je isoleert jezelf tochquote:Op zondag 6 november 2016 01:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja nou is toch heel wat anders dan de stad in
Terrasje pakken met dit weer zou ik niet zo'n grandioos idee vinden.quote:Op zondag 6 november 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet per se naar clubs om uit te gaan. Je kan ook terrasje pakken of ergens thuis wat doen
Is hij overleden??quote:
ik praat toch gewoon met ze op school en ik app zelfs met n paarquote:
daar doe ik niet aan meequote:Op zondag 6 november 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb wel over die feestjes in Groningen gehoord. Doe dat fylax eens niet aan
Terrasverwarming?quote:Op zondag 6 november 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terrasje pakken met dit weer zou ik niet zo'n grandioos idee vinden.
beetje lastig in mijn eentjequote:Op zondag 6 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon een gezellig kroegje opzoeken.
Al doe ik dat tegenwoordig ook niet meer
hints... Snap best dat het lastig is hoor en zal ook niet snel veranderen maar je kan in slachtofferrol blijven hangen of stappen zettenquote:Op zondag 6 november 2016 01:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik praat toch gewoon met ze op school en ik app zelfs met n paar
we gingen vrijdagavond met zn allen naar een cabaretvoorstelling moest voor nederlands
na de voorstelling ging een grote groep de stad in en ze vroegen me niet eens mee.. ik dropte nog wat hints maar zelieten me gewoon zitten daar
Ja kroeg kan ook inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga dan gewoon een gezellig kroegje opzoeken.
Al doe ik dat tegenwoordig ook niet meer
Hij is fok held toch die is niet eenzaam genoeg fok vriendjes.quote:Op zondag 6 november 2016 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, hij is eenzaam. En dat gun je niemand.
Ja ik snap je probleem wel, maar dan moet je zelf maar mensen meevragen. Al moet je dan ook maar net mensen vinden die jij tof vindt en jou ook tof vinden.quote:
Vragen of ze na de voorstelling de stad ingaan, en toen zei ze ja en toen zei ik oh en dan vraag je mij niet mee en toen zei ze ja we zitten in n groepsapp en daar werd t in gezegdquote:Op zondag 6 november 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hints... Snap best dat het lastig is hoor en zal ook niet snel veranderen maar je kan in slachtofferrol blijven hangen of stappen zetten
Misschien moet hij maar eens FOK! meets afleggen.quote:Op zondag 6 november 2016 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is fok held toch die is niet eenzaam genoeg fok vriendjes.
Hij heeft zelfs een topic in yng!
Warme chocolademelk met slagroom is met dit weer net zo lekkerquote:Op zondag 6 november 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat Fylax nog niet aan het speciaalbier mag.
Wat moet ik met dat knaapje doen dan?quote:Op zondag 6 november 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet hij maar eens FOK! meets afleggen.
Stel jij jezelf beschikbaar Mikey?
Zie je ook eens iemandquote:Op zondag 6 november 2016 01:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat knaapje doen dan?
Probeer dat eensquote:Op zondag 6 november 2016 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vragen of ze na de voorstelling de stad ingaan, en toen zei ze ja en toen zei ik Cool waar gaan jullie heen en toen zei ze ja we zitten in n groepsapp en daar werd t in gezegd
oh
en tken zat ik daarna kei loner buiten en toen liep dat groepje langs en zeiden ze word he opgehaald dhs ik zo ja en toen zeiden ze o oke fijn weekend he
ze lieten me gwn zitten daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |