abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166302095
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef fliert het volgende:
Bizar trouwens dat er al zoveel mensen gestemd hebben. Florida 40% ?
Mensen maken gebruik van Early voting of per post, het is simpel en je staat korter in de rij dan op Election Day. Sommige mensen kunnen zelf op Election Day niet stemmen door werk etc. In sommige staten zou het chaos worden als er geen early voting zou zijn.

In Florida hebben 3.5 miljoen mensen al gestemd, in 2012 stemden in totaal 8.4 miljoen, doe the math en je komt op ong 40%

https://countyballotfiles(...)gReports/PublicStats
pi_166302225
Leuk weetje uit de poll uit de NYT
quote:
Clinton weakness among white working-class Democrats
Mr. Trump leads among white voters without a college degree by an impressive margin of 63 percent to 24 percent. He’s so strong that Mrs. Clinton has just 55 percent of the vote among white registered Democrats without a degree, compared with Mr. Trump’s 32 percent.
Als Clinton van sommige groepen van de geregistreerde Democrats maar 55% heeft dan kloppen de early voting verwachtingen ook niet. De hele Clinton-win is gebaseerd op het feit dat mensen volgens partijlijnen stemmen (dus een returned democrat ballot = stem voor Hillary).

Onderaan deze pagina nog wat meer uitleg waarom sommige polls verschillen:
http://www.nytimes.com/interactive/2016/10/30/upshot/florida-poll.html?rref=collection/sectioncollection/upshot&action=click&contentCollection=upshot®ion=rank&module=package&version=highlights&contentPlacement=1&pgtype=sectionfront
pi_166302311
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 14:41 schreef Nintex het volgende:

[..]

Als Clinton van sommige groepen van de geregistreerde Democrats maar 55% heeft dan kloppen de early voting verwachtingen ook niet. De hele Clinton-win is gebaseerd op het feit dat mensen volgens partijlijnen stemmen (dus een returned democrat ballot = stem voor Hillary).

http://www.nytimes.com/interactive/2016/10/30/upshot/florida-poll.html?rref=collection/sectioncollection/upshot&action=click&contentCollection=upshot®ion=rank&module=package&version=highlights&contentPlacement=1&pgtype=sectionfront
paywall
pi_166302486
FOX news meldt dat Twitter, Buzfeed, Snapchat en Facebook niets weergeeft over de FBI emails.
pi_166302630
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 14:49 schreef cb2013 het volgende:
FOX news meldt dat Twitter, Buzfeed, Snapchat en Facebook niets weergeeft over de FBI emails.
Die bedrijven censureren trending topics die negatief zijn voor Hillary, dat is al langer bekend.
pi_166302720
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 14:49 schreef cb2013 het volgende:
Er valt ook vrij weinig te melden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166302770
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 14:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dus daarom moeten bedrijven als Twitter, Facebook en Snapchat maar user input verbergen? :|W
pi_166302800
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 14:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

denial
pi_166302817
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 14:59 schreef fixatoman het volgende:

[..]

Dus daarom moeten bedrijven als Twitter, Facebook en Snapchat maar user input verbergen? :|W
Dat is geen censuur en dat is geen user content. Dat is irrelevant. Dat zijn cherry picked data points.

Onze wijze leiders weten allemaal veel beter wat goed is voor ons en de wereld. Namelijk van top tot teen corrupte politici als Hillary Rodham Clinton en totaal debielen als Mark Rutte die ranten die Vacuumbommen.
pi_166302849
quote:

[..]

Ik zag op mijn Facebook-feed legio berichten over het onderwerp voorbij komen en nog van de MSM ook.
Gewoon weer BNW-gezwets dus.
pi_166302898
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zag op mijn Facebook-feed legio berichten over het onderwerp voorbij komen en nog van de MSM ook.
quote:

[..]

quote:

[..]

Dat is niet waar het over gaat. Het gaat erom dat de trending topics en nieuwssectie, waar een groot deel van de Amerikanen hun 'nieuws' vandaan halen, berichten over het FBI onderzoek censureren.
pi_166302915
quote:

[..]

Waar heb je het over? Op mijn tijdlijn kwam er gewoon e.e.a. over voorbij hoor.
pi_166302928
quote:
7s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Op mijn tijdlijn kwam er gewoon e.e.a. over voorbij hoor.
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:04 schreef fixatoman het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat is niet waar het over gaat. Het gaat erom dat de trending topics en nieuwssectie, waar een groot deel van de Amerikanen hun 'nieuws' vandaan halen, berichten over het FBI onderzoek censureren.
pi_166302988
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:04 schreef fixatoman het volgende:

[..]

[..]

[..]

Geen idee, daar kijk ik niet. Het zou mij in ieder geval verbazen. Het nieuws is vooralsnog ook nog niet zo heel spannend. Er is enkel een brief van Comey met wat vage bewoordingen.
pi_166303050
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 14:41 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dit zijn voor een groot deel dixiecrats of DINOs in het noorden van Florida die al jarenlang geregistreerd staan als democraten, maar jarenlang op republikeinen stemmen. Andersom heb je ook republikeinen die op Clinton stemmen ipv Trump, vooral in het zuiden van Florida. Daar wordt al rekening gehouden in de modellen.
pi_166303054
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Geen idee, daar kijk ik niet. Het zou mij in ieder geval verbazen. Het nieuws is vooralsnog ook nog niet zo heel spannend. Er is enkel een brief van Comey met wat vage bewoordingen.
Comey voelde zich genoodzaakt om de Hillary bus op het cruciale moment de vangrail in te duwen.

Waarom neemt hij deze gok. Dat is de achterliggende vraag. Wat weet Comey waardoor hij zelfs het Witte Huis niet van zijn plannen op de hoogte had gesteld.
pi_166303125
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:10 schreef Nintex het volgende:

[..]

Comey voelde zich genoodzaakt om de Hillary bus op het cruciale moment de vangrail in te duwen.

Waarom neemt hij deze gok. Dat is de achterliggende vraag. Wat weet Comey waardoor hij zelfs het Witte Huis niet van zijn plannen op de hoogte had gesteld.
Zijn afwegingen schijnen vooral te zijn geweest dat het niet open en bloot communiceren over de kwestie zou leiden tot lekken en allerhande speculatie over doofpotten.
pi_166303152
CBS en NBC hebben wat polls vandaag

quote:
Among the 36 percent of likely voters in Florida who say they've already voted, Clinton is ahead, 54 percent to 37 percent.

Among those who haven't voted in the Sunshine State, Trump is up, 51 percent to 42 percent.

And Clinton leads by a 61 percent-to-33 percent margin among the 29 percent of North Carolinians who say they've already voted.
Trump moet hopen dat 8 november niet al te slecht weer komt
pi_166303217
ElectProject twitterde op zondag 30-10-2016 om 14:59:17 More NC Dems voted yesterday than in 2012 (+7,062), dispelling pundit speculation that Comey letter would slow down Dem voting reageer retweet
  zondag 30 oktober 2016 @ 15:28:39 #245
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_166303574
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 01:53 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat is je bewijs dat de Trump Foundation betaald heeft voor die Okeefe filmpjes?

Of ben je hier zelf bezig met "connecting the dots"?
Heb ergens inderdaad ook zo'n document voorbij zien komen. Maar ik zie geen corruptie als je een journalist geld geeft om zo'n onderzoek te doen bij de DNC. Uiteindelijk betaal je dus voor de beelden die opgenomen zijn bij de DNC.

Valt ook weinig aan te verdraaien. Ze hebben die uitspraken gewoon gedaan dat komt niet omdat Trump 10k aan O'Keefe heeft gegeven om de productie te draaien.

Vind ik wat anders dan politieke beslissingen nemen voor geld of mensen inhuren om agressie uit te lokken hoewel dat laatste dan vooral moreel verwerpelijk is.
pi_166303663
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zijn afwegingen schijnen vooral te zijn geweest dat het niet open en bloot communiceren over de kwestie zou leiden tot lekken en allerhande speculatie over doofpotten.
Waarschijnlijk is hij iemand die verder vooruit denkt als Clinton of Trump over 4 jaar weg is dan is de FBI er nog wel.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_166303740
quote:
1s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:33 schreef vipergts het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij iemand die verder vooruit denkt als Clinton of Trump over 4 jaar weg is dan is de FBI er nog wel.
Dat slaat natuurlijk niet echt ergens op. De FBI is analoog aan de president / het witte huis, Clinton en Trump aan Comey. Die zit er nog een jaar of 6-7. Een president zit er wellicht 8 jaar.
pi_166304033
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:46 schreef hunter2011 het volgende:
Zelfbescherming?

"Did Obama Turn the FBI on Hillary Clinton"

http://linkis.com/theblacksphere.net/2/ihSZ8
Obama wist dat Hillary een prive mailadres gebruikte. Is corruptie.

Nog meer leugens, zie hieronder. Hillary en haar campagne :') De leugens.

[ Bericht 34% gewijzigd door cb2013 op 30-10-2016 15:55:23 ]
pi_166304201
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2016 15:50 schreef cb2013 het volgende:

[..]

Obama wist dat Hillary een prive mailadres gebruikte. Is corruptie.

Nog meer leugens, zie hieronder. Hillary en haar campagne :') De leugens.
Corruptie is tegenwoordig ook een term die te pas en onpas wordt gebruikt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166304286
Het is voor het eerst dat de Clinton campagne niet meer kan spinnen met:
"Ja maar Trump heeft [vul hier iets in] gedaan"

Dit is compleet te danken aan de stommiteiten van Hillary, Huma, Podesta en Mook zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')