ik heb dat nietquote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn broer van 17 was hier vandaag, Gaat nog zo maar via snapchat en die shit.
Omdat eenzame mannen van in de 40 ook gingen meedoen op ten duur.quote:Op zondag 6 november 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
Maar die werd toen de lucht uit gehaald toen het te ver ging
Heb er nooit iets mee gefixt, kon ook niet natuurlijk, ik was 10/11 jaarquote:Op zondag 6 november 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toentertijd was dat echt heel erg, veel erger eigenlijk dan tegenwoordig hoe makkelijk iedereen toen was![]()
TMF-chat was ook 1 groot slettenparadijs
Ja, true. Maar webcamperiode is wel voorbij. Iedereen is doodsbenauwd dat ze gehackt worden achter d`r cameraatjesquote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
beetje sixpack showe enzoquote:Op zondag 6 november 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap dat hosselen via insta en snap niet. Hoe dan
Sommige mensen regelen veel via instagram hoorde ik altijd.quote:Op zondag 6 november 2016 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige mensen regelen veel via instagram hoorde ik altijd.
Vind ik al helemaal fascinerend.
Ik heb dat beide niet, maar je zal wel privéberichten kunnen sturen dat iemand er leuk uitziet ofzo?quote:Op zondag 6 november 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
Ik snap dat hosselen via insta en snap niet. Hoe dan
Black Mirror episodequote:Op zondag 6 november 2016 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, true. Maar webcamperiode is wel voorbij. Iedereen is doodsbenauwd dat ze gehackt worden achter d`r cameraatjes
Nee, je kan alleen priveberichten sturen als je bevriend met diegene bent volgens mij.quote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat beide niet, maar je zal wel privéberichten kunnen sturen dat iemand er leuk uitziet ofzo?
ik zeg toch zo doen mensen datquote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je zegt net ik heb dat niet mr twoface
ja is toch raar.quote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb dat beide niet, maar je zal wel privéberichten kunnen sturen dat iemand er leuk uitziet ofzo?
Het verschil met vroeger is dat wij via chatboxen eerder anoniem contact konden leggen met iedereen, Nu moet je weer meer chicks in het echte leven eerst aanspreken om de snapchat/Facebook/Whattsapp te fixen.quote:
hoe weet je dan hoequote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik zeg toch zo doen mensen dat
ik doe dat niet ik heb niet eens sixpaxk
neehoorquote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je kan alleen priveberichten sturen als je bevriend met diegene bent volgens mij.
Ik vind Instagram verder de ultieme hipster likes aids die er is, dus ik begin er niet aan. Wat een gemis voor die meisjes.quote:Op zondag 6 november 2016 02:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja
gwn beetje liken beetje commeten en dan DM sturen
Ja, die was ook erg he. En ik kwam er pas op het laatst achter hoe het zat,quote:
Al die meisjes accepteren toch wel iedereen, kunnen ze lekker die duckface showen aan 4045 miljoen miljard dorstige boys.quote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, je kan alleen priveberichten sturen als je bevriend met diegene bent volgens mij.
quote:Op zondag 6 november 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die meisjes accepteren toch wel iedereen, kunnen ze lekker die duckface showen aan 4045 miljoen miljard dorstige boys.
Ja het besef viel bij mij ook laat, ik dacht "waar maakt hij zich druk om?". Maar toen viel het kwartje.quote:Op zondag 6 november 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die was ook erg he. En ik kwam er pas op het laatst achter hoe het zat,
had ik eigenlijk meteen al kunnen weten aan die reactie van dat ventje te zien.
Wie?quote:Op zondag 6 november 2016 02:48 schreef Fylax het volgende:
Ik heb met Eythora Thorsdittir geDMt op Insta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |