ik ken geenariana grande huppelkutjes behalve die andere kant van nl wonenquote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat doen als je iets wil veranderen aan je situatie, hier op dit forum erover klagen heeft weinig zin.
Kan je niet met wat van die Ariana Grande huppelkutjes chillen?
Sorryquote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zit een gigantische klit in mijn haar
volwassen worden helpt trouwens ookquote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ken geenariana grande huppelkutjes behalve die andere kant van nl wonen
Dan leer je ze kennen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ken geenariana grande huppelkutjes behalve die andere kant van nl wonen
je leest duidelijk mijn posts nietquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar ik bedoel gwn een prexieze reactie op als ze ja zeggen
Wat ben jij dorstigquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen pics gepost?
Zijn vaak wel vriendelijke mensen toch.quote:
Zou haar wel raken, maar ze moet wel haar bek houden.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volwassen worden helpt trouwens ook
Tering die Arianeje bent geen meidje van 12
je zegt interesse tonen maar im weet niet hoe en hoe zorgt dat ervoor dat ze me meenemen danquote:
ik ga in mei weer naar haar toe maar heb nog kaartje overquote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou haar wel raken, maar ze moet wel haar bek houden.
Met haar teringherrie.
Zij heeft als ze praat hetzelfde accent als die lui van de Amerikaanse Geordie Shore.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou haar wel raken, maar ze moet wel haar bek houden.
Met haar teringherrie.
Ben je seizoen 3 aan het kijken? DIe is goed hequote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry, ik keek net een aflevering van Black Mirror waar een heerlijke chick in zat.
Als je mij maar niet meevraagt.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ga in mei weer naar haar toe maar heb nog kaartje over
Ben je inmiddels niet relatief oud als je daar loopt ? je bent 17/18 ofzo toch.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik ga in mei weer naar haar toe maar heb nog kaartje over
Kijk in je haar.quote:Op zondag 6 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom heb je nog geen pics gepost?
weet nietquote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben je inmiddels niet relatief oud als je daar loopt ? je bent 17/18 ofzo toch.
Ja dat kijk ik niet eens.quote:Op zondag 6 november 2016 02:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zij heeft als ze praat hetzelfde accent als die lui van de Amerikaanse Geordie Shore.
Op de een of andere manier heb ik eerst seizoen 3 al gezien (Apple TV aids), en daarna kwam ik er achter dat het seizoen 3 al was en ik de voorgaande seizoenen dus nog moet zien.quote:Op zondag 6 november 2016 02:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je seizoen 3 aan het kijken? DIe is goed he![]()
Bronn speelt ook mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |