Zeg dat even tegen een aantal reporters én coureurs die er een andere kijk op hebben dan jij (waarom max wel en Hamilton niet bestraft).quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:13 schreef k_man het volgende:
Ik krijg de indruk dat veel mensen hier nog maar heel kort F1 kijken.
Ik heb de UI van mn oude nick gepakt; had je het gezien?quote:
Red Bull 3-4 kan ik mee levenquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:28 schreef Geralt het volgende:
Jammer dat ik niet lang genoeg op kan blijven om te lezen dat Vettel zn podium kwijt is.
Aan de andere kant ook jammer dat Ricardo dan P3 pakt en voordeel haalt tov van Max
Deze man weetquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die chipsoor moet zn waffel houden. Die vent is op het randje van compleet seniel.
Ik ben voorstander van verplichte euthanasie bij 70. Geen idee hoe oud die knaker is, maar die mag inmiddels ook wel preventief de destructor in
Het is wel toffe teammaat lijkt me.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:28 schreef Geralt het volgende:
.
Aan de andere kant ook jammer dat Ricardo dan P3 pakt en voordeel haalt tov van Max
Niks verzinnen. Het is zo. Kan alleen geen bron geven.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zie je, je verzint het gewoon om de actie van ham te verdedigen.
Ik verdedig de FIA helemaal niet. Ik leg alleen uit hoe deze regel normaal gesproken wordt toegepast.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:27 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Maar ehmmm leuk dat je de FIA verdedigt.. Maar vind je het, met je rationele verstand, ook terecht. Of denk je misschien, zoals ik, misschien: huhhh er wringt iets met deze regel??
Ach, Ricciardo verdiende het wel met de actie waarbij het Max voorbij liet gaan. Ik gun het hem wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:28 schreef Geralt het volgende:
Jammer dat ik niet lang genoeg op kan blijven om te lezen dat Vettel zn podium kwijt is.
Dat zouden wij ook zijn; ouwe schuinsmarcheerderquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel toffe teammaat lijkt me.
Uiteraard, was het eerste wat me opvielquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb de UI van mn oude nick gepakt; had je het gezien?
Ik wel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:29 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen een aantal reporters én coureurs die er een andere kijk op hebben dan jij (waarom max wel en Hamilton niet bestraft).
Disclaimer: ik heb nog officiele F1 races bezocht op Zandvoort, jij ook?
Wanneer gaan we samen keer racen?quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zouden wij ook zijn; ouwe schuinsmarcheerder
Jamaar dan lost ie dus eentje in, Max had er 2 tegoed, nu nog een, en dan lost ie in en wint ie er alsnog mee tov Max. Dat is gratis inlossen. Toch een beetje jammer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ach, Ricciardo verdiende het wel met de actie waarbij het Max voorbij liet gaan. Ik gun het hem wel.
Race incident, Hamilton was het zelf schuld. Dus daar gaat je regeltje al de mist in.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zelfs Gutierrez werd niet bestraft voor het aanrijden van Wehrlein die daardoor uitviel.
Oh ja, hij is er ook nogquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:31 schreef Tocadisco het volgende:
Heeft Jacques Villeneuve zich trouwens al gemeld? Je zou toch denken dat die zo'n kans om een beetje op Verstappen te vitten niet laat schieten.
Oh, je mag dus ook al ongelukken veroorzaken in bocht 1 zonder straf volgens jou?quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niks verzinnen. Het is zo. Kan alleen geen bron geven.
Maar als je het beter weet noem dan maar soortgelijke acties in de eerste bocht die wel bestraft werden. Ik kan me er zo geen herinneren.
Zelfs Gutierrez werd niet bestraft voor het aanrijden van Wehrlein die daardoor uitviel.
Ik herinner me nog dat die races werden uitgezonden op tv. Helaas nooit zelf aanwezig geweest.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:29 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen een aantal reporters én coureurs die er een andere kijk op hebben dan jij (waarom max wel en Hamilton niet bestraft).
Het was duidelijk te zien dat ie zich verremde. Je zag de blokkerende wielen, de rook. Het was kennelijk kiezen tussen het gras of nog meer remmen en daarmee de banden vernielen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:28 schreef lord_bono het volgende:
[..]
2-3 seconden een "beetje tijd" noemenEn na het ver remmen had hij nog de baan op kunnen sturen, auto was al lang onder controle. Gaf gewoon lekker gas bij over het gras.
Adrian neweyquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jamaar dan lost ie dus eentje in, Max had er 2 tegoed, nu nog een, en dan lost ie in en wint ie er alsnog mee tov Max. Dat is gratis inlossen. Toch een beetje jammer.
Ik heb zin in volgend jaar en beter heb die ene dude van RB waar ik nu even niet meer op de naam ervan kom een goeie aeropakket neergedropt daar.
Dat zijn verkapte teamorders hoor. Hij doet dat niet omdat ie Max een toffe gozer vindt maar omdat ie eenseintje krijgt dat Max sneller is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ach, Ricciardo verdiende het wel met de actie waarbij het Max voorbij liet gaan. Ik gun het hem wel.
Ik rij een Seat Toledo uit 2000. Een 1.8 20v.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen keer racen?
Dat snap ik niet he. Jacques zou juist blij moeten zijn met Max omdat hij zoveel van zichzelf in hem terug ziet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:31 schreef Tocadisco het volgende:
Heeft Jacques Villeneuve zich trouwens al gemeld? Je zou toch denken dat die zo'n kans om een beetje op Verstappen te vitten niet laat schieten.
Die ja. Beter heeft RB komend jaar een goeie wagen en beter wint Max dan alle races.quote:
Mazda 1.8 moet wel lukken toch?quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik rij een Seat Toledo uit 2000. Een 1.8 20v.
Daar ga ik geen wedstrijden mee winnen Schvvmert
Maar ja, als Max goed presteert dan loopt hij natuurlijk wel het risico om (nog sneller) de vergetelheid in te raken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he. Jacques zou juist blij moeten zijn met Max omdat hij zoveel van zichzelf in hem terug ziet.
Die kan ik wel hebben denk ik. Desnoods over de vluchtstrook erlangsquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mazda 1.8 moet wel lukken toch?
Ik heb morgen ook spijt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:35 schreef SnowOokami het volgende:
Ik ben slapen anders heb ik morgen echt spijttrusten allemaal
Na lang vergaderen blijft het zoals het is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:35 schreef Refragmental het volgende:
Potver. Gaat het nog lang duren eer FIA met een uitspraak komt?
Welke coureurs en reporters gaven aan dat Hamilton een straf had moeten krijgen? Ik heb er geen één gehoord. Wel diverse die de straf van Verstappen discutabel vonden, maar geen enkele die vond dat Hamilton er wel eentje had moeten krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:29 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik beweeg wel in de braking zone.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die kan ik wel hebben denk ik. Desnoods over de vluchtstrook erlangs
FUCKING CHARLIE FUCK YOU!!!!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik beweeg wel in de braking zone.
Thanksquote:
125pk duratec? Dan heb ik dezelfde motor, maar een compleet andere autoquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mazda 1.8 moet wel lukken toch?
14 dagenquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:38 schreef Geralt het volgende:
Anyway, bier is op, sigaret is op, bedtijd. Doei en tot volgende week
Via Twitter is e.a. te lezen (in het Italiaans) en hij lijkt weer lekker aan het trashtalken te zijn. Iets in de geest van "Seb hoeft niet met Max te gaan praten want dan praat ie toch alleen maar tegen de leegte".quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:31 schreef Tocadisco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |