Deed ie ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Whut? Volgens Vettel deed Verstappen een brake test?
Wth?
Het gaat niet echt om het willen in dit geval.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogal wat. Anders wil je iemand die van de baan gaat altijd zomaar een plek laten opgeven aan degene achter hem?
Eerste bocht na de start werkt anders. Dat is gewoon een feit. Heeft niets met Hamilton of meten met twee maten te maken, maar omdat het de eerste bocht na de start is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Niet aan de track limits houden en het was geen avoiding collision voor Hamilton dus ook straf.
Dat Kreeg hij niet.
Nu is het met 2 maten meten. Max wel een straf en Lewis niet voor hetzelfde vergrijp
Chill dat je het niet weet, en alleen dat het zo is. Lariekoek dus.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Exacte reden weet ik niet, alleen dat het zo is. En Verstappen had anders ook wel in de eerste bocht bestraft mogen worden vanwege de tik met Rosberg die daardoor van de baan ging.
Ok...quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Het gaat niet echt om het willen in dit geval.
dat zijn de mensen die zelf ook de regel verzinnen dat er in de 1ste ronde veel meer mag.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:19 schreef Kyran het volgende:
Ik zit toch vol verbazing te kijken hoe sommige mensen beweren dat het afsnijden van de bocht in bocht 1, ronde 1 geen voordeel oplevert ...
Je hebt alleen maar 21 auto's achter je die je proberen in te halen. Je gaat met 0.5 sec voordeel de bocht in en komt er met 3 of meer sec voordeel uit. Als je wel netjes de bocht had genomen had je hooguit nog steeds 0.1 sec voordeel in beste geval of lag je vijfde of zesde in ergste geval ..... wow.
Ik ga niwt met jou in discussie.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Hamilton lag ruim 1e. Als-ie de bocht wel
[..]
Heb je überhaupt gelezen wat ik schreef?
Vanaf nu gewoon lekker vol gas door gras knallen in bocht 1 ronde 1, want eerste bocht telt blijkbaar niet mee voor de regelsquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn de mensen die zelf ook de regel verzinnen dat er in de 1ste ronde veel meer mag.
het staat nergens, maar zou schijnbaar algemeen bekend moeten zijn.
en dat staat waar in de regels???quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerste bocht na de start werkt anders. Dat is gewoon een feit. Heeft niets met Hamilton of meten met twee maten te maken, maar omdat het de eerste bocht na de start is.
Je blijft dit maar roepen, maar het is echt absolute onzin. Lees je zin zelf na. Je verdedigt een standpunt door het standpunt te herhalen: je zit in een circelredenering vast.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerste bocht na de start werkt anders. Dat is gewoon een feit. Heeft niets met Hamilton of meten met twee maten te maken, maar omdat het de eerste bocht na de start is.
Dit inderdaad. Gewoon allemaal de eerste bocht rechtdoor over het gras. Het mag blijkbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vanaf nu gewoon lekker vol gas door gras knallen in bocht 1 ronde 1, want eerste bocht telt blijkbaar niet mee voor de regels
Vettel zijn actie kon wel maar moet niet zeiken verder.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je kan het zien op 2 manieren. Als max er wel voor bestraft wordt dan hamilton ook maar aangezien hamilton geen straf heeft gekregen dan ook geen straf voor max. Vettel zijn actie op daniel was zeker wel strafwaardig
Als ze mij kunnen aanwijzen waar dat dan staat hou ik er over opquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:22 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Je blijft dit maar roepen, maar het is echt absolute onzin. Lees je zin zelf na. Je verdedigt een standpunt door het standpunt te herhalen: je zit in een circelredenering vast.
'Eerste bocht is anders, want het is een feit.' Het feit: de eerste bocht is anders.
Lauda was vroeger zelf ook zoquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef Klummie het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)ie-vandaan~a47a3b2e/
Lauda
En niks over belachelijke gedrag van Vettelquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef Klummie het volgende:
Lauda
Dus als Max bij een baan waar het kan de eerste bocht gewoon vol door rijd en zo iedereen inhaalt dan zouden ze hem niet mogen bestraffen want dan gelden de regels nog niet ppffffffquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn de mensen die zelf ook de regel verzinnen dat er in de 1ste ronde veel meer mag.
Ja inderdaad. Wil ook wel eens lezen. Ik kijk al F1 toen Senna nog meedeed. Nooit geweten dat je de eerste bocht maar mag afsnijdenquote:
Goed punt. Wat ik me trouwens nog wel herinner is dat er wel een regel bestaat m.b.t. het een keer mogen afsnijden van een punt voordat je een straf krijgt. O.b.v. die regel (als die bestaat) snap ik het niet straffen van Hamilton wel. Maar dan zou Verstappen ook niet gestraft mogen worden, want ik kan me niet heugen dat ie daar eerder door het gras ging.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wtf serieus? Ik vond dat nog een redelijk onschuldige actie vergeleken met andere in bocht 1, Laudaquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef Klummie het volgende:
Lauda
draaideurcrimineel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef Klummie het volgende:
Lauda
Kan komen doordat dit artikel enkel gaat over wat Lauda van Max vond. Misschien had hij het in zijn verhaal wel voornamelijk over Vettel, maar heeft het AD enkel het stuk over Max eruit gehaald.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En niks over belachelijke gedrag van Vettel
Ik vind de acties van Vettel en in vorige races van Verstappen gewoon racen. Net genoeg ruimte geven, maar lekker knijpen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vettel zijn actie kon wel maar moet niet zeiken verder.
Dat zou slechte journalistiek zijn, maar goed het is wel het ADquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:24 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Kan komen doordat dit artikel enkel gaat over wat Lauda van Max vond. Misschien had hij het in zijn verhaal wel voornamelijk over Vettel, maar heeft het AD enkel het stuk over Max eruit gehaald.
Dat. Precies dat. Ik hoop het van harte.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:24 schreef Kyran het volgende:
Vettel was vorige week nog huilie huilie aan het doen dat dit niet mag en gevaarlijk is en dat er doden gaan vallen als VES dit blijft doen. Nu doet die precies hetzelfde. Ik ben tegen het bestraffen van dit soort acties, maar in dit geval hoop ik van harte dat hij keihard bestraft wordt en de deksel op zijn lelijke Duitse neus krijgt.
Nergens.quote:
Die regels bestaan niet voor alle races. Bij sommige GP's bepalen ze van te voren dat je in bocht X een keer mag afsnijden en een tweede keer al een waarschuwing krijgt etc. Bij andere GP's zeiken ze heel erg over het rijden over een witte streep etc.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:23 schreef beantherio het volgende:
[..]
Goed punt. Wat ik me trouwens nog wel herinner is dat er wel een regel bestaat m.b.t. het een keer mogen afsnijden van een punt voordat je een straf krijgt. O.b.v. die regel (als die bestaat) snap ik het niet straffen van Hamilton wel. Maar dan zou Verstappen ook niet gestraft mogen worden, want ik kan me niet heugen dat ie daar eerder door het gras ging.
Het gaat er niet om dat het de 1e bocht of de 1e ronde is. Het gaat erom dat bij deze regel over het algemeen alleen straf wordt uitgedeeld als het hetzij om een positie gaat, hetzij als je structureel de bocht afsnijdt. Dus niet als je - zoals Hamilton - je één keer verremt en je daardoor wellicht een beetje tijd wint.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:21 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik ga niwt met jou in discussie.
Het slaat nergens op dat je in de eerste bocht van eerste ronde lekker buiten de baan mag om voordeel te halen.
Wat al eerder postte het is meten met 2 maten. Punt uit
zie je, je verzint het gewoon om de actie van ham te verdedigen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nergens.
Maar zo wordt er wel naar gekeken. Dat is wel eens gezegd. En gebeurt bij zo'n beetje iedere raceklasse voor zover ik weet.
Die chipsoor moet zn waffel houden. Die vent is op het randje van compleet seniel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:25 schreef Glijdt_licht het volgende:
Tja Lauda kan geen bril dragen hè, en op zijn leeftijd ziet hij natuurlijk minder goed
Stop feeding the troll. T zijn net mini vettels.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zie je, je verzint het gewoon om de actie van ham te verdedigen.
Maar ehmmm leuk dat je de FIA verdedigt.. Maar vind je het, met je rationele verstand, ook terecht. Of denk je misschien, zoals ik, misschien: huhhh er wringt iets met deze regel??quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het de 1e bocht of de 1e ronde is. Het gaat erom dat bij deze regel over het algemeen alleen straf wordt uitgedeeld als het hetzij om een positie gaat, hetzij als je structureel de bocht afsnijdt. Dus niet als je - zoals Hamilton - je één keer verremt en je daardoor wellicht een beetje tijd wint.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die chipsoor moet zn waffel houden. Die vent is op het randje van compleet seniel.
Ik ben voorstander van verplichte euthanasie bij 70. Geen idee hoe oud die knaker is, maar die mag inmiddels ook wel preventief de destructor in
Plus dat hij zelf de fout maakte en niet eruit gedrukt werd omdat ze allemaal tegelijk de eerste bocht in gingen. Hij lag er netjes voor en hoefde met niemand rekening te houden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:19 schreef Kyran het volgende:
Ik zit toch vol verbazing te kijken hoe sommige mensen beweren dat het afsnijden van de bocht in bocht 1, ronde 1 geen voordeel oplevert ...
Je hebt alleen maar 21 auto's achter je die je proberen in te halen. Je gaat met 0.5 sec voordeel de bocht in en komt er met 3 of meer sec voordeel uit. Als je wel netjes de bocht had genomen had je hooguit nog steeds 0.1 sec voordeel in beste geval of lag je vijfde of zesde in ergste geval ..... wow.
Geraltgodquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die chipsoor moet zn waffel houden. Die vent is op het randje van compleet seniel.
Ik ben voorstander van verplichte euthanasie bij 70. Geen idee hoe oud die knaker is, maar die mag inmiddels ook wel preventief de destructor in
2-3 seconden een "beetje tijd" noemenquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat het de 1e bocht of de 1e ronde is. Het gaat erom dat bij deze regel over het algemeen alleen straf wordt uitgedeeld als het hetzij om een positie gaat, hetzij als je structureel de bocht afsnijdt. Dus niet als je - zoals Hamilton - je één keer verremt en je daardoor wellicht een beetje tijd wint.
als max voor merc zou rijden, zou ie max verdedigen tot aan de maan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Precies. Hij weet het niet meer. Mensen die het niet meer weten moeten gewoon weg. Daar hebben we niks aan.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als max voor merc zou rijden, zou ie max verdedigen tot aan de maan.
Dan had hij nog op moeten passen voor Hülkenberg ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als max voor merc zou rijden, zou ie max verdedigen tot aan de maan.
Liever Ric dan die kut mof met z'n gejank.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:28 schreef Geralt het volgende:
Jammer dat ik niet lang genoeg op kan blijven om te lezen dat Vettel zn podium kwijt is.
Aan de andere kant ook jammer dat Ricardo dan P3 pakt en voordeel haalt tov van Max
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |