twitter:PpollingNumbers twitterde op maandag 31-10-2016 om 18:14:26#Indiana @MonmouthPoll (10/27-30):Trump 50 (+11)Clinton 39Johnson 4A 7 point gain toward Trump in 2 weeks https://t.co/ZcHuDk1rGL reageer retweet
Het hele clipje is ongelukkig.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik had zelf al aangegeven dat het clipje van Inforwars ongelukkig was, de opening daarvoor vond ik wel sterk, ik schat in dat dat wel aankomt bij zijn (potentiële) achterban. Het klopt bijvoorbeeld dat HC nogal vrolijk reageerde op het overlijden van een of andere dictator. Het ironische is dat de USA juist die dictators gecreëerd heeft. Lees maar eens wat CIA-documenten van rond 1950, hierin wordt uigebreid omschreven hoe het de strategie was om te voorkomen dat daar een democratie zou ontstaan.
Agree to disagree. Uiteindelijk gaat het toch om een subjectieve inschatting.quote:
Man man man.quote:Op maandag 31 oktober 2016 16:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Een goed (effectief) spotje wat een flinke kern van waarheid bevat. Al vind ik dat Infowars-clipje niet erg handig.
Kerel, lees eens even goed wat er staat. Ik geef nadrukkelijk aan dat ik het bekijk vanuit het perspectief of dat het aankomt bij de achterban, dat bepaalt of dat het spotje goed(effectief) is of niet. Inhoudelijk gezien ben ik het ermee eens dat HC een havik is die foute randjes heeft. Dat heeft weinig met complotdenken te maken, dat wordt gestaafd door haar verleden en door beslissingen die zij nam. Of vind jij het wel normaal als je lacht als reactie op dat een foute man net is geliquideerd. Als je dat grappig vindt dan spoor je niet helemaal, nietwaar?quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Man man man.
Zo zien alle docu's van Alex Jones eruit. Uit hun verband gerukte quotes met een spannend muziekje eronder. Bedoeld om de kijker te sturen.
Jij raakt ook steeds meer de weg kwijt. Nu schuif je zelfs het richting het kamp van de zuidelijke complot-gekkies.
Nee, Bram. Jouw Clinton-haat begint zulke intense vormen aan te nemen, dat je je zelfs vergoelijkend uitlaat over complotfilmpjes van extreem-rechtse 'stick to our guns'-figuren. En dat is heftig. Dat meen ik serieus.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Kerel, lees eens even goed wat er staat. Ik geef nadrukkelijk aan dat ik het bekijk vanuit het perspectief of dat het aankomt bij de achterban, dat bepaalt of dat het spotje goed(effectief) is of niet. Inhoudelijk gezien ben ik het ermee eens dat HC een havik is die foute randjes heeft. Dat heeft weinig met complotdenken te maken, dat wordt gestaafd door haar verleden en door beslissingen die zij nam. Of vind jij het wel normaal als je lacht als reactie op dat een foute man net is geliquideerd. Als je dat grappig vind dan spoor je niet helemaal, nietwaar?
Dit heb je al een keer of 5 gepost geloof ik, als het niet vaker is.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Nog even een aanvulling, HC vond het zelf ook erg grappig om te roepen dat Assange/Snowden maar eens uitgeschakeld moet worden door een drone. Als dat serieus een grap voor haar is dan heeft ze erg vreemde humor. Ze is gewoon teveel een havik. Dat blijkt ook uit het feit dat zij voor de invasie van Irak onder valse voorwendselen stemde, dat blijkt ook uit haar functioneren als minister. Vind verder van haar wat je vinden wil maar zij volgt met het buitenlandse beleid de zeer schadelijke neoconservatieve agenda. De founding father van die neoconservatieve agenda gaf zelf laatst aan dat dat niet meer werkt in de 21ste eeuw omdat je in deze tijd meer voor elkaar krijgt door samen te werken. Als zelfs hij dat nu inziet dan zouden politici dat toch ook eens moeten gaan inzien.
Ja, ik weet dat HC niet de enige Democraat is die deze agenda volgt.
In herhaling schuilt de kracht van reclamequote:Op maandag 31 oktober 2016 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit heb je al een keer of 5 gepost geloof ik, als het niet vaker is.
I love this video.quote:Op maandag 31 oktober 2016 14:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als hij dat niet aangaf dan sprak hij namens veel Trump-stemmers. Helaas kon ik niet de volledige toespraak vinden.
Ik deed wat anders op het moment dat ik luisterde, het kan dat ik een stukje context miste. Hij klonk erg kwaad op het moment dat hij sprak over "de vijand van mijn vijand", niet gespeeld kwaad maar oprecht kwaad.
Ja, Jimmy Dore is een zeer verstandige man, hij heeft een hele goede bullshitdetector en hij begrijpt goed wat er allemaal gebeurt. Niet feilloos (vooraleer iemand over een bepaald incidentje begintquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:55 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
I love this video.
Deze man snapt het.
Ik hoop dat als zij wordt gepakt Obama niet ongestraft er vandoor gaat.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
We kunnen gerust concluderen dat Clinton hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is voor alle conflicten waar de VS de laatste 24 jaar bij betrokken is geweest.
Het is wel een mooie self-fulfilling prophecy zo. Uitspraken van iemand dusdanig verdraaien dat er geen touw aan vast te knopen valt en dan moeilijk doen over het feit dat die 'iemand' alle uitspraken via officiële kanalen voor publicatie gecheckt moeten worden.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In herhaling schuilt de kracht van reclame
Nope, hier (drone-opmerking) heb ik het 1 of 2 keer over gehad.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dit heb je al een keer of 5 gepost geloof ik, als het niet vaker is.
Uiteraard en als 1 of andere Russische flapdrol roept dat als Clinton gekozen wordt er een atoomoorlog komt dan is natuurlijk Clinton ook de havik.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
We kunnen gerust concluderen dat Clinton hoogstpersoonlijk verantwoordelijk is voor alle conflicten waar de VS de laatste 24 jaar bij betrokken is geweest.
Als je presidenten op wil sluiten omdat ze doden op hun geweten hebben, dan wordt het nog druk in de beklaagdenbank. Hoewel de meeste oud-presidenten natuurlijk al onder de zoden liggen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:58 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ik hoop dat als zij wordt gepakt Obama niet ongestraft er vandoor gaat.
Poetin heeft het beste voor met ons westerlingen en vertelt tenminste de waarheid.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Uiteraard en als 1 of andere Russische flapdrol roept dat als Clinton gekozen wordt er een atoomoorlog komt dan is natuurlijk Clinton ook de havik.
Nee, maar zij is wel een belangrijk onderdeel van het probleem en zeker geen onderdeel van een oplossing. Het gaat helaas niet over 24 jaar maar over iets meer dan 65 jaar. Zij steunt dat beleid wat tot al die conflicten leidde en ze zal als ze minister president wordt dat ook in haar beleid tot uiting laten komen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
Voorzichtig met conclusies, vaak duurt het 1-2 weken voordat zulke zaken lekker doorwerken in de polls.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:05 schreef L3gend het volgende:
Eerste post-FBI poll, geen veranderingen
[ afbeelding ]
Eigenlijk is er ook gewoon helemaal niets terug te zien in de peilingen van Trumps "Grab'em by the pussy"-uitspraak.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:05 schreef L3gend het volgende:
Eerste post-FBI poll, geen veranderingen
[ afbeelding ]
Waarom ben jij geobseddeerd door de Russen?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Uiteraard en als 1 of andere Russische flapdrol roept dat als Clinton gekozen wordt er een atoomoorlog komt dan is natuurlijk Clinton ook de havik.
Twee weken? Dat treft.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voorzichtig met conclusies, vaak duurt het 1-2 weken voordat zulke zaken lekker doorwerken in de polls.
Dat ze daar nog tijd voor naast al die andere dingen die ze d'r aanrekenenquote:Op maandag 31 oktober 2016 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
Dan is er al gestemdquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Voorzichtig met conclusies, vaak duurt het 1-2 weken voordat zulke zaken lekker doorwerken in de polls.
Zoveel kan er ook niet meer veranderen als een significant aantal mensen (vooral in swing states) al heeft gestemdquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Niet 1-2 weken nadat het bekend werd.quote:
Wellicht is Clinton onderdeel van het probleem maar dat maakt haar nog wel iets minder ongeschikt als die clown van een Trump (en de andere 2 kandidaten). Ben het niet snel eens met Michael Moore maar wat dit betreft heeft hij wel gelijk, Trump is nog een behoorlijke stap erger.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, maar zij is wel een belangrijk onderdeel van het probleem en zeker geen onderdeel van een oplossing. Het gaat helaas niet over 24 jaar maar over iets meer dan 65 jaar. Zij steunt dat beleid wat tot al die conflicten leidde en ze zal als ze minister president wordt dat ook in haar beleid tot uiting laten komen.
Merk op dat veel van die conflicten zijn opgezocht door de USA. Geloof mij niet, lees de documenten van de CIA en het Pentagon uit die tijd. Een groot deel is openbaar geworden, dat gebeurt daar namelijk automatisch na ongeveer 50 jaar tenzij het actief wordt tegengehouden.
En omdat zij de invasie van Irak steunde - zoals vrijwel alle Amerikanen deden - denk jij dat zij straks in het Witte Huis haar ware gezicht laat zien en als een gek allerlei landen aan gaat vallen? Clinton is niet meer of minder een 'war hawk' dan de meeste andere Amerikaanse politici.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, maar zij is wel een belangrijk onderdeel van het probleem en zeker geen onderdeel van een oplossing. Het gaat helaas niet over 24 jaar maar over iets meer dan 65 jaar. Zij steunt dat beleid wat tot al die conflicten leidde en ze zal als ze minister president wordt dat ook in haar beleid tot uiting laten komen.
Merk op dat veel van die conflicten zijn opgezocht door de USA. Geloof mij niet, lees de documenten van de CIA en het Pentagon uit die tijd. Een groot deel is openbaar geworden, dat gebeurt daar namelijk automatisch na ongeveer 50 jaar tenzij het actief wordt tegengehouden.
Is interessant gegeven inderdaad. Ik denk sowieso dat er geen grote swings voorkomt tijdens de campanges (ook in deze verkiezing), die de meeste polls laten zien. De campagne van Obama deed zelf ook interne polls en had een vergelijkbare model als 538 (naar het scheen accurater) en hun model liet zien dat de polls nauwelijks veranderen door gebeurtenissenquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Eigenlijk is er ook gewoon helemaal niets terug te zien in de peilingen van Trumps "Grab'em by the pussy"-uitspraak.
https://thinkprogress.org(...)56e1a6339#.a1cd76thequote:Conservative activist James O’Keefe and his Project Veritas (and its affiliated Project Veritas Action) have made their name by surreptitiously recording his political opponents. He then has selectively edited the videos to present a falsely damning impression of his subjects.
In making these guerrilla videos, O’Keefe has not always followed the law. Six years ago, O’Keefe was sentenced to three years of probation, 100 hours of community service, and a $1,500 fine in 2010 after taking a plea bargain following a botched “sting” attempt at the office of then-Sen. Mary Landrieu.
In 2013, after receiving immunity from criminal prosecution from the California Attorney General, he paid $100,000 to settle a civil suit after one of the people he filmed claimed he violated a state law against secret recordings of an individual’s voice and image.
Now, Project Veritas Action may have again rule afoul of the law. A video released last week, purporting to prove election rigging, shows footage of a September conference call that a Veritas camera operator secretly recorded. The narration describes “daily conference calls we witnessed.”
But ThinkProgress confirmed with multiple people on the conference call shown in the video that they were on the call from states that have wiretapping laws that prohibit recording of phone conversations unless all parties consent to be recorded. According to the Digital Media Law Project, 11 states have these “two-party consent laws.” At least two people who were part of the call confirmed that they were calling from different states on that list and that they did not consent to be recorded by O’Keefe or anyone else.
Project Veritas and O’Keefe did not respond to a ThinkProgress inquiry about their recording of and publication of this video. But it appears their latest videos, claiming to expose “illegal” activity, may in fact be the product of illegal wiretapping.
Update: O’Keefe was explicitly asked by Media Matters for America President Bradley Beychok after the third presidential debate whether he had broken any laws in making the latest batch of videos. He replied: “ No, I didn’t break any laws. We have a dozen attorneys, all of the stuff is run by the attorneys. I stand by the reporting.”
Dat blijft wel een bizarre, al die figuren die denken dat met Trump aan het roer de VS plots een vredelievende koers zou gaan varen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:13 schreef KoosVogels het volgende:
Je weer trouwens dat haar tegenstrever een Republikein is? Je weet wel, die partij die al weet ik hoe lang pleitbezorger is van een agressieve buitenlandpolitiek, behalve als een Democraat aan het roer staat?
Geen heel onredelijke aanname.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:16 schreef L3gend het volgende:
[..]
Is interessant gegeven inderdaad. Ik denk sowieso dat er geen grote swings voorkomt tijdens de campanges (ook in deze verkiezing), die de meeste polls laten zien. De campagne van Obama deed zelf ook interne polls en had een vergelijkbare model als 538 (naar het scheen accurater) en hun model liet zien dat de polls nauwelijks veranderen door gebeurtenissen
[ afbeelding ]
Nvm zal wel niet mogen. Sryquote:
Ze schaamt zich niet eens om hardop te zeggen dat ze als "Democratic Strategist" fungeerde toen ze voor CNN werkte.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:52 schreef skysherrif het volgende:
Brexit?twitter:donnabrazile twitterde op maandag 31-10-2016 om 16:56:05Thank you @CNN. Honored to be a Democratic Strategist and commentator on the network. Godspeed to all my former colleagues. reageer retweet
Waarom denk je dat deze conflicten gezocht zijn? Denk je werkelijk dat Amerikaanse ambtenaren louter herrie schoppen in de wereld, omdat het stuk voor stuk machtsgeile mannen/vrouwen zijn?quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nou en.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:57 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze schaamt zich niet eens om hardop te zeggen dat ze als "Democratic Strategist" fungeerde toen ze voor CNN werkte.![]()
Ondertussen is bekend geworden dat ze meer vragen doorspeelde naar team Hillary.
Hoger kan het clickbaitgehalte voor mij niet worden.quote:
Jij illustreert de kern van het probleem.quote:
Zoals ik zei, lees die documenten van de CIA van rond 1950, dan kan je het zelf lezen. Ik begin er niet voor niets over, Jimmy Dore citeerde er laatst wat interessante stukjes uit. Nee, met machtsgeile soldaten heeft het niets te maken, wel met politici die aan grondstoffen en geopolitiek denken en die er belang bij hadden om regimechange te forceren.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:00 schreef tofastTG het volgende:
Waarom denk je dat deze conflicten gezocht zijn? Denk je werkelijk dat Amerikaanse ambtenaren louter herrie schoppen in de wereld, omdat het stuk voor stuk machtsgeile mannen/vrouwen zijn?
Ik ben al jarenlang tegen elke vorm van buitenlandse inmening, vrede en stabiliteit komt niet uit de loop van een geweer. Sterker nog, er zouden nu meer democratische staten zijn in het MO als de USA zich er niet mee had bemoeid, ze waren in de jaren 50 aardig op weg naar een democratie, inmiddels hebben ze daar een paar stappen achteruit gezet na de nodige liquidaties en het regelen wie de opvolger wordt. Aangezien het hier te offtopic is moeten we daar in een andere draad maar eens over verder gaan.quote:Inmiddels lijk jij tegen iedere vorm van buitenlandse inmenging
Ik ben er al best wel lang heel erg duidelijk over dat ik de beide kandidaten even erg vind. Je bent niet autimatisch pro-Trump omdat je anti-HC bent.quote:En dan vergeet je voor het gemak even dat Trump vertegenwoordiger is van een partij die totaal niet isolationistisch is.
Donna is haar baantje in iedergeval kwijt.quote:
Vind het allemaal niet zo spannend allemaal. Heeft ze haar standpunt herzien omdat ze de vraag wist.quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij illustreert de kern van het probleem.
Teveel mensen zijn het normaal gaan vinden maar dit allesbehalve normaal.
Als er mensen worden geliquideerd in deze zaak zou men zeggen: tja, het hoort erbij. En door.....quote:Op maandag 31 oktober 2016 20:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij illustreert de kern van het probleem.
Teveel mensen zijn het normaal gaan vinden maar dit allesbehalve normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |