Max is op zich niet zo veel onrecht aangedaan, maar het zou natuurlijk wel erg krom zijn als Vettel zometeen volledig vrijuit zou blijken te gaan. Al helemaal omdat het daar om een regel gaat die er voornamelijk na ellenlang gezeur van zijn eigen renstal is gekomen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Haha, het gaat dus nog steeds over het onrecht wat MaxGod is aangedaan
Lewis deed dat wel slim.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:39 schreef aesop het volgende:
Het argument dat in de eerste bocht na de start meer mag is niet helemaal van toepassing. Wel als er drie rijen dik autos door de bocht gaan, enje wle het gras op móet, maar Hamilton reed vooraan en had geen enkele reden om het gras op te zoeken. Als Max een straf verdiend, dan Hamilton ook.
Maar beide gevallen is het te billijken dat er geen straf volgt wat mij betreft.
Dat is waar ik ook mee zit, maar echt onrecht zou ik het niet willen noemen. Ferrari heeft al jaren een vinger in de pap en is wel met meer dingen op magische manier mee weg gekomen. Ik kijk al zo lang dat me dat eigenlijk niet meer zoveel doet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Max is op zich niet zo veel onrecht aangedaan, maar het zou natuurlijk wel erg krom zijn als Vettel zometeen volledig vrijuit zou blijken te gaan. Al helemaal omdat het daar om een regel gaat die er voornamelijk na ellenlang gezeur van zijn eigen renstal is gekomen.
Welke regel? race incident.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Max is op zich niet zo veel onrecht aangedaan, maar het zou natuurlijk wel erg krom zijn als Vettel zometeen volledig vrijuit zou blijken te gaan. Al helemaal omdat het daar om een regel gaat die er voornamelijk na ellenlang gezeur van zijn eigen renstal is gekomen.
Dit gaat 2 weken door.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
Haha, het gaat dus nog steeds over het onrecht wat MaxGod is aangedaan
De regel die ze vorige week hebben bedacht dat je niet van je lijn mag tijdens het remme. Dat deed Vettel duidelijk vandaag.quote:
Ben bang van welquote:
Moving under braking of te wel de nieuwe "Verstappen" regel sinds vorige week, waar Vettel zelf groot voorstander van is.quote:
eentje die alleen maar crashte in zijn BAR en ook nog doden ermee veroorzaakt heeft, moet echt zijn bek houden, die gastquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:41 schreef beantherio het volgende:
Villeneuve noemt Max ook een F1-clown trouwens. Wat is het toch een zielig figuur geworden. Jacques is zelf een enorme clown.
Is dat al een regel dan? En tsja wanneer rem je met zulke shortcuts.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:43 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Moving under braking of te wel de nieuwe "Verstappen" regel sinds vorige week, waar Vettel zelf groot voorstander van is.
Yup, sinds vorige week.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Is dat al een regel dan? En tsja wanneer rem je met zulke shortcuts.
het remmen mag wel maar niet je stuur omgooien tijdens het remmen , dat is wat hij zelf niet wilde die vettel maar nu doet hij het zelfquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
een muurquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een circuit moet zo zijn dat buiten de baan flink oponthoud is.
Gaat niet over de shortcut met Max, maar de actie toen Ricciardo een move maakte op Vettel. Waarop hij dus bewoog tijdens het remmen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ecclestone zei niet voor niets dat hij liever meer circuits ziet waar de muren gewoon direct om de baan heen zitten. Heb je geen uitloopstroken en zie je coureurs veel minder vaak de fout in gaan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een circuit moet zo zijn dat buiten de baan flink oponthoud is.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:48 schreef lord_bono het volgende:
Waarop hij dus beweegt tijdens het remmen.
en contact maakte, dat telt ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:48 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Gaat niet over de shortcut met Max, maar de actie toen Ricciardo een move maakte op Vettel. Waarop hij dus beweegt tijdens het remmen.
zo het is dat Ric nog vol in de remmen gaat anders hadden ze er bijde eraf gevlogenquote:
Deze had je nog tegoed.quote:
quote:Any car which is still in the pit lane can start from the end of the pit lane provided it got there under its own power. If more than one car is affected they must line up in the order in which they qualified. However, any car reaching the end of the pit lane after the five minute signal must start behind any car already at the pit exit.
Spijkermat ftwquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kan, in het kader van de veiligheid stel ik modderpoel voor of de aloude grindbak.
Jup. Ric ging vol in de ankers anders zat hij vol in de zijkant van Vettel. Ook goed te zien aan de grote stoomwolk...quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
zo het is dat Ric nog vol in de remmen gaat anders hadden ze er bijde eraf gevlogen
Ik verwacht dat ze daar vannacht een beslissing over nemen en dit in de ochtend door de Nederlandse media word opgepakt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:51 schreef Re het volgende:
Is reddit al ontploft?
En wanneer is de uitspraak over vettel vs ricc?
Goede chauffeur wel die RIC.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:51 schreef RAVW het volgende:
[..]
zo het is dat Ric nog vol in de remmen gaat anders hadden ze er bijde eraf gevlogen
Staat nog niet op de FIA site. Coureurs moesten zich om 23.00 uur Nederlandse tijd melden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:51 schreef Re het volgende:
Is reddit al ontploft?
En wanneer is de uitspraak over vettel vs ricc?
en Vet dan maar klagen dat Ves een brake test gaf aan hem..quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:52 schreef CrashO het volgende:
[..]
Jup. Ric ging vol in de ankers anders zat hij vol in de zijkant van Vettel. Ook goed te zien aan de grote stoomwolk...
[ afbeelding ]
Laat me raden de uitspraak word ongeveer dit:quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Staat nog niet op de FIA site. Coureurs moesten zich om 23.00 uur Nederlandse tijd melden.
Dat gebeurt, ja. Of je het ermee eens moet zijn is wat anders, maar regelmatig worden botsingen in de eerste bocht niet bestraft.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, je mag dus ook al ongelukken veroorzaken in bocht 1 zonder straf volgens jou?
Grindbakken terug werkt ook wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ecclestone zei niet voor niets dat hij liever meer circuits ziet waar de muren gewoon direct om de baan heen zitten. Heb je geen uitloopstroken en zie je coureurs veel minder vaak de fout in gaan.
gewoon een muur diagonaal. Dus niet direct aan de baan maar wel de weg versperren.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat gebeurt, ja. Of je het ermee eens moet zijn is wat anders, maar regelmatig worden botsingen in de eerste bocht niet bestraft.
[..]
Grindbakken terug werkt ook wel.
Vettel heeft ook geen 3 plaatsen straf gekregen laatst nog voor het veroorzaken van een ongeluk in turn 1 ... Je hebt gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat gebeurt, ja. Of je het ermee eens moet zijn is wat anders, maar regelmatig worden botsingen in de eerste bocht niet bestraft.
[..]
Zal wel meer ingegeven zijn uit anti-Vettel gevoelens dan uit een voorliefde voor Max.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:57 schreef Nattekat het volgende:
Reddit is verrassend #teamverstappen. Eng
Jij kijkt duidelijk al langer F1quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Anti-FIA eerder.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:00 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zal wel meer ingegeven zijn uit anti-Vettel gevoelens dan uit een voorliefde voor Max.
Dat is ook levensgevaarlijk man.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
gewoon een muur diagonaal. Dus niet direct aan de baan maar wel de weg versperren.
Want? Ook goed bandstapel...quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook levensgevaarlijk man.
Heel onterecht. Ik denk dat het allemaal een beetje te maken heeft met dat hij de vader van Max vroeger niet zo mocht.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:41 schreef beantherio het volgende:
Villeneuve noemt Max ook een F1-clown trouwens. Wat is het toch een zielig figuur geworden. Jacques is zelf een enorme clown.
Zou me verbazen als dit ooit zal veranderen om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:02 schreef trein2000 het volgende:
[..]
FIA=Ferrari international asistance
Je zou haast zeggen dat ie het bewust deed.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:03 schreef JaJammerJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat er niet eens zo zeer om dat Hamilton van de baan af gaat, maar dat hij een enorm stuk circuit met een bocht erin overslaat. Dit kun je toch niet goedkeuren, volgend jaar gaat iedereen op deze manier de eerste bocht nemen: over het grasveld.
Daar moet gewoon een heel stuk grind/zand komen om coureurs eerder weer het circuit op te dwingen, in plaats dat ze het afsnijden.
Vergeet Rosberg niet. Die deed het 2 seconden later ook. (wel een ietsjes kleiner stuk van die bocht)quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:03 schreef JaJammerJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat er niet eens zo zeer om dat Hamilton van de baan af gaat, maar dat hij een enorm stuk circuit met een bocht erin overslaat.
Ik zeg dan ook regelmatig. Het gebeurt wel als het overduidelijk is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:00 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vettel heeft ook geen 3 plaatsen straf gekregen laatst nog voor het veroorzaken van een ongeluk in turn 1 ... Je hebt gelijk
Je lult je aan alle kanten vast grapjas
Jos houdt tegenwoordig deskundig zijn bek, zoon is al beter inmiddels.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:03 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Heel onterecht. Ik denk dat het allemaal een beetje te maken heeft met dat hij de vader van Max vroeger niet zo mocht.
Omdat die door Verstappen werd aangetikt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:06 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vergeet Rosberg niet. Die deed het 2 seconden later ook.
Die 1e bocht daar in Mexico deugt niet.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook regelmatig. Het gebeurt wel als het overduidelijk is.
Maar afsnijden in de eerste bocht wordt (bijna) nooit bestraft.
Yep is ander verhaal en sneed ook stuk minder af.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat die door Verstappen werd aangetikt.
Een stukje aan de binnenzijde van bocht twee een bollard neerzetten en tegen alle coureurs zeggen dat als je er links voorbij gaat je straf krijgt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die 1e bocht daar in Mexico deugt niet.
Slaap lekker, geldt ook voor mij.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:06 schreef beantherio het volgende:
Ik zou graag afwachten hoe FIA de terechte straf voor Vettel weer gaat verprutsen maar ik moet ik ook morgen weer vroeg op. Het lukt de FIA ook wel zonder mij denk ik vrees ik.
Ricciardo vond van wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Welke coureurs en reporters gaven aan dat Hamilton een straf had moeten krijgen? Ik heb er geen één gehoord. Wel diverse die de straf van Verstappen discutabel vonden, maar geen enkele die vond dat Hamilton er wel eentje had moeten krijgen.
Ik blijf wakker.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:16 schreef LucvanDijk het volgende:
apparently Vettel is in big trouble with the FIA because of his language, according to Ted Kravitz
Storm in glas water.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:16 schreef LucvanDijk het volgende:
apparently Vettel is in big trouble with the FIA because of his language, according to Ted Kravitz
quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf wakker.
Wie heeft de popcorn?
MJquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik blijf wakker.
Wie heeft de popcorn?
Je verliest in die bocht niets door rechtdoor over het gras te knallen. Of er voordeel uit komt is de vraag.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ricciardo vond van wel.
http://www.motorsport.com(...)ed-penalties-845237/
Hamilton won er een stuk of 10 autolengtes mee..quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
Of er voordeel uit komt is de vraag.
Omdat ie de plek niet geeft? Beter komt die straf van Vettel snel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:15 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen heeft ook een strafpunt op zijn licentie.
Ook 5 sec straf dan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hamilton won er een stuk of 10 autolengtes mee..
[ afbeelding ]
Deed ie wel slim.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hamilton won er een stuk of 10 autolengtes mee..
[ afbeelding ]
Jep.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:22 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Omdat ie de plek niet geeft? Beter komt die straf van Vettel snel.
Waardoor werd Senna dat ene jaar geen wereldkampioen, ondanks dat hij de race won??quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:59 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Lang etentje.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:26 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Misschien gingen Ric en Vettel toevallig gewoon uit eten met de FIA ofzo
Ik zal het alvast verklappen, er verandert niets.quote:
Apart om ook een strafpunt toe te kennen dan. Ben benieuwd wat Vettel dan krijgt voor taalgebruik en moving under braking.quote:
Wie?quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:27 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens Christian Danner verdient Max een raceban omdat hij niets leert.
wat?? als whiting tijdens de race gevraagd was om de positie te geven aan max, had hij het gedaan. maar vettel is er nooit voorbij gewestquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:27 schreef sasquatsch het volgende:
Of een media ban voor Christian Danner omdat hij niets zinnigs zegt..... wie zal het zeggen....quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:27 schreef sasquatsch het volgende:
Diskwalificatie vanwege afsnijden van een chicane. Maar dat was niet in de eerste bocht na de start, maar ergens halverwege de race.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Waardoor werd Senna dat ene jaar geen wereldkampioen, ondanks dat hij de race won??
lekker objectief als mededuitser van vettelquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Complete nobody die dus even zijn 2secs wilt pakken
Iemand met 4 GP punten moeten we serieus nemen natuurlijk.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:27 schreef sasquatsch het volgende:
Zelfs Max heeft al bij meer F1 races gestart dan die kerelquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:30 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Iemand met 4 GP punten moeten we serieus nemen natuurlijk.
Volgens Wiki:quote:
25% van de tijd jij niet kwalificeren voor de race. Een natte dweil dus.quote:Christian Danner (München, 4 april 1958) is een Duits voormalig autocoureur. Hij maakte zijn Formule 1-debuut in 1985 bij Zakspeed en nam deel aan 47 Grands Prix, waarvan hij er 36 mocht starten. Hij scoorde vier punten.
het afsnijden van de baan! zelfde wat ham ook deedquote:Op maandag 31 oktober 2016 00:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Diskwalificatie vanwege afsnijden van een chicane. Maar dat was niet in de eerste bocht na de start, maar ergens halverwege de race.
Het jaar erop won hij wel ondanks dat hij Prost er in de eerste ronde (bewust) afreed. Dat werd dus niet bestraft.
Raceincident en terecht dat afsnijden niet mag.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Diskwalificatie vanwege afsnijden van een chicane. Maar dat was niet in de eerste bocht na de start, maar ergens halverwege de race.
Het jaar erop won hij wel ondanks dat hij Prost er in de eerste ronde (bewust) afreed. Dat werd dus niet bestraft.
Maar niet in de eerste bocht.quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het afsnijden van de baan! zelfde wat ham ook deed
Vraag me af hoe bewust dat was?quote:Op maandag 31 oktober 2016 00:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het afsnijden van de baan! zelfde wat ham ook deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |