Deed ie ookquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:18 schreef Glijdt_licht het volgende:
Whut? Volgens Vettel deed Verstappen een brake test?
Wth?
Het gaat niet echt om het willen in dit geval.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nogal wat. Anders wil je iemand die van de baan gaat altijd zomaar een plek laten opgeven aan degene achter hem?
Eerste bocht na de start werkt anders. Dat is gewoon een feit. Heeft niets met Hamilton of meten met twee maten te maken, maar omdat het de eerste bocht na de start is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:17 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Niet aan de track limits houden en het was geen avoiding collision voor Hamilton dus ook straf.
Dat Kreeg hij niet.
Nu is het met 2 maten meten. Max wel een straf en Lewis niet voor hetzelfde vergrijp
Chill dat je het niet weet, en alleen dat het zo is. Lariekoek dus.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Exacte reden weet ik niet, alleen dat het zo is. En Verstappen had anders ook wel in de eerste bocht bestraft mogen worden vanwege de tik met Rosberg die daardoor van de baan ging.
Ok...quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Het gaat niet echt om het willen in dit geval.
dat zijn de mensen die zelf ook de regel verzinnen dat er in de 1ste ronde veel meer mag.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:19 schreef Kyran het volgende:
Ik zit toch vol verbazing te kijken hoe sommige mensen beweren dat het afsnijden van de bocht in bocht 1, ronde 1 geen voordeel oplevert ...
Je hebt alleen maar 21 auto's achter je die je proberen in te halen. Je gaat met 0.5 sec voordeel de bocht in en komt er met 3 of meer sec voordeel uit. Als je wel netjes de bocht had genomen had je hooguit nog steeds 0.1 sec voordeel in beste geval of lag je vijfde of zesde in ergste geval ..... wow.
Ik ga niwt met jou in discussie.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:19 schreef k_man het volgende:
[..]
Hamilton lag ruim 1e. Als-ie de bocht wel
[..]
Heb je überhaupt gelezen wat ik schreef?
Vanaf nu gewoon lekker vol gas door gras knallen in bocht 1 ronde 1, want eerste bocht telt blijkbaar niet mee voor de regelsquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn de mensen die zelf ook de regel verzinnen dat er in de 1ste ronde veel meer mag.
het staat nergens, maar zou schijnbaar algemeen bekend moeten zijn.
en dat staat waar in de regels???quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerste bocht na de start werkt anders. Dat is gewoon een feit. Heeft niets met Hamilton of meten met twee maten te maken, maar omdat het de eerste bocht na de start is.
Je blijft dit maar roepen, maar het is echt absolute onzin. Lees je zin zelf na. Je verdedigt een standpunt door het standpunt te herhalen: je zit in een circelredenering vast.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Eerste bocht na de start werkt anders. Dat is gewoon een feit. Heeft niets met Hamilton of meten met twee maten te maken, maar omdat het de eerste bocht na de start is.
Dit inderdaad. Gewoon allemaal de eerste bocht rechtdoor over het gras. Het mag blijkbaar.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vanaf nu gewoon lekker vol gas door gras knallen in bocht 1 ronde 1, want eerste bocht telt blijkbaar niet mee voor de regels
Vettel zijn actie kon wel maar moet niet zeiken verder.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Je kan het zien op 2 manieren. Als max er wel voor bestraft wordt dan hamilton ook maar aangezien hamilton geen straf heeft gekregen dan ook geen straf voor max. Vettel zijn actie op daniel was zeker wel strafwaardig
Als ze mij kunnen aanwijzen waar dat dan staat hou ik er over opquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:22 schreef Loekoe het volgende:
[..]
Je blijft dit maar roepen, maar het is echt absolute onzin. Lees je zin zelf na. Je verdedigt een standpunt door het standpunt te herhalen: je zit in een circelredenering vast.
'Eerste bocht is anders, want het is een feit.' Het feit: de eerste bocht is anders.
Lauda was vroeger zelf ook zoquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef Klummie het volgende:
http://www.ad.nl/dossier-(...)ie-vandaan~a47a3b2e/
Lauda
En niks over belachelijke gedrag van Vettelquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef Klummie het volgende:
Lauda
Dus als Max bij een baan waar het kan de eerste bocht gewoon vol door rijd en zo iedereen inhaalt dan zouden ze hem niet mogen bestraffen want dan gelden de regels nog niet ppffffffquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat zijn de mensen die zelf ook de regel verzinnen dat er in de 1ste ronde veel meer mag.
Ja inderdaad. Wil ook wel eens lezen. Ik kijk al F1 toen Senna nog meedeed. Nooit geweten dat je de eerste bocht maar mag afsnijdenquote:
Goed punt. Wat ik me trouwens nog wel herinner is dat er wel een regel bestaat m.b.t. het een keer mogen afsnijden van een punt voordat je een straf krijgt. O.b.v. die regel (als die bestaat) snap ik het niet straffen van Hamilton wel. Maar dan zou Verstappen ook niet gestraft mogen worden, want ik kan me niet heugen dat ie daar eerder door het gras ging.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Wtf serieus? Ik vond dat nog een redelijk onschuldige actie vergeleken met andere in bocht 1, Laudaquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef Klummie het volgende:
Lauda
draaideurcrimineel.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:20 schreef Klummie het volgende:
Lauda
Kan komen doordat dit artikel enkel gaat over wat Lauda van Max vond. Misschien had hij het in zijn verhaal wel voornamelijk over Vettel, maar heeft het AD enkel het stuk over Max eruit gehaald.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En niks over belachelijke gedrag van Vettel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |