Dat snap ik niet he. Jacques zou juist blij moeten zijn met Max omdat hij zoveel van zichzelf in hem terug ziet.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:31 schreef Tocadisco het volgende:
Heeft Jacques Villeneuve zich trouwens al gemeld? Je zou toch denken dat die zo'n kans om een beetje op Verstappen te vitten niet laat schieten.
Die ja. Beter heeft RB komend jaar een goeie wagen en beter wint Max dan alle races.quote:
Mazda 1.8 moet wel lukken toch?quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:33 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik rij een Seat Toledo uit 2000. Een 1.8 20v.
Daar ga ik geen wedstrijden mee winnen Schvvmert
Maar ja, als Max goed presteert dan loopt hij natuurlijk wel het risico om (nog sneller) de vergetelheid in te raken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he. Jacques zou juist blij moeten zijn met Max omdat hij zoveel van zichzelf in hem terug ziet.
Die kan ik wel hebben denk ik. Desnoods over de vluchtstrook erlangsquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mazda 1.8 moet wel lukken toch?
Ik heb morgen ook spijt.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:35 schreef SnowOokami het volgende:
Ik ben slapen anders heb ik morgen echt spijttrusten allemaal
Na lang vergaderen blijft het zoals het is.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:35 schreef Refragmental het volgende:
Potver. Gaat het nog lang duren eer FIA met een uitspraak komt?
Welke coureurs en reporters gaven aan dat Hamilton een straf had moeten krijgen? Ik heb er geen één gehoord. Wel diverse die de straf van Verstappen discutabel vonden, maar geen enkele die vond dat Hamilton er wel eentje had moeten krijgen.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:29 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zeg dat even tegen een aantal reporters én coureurs die er een andere kijk op hebben dan jij (waarom max wel en Hamilton niet bestraft).
Disclaimer: ik heb nog officiele F1 races bezocht op Zandvoort, jij ook?
Ik beweeg wel in de braking zone.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Die kan ik wel hebben denk ik. Desnoods over de vluchtstrook erlangs
FUCKING CHARLIE FUCK YOU!!!!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik beweeg wel in de braking zone.
Thanksquote:
125pk duratec? Dan heb ik dezelfde motor, maar een compleet andere autoquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mazda 1.8 moet wel lukken toch?
14 dagenquote:Op zondag 30 oktober 2016 23:38 schreef Geralt het volgende:
Anyway, bier is op, sigaret is op, bedtijd. Doei en tot volgende week
Via Twitter is e.a. te lezen (in het Italiaans) en hij lijkt weer lekker aan het trashtalken te zijn. Iets in de geest van "Seb hoeft niet met Max te gaan praten want dan praat ie toch alleen maar tegen de leegte".quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:31 schreef Tocadisco het volgende:
Heeft Jacques Villeneuve zich trouwens al gemeld? Je zou toch denken dat die zo'n kans om een beetje op Verstappen te vitten niet laat schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |