ik ken geenariana grande huppelkutjes behalve die andere kant van nl wonenquote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat doen als je iets wil veranderen aan je situatie, hier op dit forum erover klagen heeft weinig zin.
Kan je niet met wat van die Ariana Grande huppelkutjes chillen?
Sorryquote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zit een gigantische klit in mijn haar
volwassen worden helpt trouwens ookquote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ken geenariana grande huppelkutjes behalve die andere kant van nl wonen
Dan leer je ze kennen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ken geenariana grande huppelkutjes behalve die andere kant van nl wonen
je leest duidelijk mijn posts nietquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar ik bedoel gwn een prexieze reactie op als ze ja zeggen
Wat ben jij dorstigquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen pics gepost?
Zijn vaak wel vriendelijke mensen toch.quote:
Zou haar wel raken, maar ze moet wel haar bek houden.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volwassen worden helpt trouwens ook
Tering die Arianeje bent geen meidje van 12
je zegt interesse tonen maar im weet niet hoe en hoe zorgt dat ervoor dat ze me meenemen danquote:
ik ga in mei weer naar haar toe maar heb nog kaartje overquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou haar wel raken, maar ze moet wel haar bek houden.
Met haar teringherrie.
Zij heeft als ze praat hetzelfde accent als die lui van de Amerikaanse Geordie Shore.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met haar teringherrie.
Ben je seizoen 3 aan het kijken? DIe is goed hequote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry, ik keek net een aflevering van Black Mirror waar een heerlijke chick in zat.
Als je mij maar niet meevraagt.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ga in mei weer naar haar toe maar heb nog kaartje over
Ben je inmiddels niet relatief oud als je daar loopt ? je bent 17/18 ofzo toch.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ga in mei weer naar haar toe maar heb nog kaartje over
Kijk in je haar.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen pics gepost?
weet nietquote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je inmiddels niet relatief oud als je daar loopt ? je bent 17/18 ofzo toch.
Ja dat kijk ik niet eens.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zij heeft als ze praat hetzelfde accent als die lui van de Amerikaanse Geordie Shore.
Op de een of andere manier heb ik eerst seizoen 3 al gezien (Apple TV aids), en daarna kwam ik er achter dat het seizoen 3 al was en ik de voorgaande seizoenen dus nog moet zien.quote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je seizoen 3 aan het kijken? DIe is goed he![]()
Bronn speelt ook mee
Insinueer je nu dat je alleen fotos van je clit hebt?quote:
9.6/10quote:Op zondag 6 november 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat je alleen fotos van je clit hebt?
Voorgaande seizoenen zijn ook goed. Vooral eerste.quote:Op zondag 6 november 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kijk ik niet eens.
[..]
Op de een of andere manier heb ik eerst seizoen 3 al gezien (Apple TV aids), en daarna kwam ik er achter dat het seizoen 3 al was en ik de voorgaande seizoenen dus nog moet zien.
Bronn in die rol was goed, Doug Stamper speelt ook mee. En er zat ook een chick in die gewoon net de zus van Joffrey kon zijn, bizar.
neuken en het land uitzettenquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met haar teringherrie.
Ik wist eerst ook niet dat het elke aflevering een ander verhaal was, dus de eerste aflevering die ik zag (met die vrouw en die gemiddelde ratings voor elk persoon) dacht ik dat het een doorlopend verhaal was. Vroeg me af hoe ze die gimmick vol zouden kunnen houden.quote:Op zondag 6 november 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorgaande seizoenen zijn ook goed. Vooral eerste.
Echt een hele sterke serie
Ik vond die wel echt heel mooi verder. Vooral met die trucker met haar lage rating. Typisch ook met hoe er nu al beetje gekeken wordt naar mensen. Dat zou echt best wel uit kunnen komen in de toekomst.quote:Op zondag 6 november 2016 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wist eerst ook niet dat het elke aflevering een ander verhaal was, dus de eerste aflevering die ik zag (met die vrouw en die gemiddelde ratings voor elk persoon) dacht ik dat het een doorlopend verhaal was. Vroeg me af hoe ze die gimmick vol zouden kunnen houden.
En van mijn cactus.quote:Op zondag 6 november 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat je alleen fotos van je clit hebt?
1 tip: Skip de introweek nietquote:
Hoe heet tie?quote:
Ik vind het allemaal wel geniaal bedacht ja.quote:Op zondag 6 november 2016 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond die wel echt heel mooi verder. Vooral met die trucker met haar lage rating. Typisch ook met hoe er nu al beetje gekeken wordt naar mensen. Dat zou echt best wel uit kunnen komen in de toekomst.
De duistere kant van social media en technologie belichten in telkens een eigen verhaal per aflevering.quote:
Moet je gewoon kijken. Topshowquote:
Beetje wazig, maar wel ok.quote:
Dat is de enige week die jij hebt volgemaaktquote:
Niet direct iets. Gewoon heel belangrijk voor eerste contacten leggen en je begint niet met een achterstand.quote:
hier moest ik wel om grinnikenquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is de enige week die jij hebt volgemaakt
haat niet altijd zo op hemquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
tofquote:Op zondag 6 november 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De duistere kant van social media en technologie belichten in telkens een eigen verhaal per aflevering.
oke daar ga ik heen danquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet direct iets. Gewoon heel belangrijk voor eerste contacten leggen en je begint niet met een achterstand.
Ja, maar ik ben dan weer niet een gehandicapt kankergezwel wat binnen zit en niet de moeite neemt om wat van z`n leven te maken, afgezien van fokken, blowen en gamen dan.quote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
het is ook heel verstandig te gaan rokenquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet direct iets. Gewoon heel belangrijk voor eerste contacten leggen en je begint niet met een achterstand.
Vorige keer zei meneer iets in de strekking dat ik binnen drie maanden dood moest.quote:
Roken is voor debielen.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is ook heel verstandig te gaan roken
sow koekoekquote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer niet een gehandicapt kankergezwel wat binnen zit en niet de moeite neemt om wat van z`n leven te maken, afgezien van fokken, blowen en gamen dan.
Maar ach, als jij daar dan weer je trots uit haalt vind ik het prima Mikey
goede manier om mensen te leren kennen als je net gaat studerenquote:
Nee ik snap je wel, had ik ook op jouw leeftijd. Maar ook met dat gewoon een paar keer proberen en de smaak leren waarderen, dan komt het wel goed.quote:
Je zoekt excusesquote:
Hahaha hij is mad je bent trouwens wel gehandicapt hou jezelf niet voor de gek.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer niet een gehandicapt kankergezwel wat binnen zit en niet de moeite neemt om wat van z`n leven te maken, afgezien van fokken, blowen en gamen dan.
Ik begin 1 en ander te snappen ineens.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hahaha hij is mad je bent trouwens wel gehandicapt hou jezelf niet voor de gek.
Ik wil niet eens mensen leren kennen die de hele tijd weg moeten omdat ze hun longen zwart moeten maken met aids.quote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goede manier om mensen te leren kennen als je net gaat studeren
Had ik dit maar eerder bedacht
Ja, ach, vervelend ventje. Moet ook eigenlijk niet happen, maar goed. Het is laatquote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik begin 1 en ander te snappen ineens.
Van mij wel. Maar dan niet afgeven op mensen die wel iets doen. Want dan ben je gewoon een onzeker stumperdje die eigenlijk heel wat anders in z`n leven wil.quote:Op zondag 6 november 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niks mis met een levensstijl waar je geen reet uitvoert, mag je toch lekker zelf bepalen.
vind apfelkorn wel lekkerquote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zoekt excuses
Al drink je fristi, boeit hun het
Je studie niet afgemaakt, bijna geen seks leven vaak ontslagen,quote:
wat boeit dat nouquote:Op zondag 6 november 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens mensen leren kennen die de hele tijd weg moeten omdat ze hun longen zwart moeten maken met aids.
quote:Op zondag 6 november 2016 02:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je studie niet afgemaakt, bijna geen seks leven vaak ontslagen,
je depressies jij hebt echt wel een vorm van autisme of een vergelijkbare stoornis.
Ook dat mag iedereen voor zichzelf bepalen.quote:Op zondag 6 november 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar dan niet afgeven op mensen die wel iets doen. Want dan ben je gewoon een onzeker stumperdje die eigenlijk heel wat anders in z`n leven wil.
Wat kort opgeschreven maar je moeite met het zoeken en contact houden met iemand van het andere geslacht is weer zo lang.quote:Op zondag 6 november 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Oke, dus geen seks hebben link jij aan een handicap? Hmm ja, logica
Is toch irritant als je net lekker binnen zit, en al je vrienden gaan dan naar buiten in de kou om te roken. Moet je ook in de kou staan tussen die gore rooklucht.quote:
Niks mis met confrontaties hebben, daar word je hard van.quote:Op zondag 6 november 2016 02:17 schreef Fylax het volgende:
wat een gehaat op elkaar
beter showen jullie liefde
is al genoeg haat in de wereld
Ze sturen je weg bij het magazijn van de kruidvat omdat je zo lekker mee kan komen zeker.quote:
Oke, bedankt Freudquote:Op zondag 6 november 2016 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat kort opgeschreven maar je moeite met het zoeken en contact houden met iemand van het andere geslacht is weer zo lang.
Zelf weggegaan. Volgens mij werk ik al bijna 5 maanden bij zelfde bedrijf.quote:Op zondag 6 november 2016 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze sturen je weg bij het magazijn van de kruidvat omdat je zo lekker mee kan komen zeker.
zou ik jou dm sturenquote:Op zondag 6 november 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mikey ga nou geen DM's sturen, daar heb ik geen zin in.
Pallets sorteren.quote:Op zondag 6 november 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelf weggegaan. Volgens mij werk ik al bijna 5 maanden bij zelfde bedrijf.
Wat doe jij tegenwoordig? Of naja de laatste 5 jaar?
Dit is een van de weinige avonden dat er weer wat volk in deze slowchat zit.quote:
vind het altijd wel chill. Even naar buiten toequote:Op zondag 6 november 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch irritant als je net lekker binnen zit, en al je vrienden gaan dan naar buiten in de kou om te roken. Moet je ook in de kou staan tussen die gore rooklucht.
Oh ja, je hebt opeens werk uit het niets. Net als een vriendin. Is goed Mikey.quote:
Ik hou niet van buiten.quote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind het altijd wel chill. Even naar buiten toe
Ik had jou laatst een dm gestuurd omdat het chickie uit brugklas waar jij op geilde in gtst gaat spelen.quote:
owwww sorryquote:Op zondag 6 november 2016 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had jou laatst een dm gestuurd omdat het chickie uit brugklas waar jij op geilde in gtst gaat spelen.
Nog geen antwoord van je gehad slecht Fylax. Ik moest gelijk aan je denken toen ik het las.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |