oke daar ga ik heen danquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet direct iets. Gewoon heel belangrijk voor eerste contacten leggen en je begint niet met een achterstand.
Ja, maar ik ben dan weer niet een gehandicapt kankergezwel wat binnen zit en niet de moeite neemt om wat van z`n leven te maken, afgezien van fokken, blowen en gamen dan.quote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is de enige week die jij hebt volgemaakt
het is ook heel verstandig te gaan rokenquote:Op zondag 6 november 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet direct iets. Gewoon heel belangrijk voor eerste contacten leggen en je begint niet met een achterstand.
Vorige keer zei meneer iets in de strekking dat ik binnen drie maanden dood moest.quote:
Roken is voor debielen.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is ook heel verstandig te gaan roken
sow koekoekquote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer niet een gehandicapt kankergezwel wat binnen zit en niet de moeite neemt om wat van z`n leven te maken, afgezien van fokken, blowen en gamen dan.
Maar ach, als jij daar dan weer je trots uit haalt vind ik het prima Mikey
goede manier om mensen te leren kennen als je net gaat studerenquote:
Nee ik snap je wel, had ik ook op jouw leeftijd. Maar ook met dat gewoon een paar keer proberen en de smaak leren waarderen, dan komt het wel goed.quote:
Je zoekt excusesquote:
Hahaha hij is mad je bent trouwens wel gehandicapt hou jezelf niet voor de gek.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer niet een gehandicapt kankergezwel wat binnen zit en niet de moeite neemt om wat van z`n leven te maken, afgezien van fokken, blowen en gamen dan.
Ik begin 1 en ander te snappen ineens.quote:Op zondag 6 november 2016 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hahaha hij is mad je bent trouwens wel gehandicapt hou jezelf niet voor de gek.
Ik wil niet eens mensen leren kennen die de hele tijd weg moeten omdat ze hun longen zwart moeten maken met aids.quote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goede manier om mensen te leren kennen als je net gaat studeren
Had ik dit maar eerder bedacht
Ja, ach, vervelend ventje. Moet ook eigenlijk niet happen, maar goed. Het is laatquote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik begin 1 en ander te snappen ineens.
Van mij wel. Maar dan niet afgeven op mensen die wel iets doen. Want dan ben je gewoon een onzeker stumperdje die eigenlijk heel wat anders in z`n leven wil.quote:Op zondag 6 november 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niks mis met een levensstijl waar je geen reet uitvoert, mag je toch lekker zelf bepalen.
vind apfelkorn wel lekkerquote:Op zondag 6 november 2016 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zoekt excuses
Al drink je fristi, boeit hun het
Je studie niet afgemaakt, bijna geen seks leven vaak ontslagen,quote:
wat boeit dat nouquote:Op zondag 6 november 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil niet eens mensen leren kennen die de hele tijd weg moeten omdat ze hun longen zwart moeten maken met aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |