SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
PSV ligt er nu al uit.![]()
Als ik momenteel een voorspelling moet doen, zou ik zeggen dat Roda JC rechtstreeks gaat. 17e Excelsior en dan 16e momenteel NEC.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat de rest net iets hoger in, maar Heracles, NEC, PEC, Groningen, ADO kunnen allemaal een moeilijk jaar krijgen. de Eagles gaan dat sowieso wel krijgen.
NEC vond ik de afgelopen 2 wedstrijden dan juist wel weer oke. Ik denk toch GAE 16e dan. Of ADO als ze nog 10 weken als een patatje spelenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik momenteel een voorspelling moet doen, zou ik zeggen dat Roda JC rechtstreeks gaat. 17e Excelsior en dan 16e momenteel NEC.
Als het nog 3-1 wordt, kopietje van gisteren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Vasion het volgende:
Op 50% spelen met je b team en 3-0 voorsprong.
Excelsior speelt ook met een b-team.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Vasion het volgende:
Op 50% spelen met je b team en 3-0 voorsprong.
Excelsior is een b-team.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excelsior speelt ook met een b-team.
Klopt voor zo'n 8 miljoen zeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die gaat aan het einde van het seizoen weg.
En dan nog speelt ie kutquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Tapia krijgt zoveel ruimte om wat uit te richten. Die zal vast de dag van zijn leven hebben.
NEC moet het vooral hebben van veel intensiteit. Op voetbalkwaliteit aanklampen is een grote uitdaging voor ze. GAE heeft wat mij betreft meer individuele kwaliteit op het moment.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC vond ik de afgelopen 2 wedstrijden dan juist wel weer oke. Ik denk toch GAE 16e dan. Of ADO als ze nog 10 weken als een patatje spelen
Jodan tegen Joden xDquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal op 1/2 duels na wel weer weinig genot worden.
allemaal KRACHT GROOT STERK die negers voorin bij NECquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC moet het vooral hebben van veel intensiteit. Op voetbalkwaliteit aanklampen is een grote uitdaging voor ze. GAE heeft wat mij betreft meer individuele kwaliteit op het moment.
Die Mayi is dan nog de beste.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
allemaal KRACHT GROOT STERK die negers voorin bij NEC
Quincy kan ook wel ballen, jammer dat ie dat al 10 jaar niet heeft laten zienquote:
gae ipv nec denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik momenteel een voorspelling moet doen, zou ik zeggen dat Roda JC rechtstreeks gaat. 17e Excelsior en dan 16e momenteel NEC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat lijkt mij niet hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
35 minimaal. En naar Barca of Real.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
sow koekoekAtlas lion is backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin om die posts op te zoeken maar volgens sommige kan hij moeiteloos met het niveau van Barca meedraaien.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
sow koekoekdie zit er aardig inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja als jij dat elke dag in het Ajax topic post ga je zelf geloven dat anderen dat hebben gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen zin om die posts op te zoeken maar volgens sommige kan hij moeiteloos met het niveau van Barca meedraaien.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen zin om die posts op te zoeken maar volgens sommige kan hij moeiteloos met het niveau van Barca meedraaien.
Dat lijkt me sterk hoor wat je nu zegt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Vejinovic gaat scoren dan weet je dat je kampioen wordt.
Wat wordt het nouquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Brammess het volgende:
Nou, als Vejinovic gaat scoren weet je hoe serieus je de wedstrijd moet nemen.
De eerste track op Tete, Barca:quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik maak me zorgen om Sunri5e. Hij lijkt een stoornis te hebben.
Wat intens treurig.quote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Tete en Riedewald twee toekomstig Barca spelers zijn. Dit zijn twee hele grote talenten. Die zijn de eredivisie al ontgroeid.
Beetje het niveau Ramos en Dani Alves.
Je gaat ook niet voor je lol vliegtuigen spotten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik maak me zorgen om Sunri5e. Hij lijkt een stoornis te hebben.
Sommige vinden hier El Ghazi zelfs de nieuwe CR7. En Bazoer wordt vergeleken met Pogba.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk hoor wat je nu zegt.
Je weet dat je nu iemand met een mentale aandoening zit te bespotten?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste track op Tete, Barca:
[..]
Wat intens treurig.
Man, flikker gewoon eens op met je verzonnen bagger en schijt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sommige vinden hier El Ghazi zelfs de nieuwe CR7. En Bazoer wordt vergeleken met Pogba.
Ik denk niet dat dit waar is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sommige vinden hier El Ghazi zelfs de nieuwe CR7. En Bazoer wordt vergeleken met Pogba.
Ik zie niksquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Brammess is zo'n user.
En dan? Reviseren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand zou de remmen van zijn auto los moeten maken.
Doe even normaal. Hij heeft ook gevoelens. Hij is ook een mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand zou de remmen van zijn auto los moeten maken.
Vandaag nog.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond..
Boer
Waarheidszegger Kenny, De Ligt, Riedewald, Dijks
Van de Beek, Bazoer, Nouri
AEG7, Cassierra, Cerny
Haha die Stijnquote:
Iemand voor mongool uitmaken is geen verwensing.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, graag iedereen verdwijnen als je elkaar voor mongool uitmaakt of andere verwensingen doet.
begin bij jezelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, graag iedereen verdwijnen als je elkaar voor mongool uitmaakt of andere verwensingen doet.
Ik heb helemaal geen hoge pet op van El Ghazi.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef JanCees het volgende:
Stijn heeft een hoge pet op van El gaza
En een vrolijk kerstfeest verwensen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hypocrisiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hoge pet op van El Ghazi.
Ik schrijf AEG7 slechts als afkorting met verwijzingen naar zijn rugnummer. Wat een overdrijving zeg, wat een ophemeling.
Ik geloof hier niks van.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hoge pet op van El Ghazi.
Ik schrijf AEG7 slechts als afkorting met verwijzingen naar zijn rugnummer. Wat een overdrijving zeg, wat een ophemeling.
Ik neem aan dat Brammes nu eindelijk een perm-ban krijgt met zijn wekelijkse doodsverwensingen? Hij leert blijkbaar niet van zijn korte bans.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat mag uiteraard.quote:
Ik zie niet precies wat de doodsverwensing is achter iets met het verwijderen van autoremmen of iets dergelijks. Kan je dat specifieker duiden?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Brammes nu eindelijk een perm-ban krijgt met zijn wekelijkse doodsverwensingen? Hij leert blijkbaar niet van zijn korte bans.
We staan allemaal wel eens voor joker met onze jeugdzonden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, iedereen zegt in z'n jonge jaren wel eens hele rare dingen...
Kan dit niet in feedback?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet precies wat de doodsverwensing is achter iets met het verwijderen van autoremmen of iets dergelijks. Kan je dat specifieker duiden?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We staan allemaal wel eens voor joker met onze jeugdzonden.
Je hoeft er niet op te reageren. Ik geef netjes antwoord op zijn vraag en probeer hem te helpen.quote:
Ben benieuwd hoe je dat ziet als iemand met 80, zonder remmen, een boompje kust...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet precies wat de doodsverwensing is achter iets met het verwijderen van autoremmen of iets dergelijks. Kan je dat specifieker duiden?
Gastquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik er zelden naast.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..], sommigen van ons daarna ook nog eens regelmatig
Ligt eraan hoe hard je rijdt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je dat ziet als iemand met 80, zonder remmen, een boompje kust...
Maar dat is hier niet zo relevant of wel soms?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet op te reageren. Ik geef netjes antwoord op zijn vraag en probeer hem te helpen.
niveauquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:41 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Gast!
Dus ik mag ook constant iemand kanker toewensen? Daar ga je ook niet altijd dood aan.
Sukkeltje. Laag nivo heb je.
Mwoah... Je maakt het iig niet zo bont als ikquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik er zelden naast.
Ik weet niet zo goed wat jij allemaal gezegd hebt in het verleden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mwoah... Je maakt het iig niet zo bont als ik
"Het verleden" is rekbaar... Telt de vorige speelronde ook?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat jij allemaal gezegd hebt in het verleden.
Wat zei je dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
"Het verleden" is rekbaar... Telt de vorige speelronde ook?
ZOquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Stijn ook wel teelbalkanker krijgen hoor
Kan je zelfs de tour mee winnen.
Joe, aldus iemand die al twee jaar constant zichzelf fan noemt van Feyenoord en tegelijkertijd het hele forum volspuit met zijn Ajax-obsessie. Ga eens in je spiegel kijken en kom dan gezellig terug in de feedback. Beticht me nog eens van het aanhangen van racisme. Doe iets, maak me voor iets uit.quote:
Dan heb je wel nog hulp nodig van EPO, of zoquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:42 schreef Caland het volgende:
Van mij mag Stijn ook wel teelbalkanker krijgen hoor
Kan je zelfs de tour mee winnen.
Meestal om 7 uurquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat kunnen we kijken naar samenvattingen?
Geen idee, ik hecht bijzonder weinig waarde aan mijn uitspraken op een forum. Ik weet wel dat ik (nagenoeg) geen enkel verstand heb van voetbal. Kom dus met enige regelmaat met niet hele intelligente uitsprakenquote:
Of iemand die zich constant met voetbal bezighoud en een sunri5e obsessie heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joe, aldus iemand die al twee jaar constant zichzelf fan noemt van Feyenoord en tegelijkertijd het hele forum volspuit met zijn Ajax-obsessie. Ga eens in je spiegel kijken en kom dan gezellig terug in de feedback. Beticht me nog eens van het aanhangen van racisme. Doe iets, maak me voor iets uit.
bezighoudtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Of iemand die zich constant met voetbal bezighoud en een sunri5e obsessie heeft.
Dat is ook waar.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Of iemand die zich constant met voetbal bezighoud en een sunri5e obsessie heeft.
Ik mag zelf weten of ik het forum volspuit over Ajax.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Joe, aldus iemand die al twee jaar constant zichzelf fan noemt van Feyenoord en tegelijkertijd het hele forum volspuit met zijn Ajax-obsessie. Ga eens in je spiegel kijken en kom dan gezellig terug in de feedback. Beticht me nog eens van het aanhangen van racisme. Doe iets, maak me voor iets uit.
Ik ga je niet uitleggen hoe buitenspel werkt hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, ik hecht bijzonder weinig waarde aan mijn uitspraken op een forum. Ik weet wel dat ik (nagenoeg) geen enkel verstand heb van voetbal. Kom dus met enige regelmaat met niet hele intelligente uitspraken
Daar is VBL voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, ik hecht bijzonder weinig waarde aan mijn uitspraken op een forum. Ik weet wel dat ik (nagenoeg) geen enkel verstand heb van voetbal. Kom dus met enige regelmaat met niet hele intelligente uitspraken
Net als Sparta.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef PSVCL het volgende:
Jammer dat Excelsior de beker niet serieus nam
Mensen die continu provoceren en dan gaan piepen als ze eens een felle reactie terug krijgenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik mag zelf weten of ik het forum volspuit over Ajax.
Maar iemand stelselmatig doodverwensen mag niet. Dus maak je daar druk om als mod en niet of dat ik het over Ajax heb.
Ik vind het ook heel raar dat hij anti-Ajax gelul verwijdert maar tegelijkertijd een doodverwensing richting een Feyenoorder niet bestraft en bagatelliseert.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar iemand stelselmatig doodverwensen mag niet. Dus maak je daar druk om als mod en niet of dat ik het over Ajax heb.
Volgens mij niet want je weet heel goed dat je voor dat getroll en gerui ook een ban hebt gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat klopt en ik probeer waar ik dat kan mensen aan te spreken op hun gedrag. Niet dat je denkt dat voor elke post die enigszins afwijkt van DE TOON een ban wordt opgelegd. Dan zouden alle cellen in Nederland volzitten en geen burger meer thuis wonen. Geen sociale huurwoningen meer maar iedereen bij de psychiatrie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
De regels ken ik welquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga je niet uitleggen hoe buitenspel werkt hoor.
quote:
Felle reactie? Ik krijg wekelijks een doodsverwensing van Brammes naar mijn hoofd maar er gebeurd niets mee en mag gewoon blijven staan. Lees anders nog even de policy door.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die continu provoceren en dan gaan piepen als ze eens een felle reactie terug krijgen
Bans worden niet besproken. Bovendien -> feedback.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij niet want je weet heel goed dat je voor dat getroll en gerui ook een ban hebt gehad.
*gebeurtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Felle reactie? Ik krijg wekelijks een doodsverwensing van Brammes naar mijn hoofd maar er gebeurd niets mee en mag gewoon blijven staan. Lees anders nog even de policy door.
Dit forum is echt op sterven na dood.
gebeurtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Felle reactie? Ik krijg wekelijks een doodsverwensing van Brammes naar mijn hoofd maar er gebeurd niets mee en mag gewoon blijven staan. Lees anders nog even de policy door.
Dit forum is echt op sterven na dood.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. Bovendien -> feedback.
Raar dat jij mijn quote aanpastquote:
Was toch de snelste weg naar Europees voetbal dit seizoen voor julliequote:
Je bedoelt "de enige" ipv "de snelste", neem ik aan...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was toch de snelste weg naar Europees voetbal dit seizoen voor jullie
Wie?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:53 schreef Vasion het volgende:
Met Guitarist kon je tenminste rustig een wedstrijd nabespreken.
Nog een keer handje in de broek voor Nouriquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fijn dat ze beginnen met de samenvatting van Ajax, die heb ik toch al gezien
Logisch. Na vandaag kan Tette het wel shaken.. Volgend jaar Germinal Beerschot, daarna WKE, vervolgens aan de drugs en daarna de bajes in. Doeidoei.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:17 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat de Karsdorp vs Tete discussie nu voorbij is
Inderdaad, Tete is duidelijk beter.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:17 schreef hhh38 het volgende:
Jammer dat de Karsdorp vs Tete discussie nu voorbij is
Dat is gewoon competitievervalsing!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:45 schreef PSVCL het volgende:
Raar dat Feyenoord een dag eerder mag spelen (ook nog eens thuis) ,terwijl Heerenveen een dag later uit naar Eindhoven moet..
En 2x uit speelt.
Het is een complot zeg ik je. Go Ahead speelde ook dinsdag en PEC vanavond, maar zondag is de IJsselderby.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:45 schreef PSVCL het volgende:
Raar dat Feyenoord een dag eerder mag spelen (ook nog eens thuis) ,terwijl Heerenveen een dag later uit naar Eindhoven moet..
En 2x uit speelt.
Vitesse speelt 2x thuis ,Heerenveen moet eerst uit naar Eindhoven en zondag naar Rotterdam.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een complot zeg ik je. Go Ahead speelde ook dinsdag en PEC vanavond, maar zondag is de IJsselderby.
EEN COMPLOT.
Vitesse speelt ook een dag later dan PSV terwijl ze zaterdag tegen elkaar moeten.
PANIEK
PSV moet ook naar Eindhoven en Arnhem. Jeetje zeg, daar gaan ze wel even dood van.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vitesse speelt 2x thuis ,Heerenveen moet eerst uit naar Eindhoven en zondag naar Rotterdam.
Ze hadden beter Feyenord vandaag kunnen laten spelen en Heerenveen gister.
Was eerlijker geweest
Jammer dat je PSVCL als een idioot behandelt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV moet ook naar Eindhoven en Arnhem. Jeetje zeg, daar gaan ze wel even dood van.
Joezi -> PSVCLquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat je PSVCL als een idioot behandelt.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Real Madrid vloog laatst binnen een paar dagen van Madrid naar Gran Canaria, weer terug naar Madrid en dan moesten ze weer uit naar Dortmund.
En dan maakt PSVCL zich druk om een busreisje voor wat Scandinaviërs.
Vind ik ook ja!!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens ook wel walgelijk dat Europees spelende ploegen minder rust hebben dan ploegen die geen Europees voetbal hebben.
Ook al zo'n mysterieus complot wat onderzocht moet worden.
Jankenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:45 schreef PSVCL het volgende:
En 2x uit speelt.
Heerenveen is een stuk verder.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV moet ook naar Eindhoven en Arnhem. Jeetje zeg, daar gaan ze wel even dood van.
Dank, nu begrijp ik in één keer mijn wat onrustige slaap vannacht.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:45 schreef PSVCL het volgende:
En 2x uit speelt.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND MET AL DIE LANGE REISTIJDENquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heerenveen is een stuk verder.
Gewoon slecht geregeld door de KNVB , nu heeft Feyenoord een dag langer rust ,plus ze hebben geen 1x hoeven te reizen terwijl Heerenveen eerst naar Eindhoven moet en zondag naar Rotterdam.
DE NS IS ER NIETS BIJ.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND MET AL DIE LANGE REISTIJDEN
Hup PEC.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
VVV-Venlo: D. Van Crooij, Korkmaz, Promes, Janssen, Röseler, Post, Leemans, Opoku, Sleegers, V. Van Crooij, Seuntjens
Heeft Delano het toch maar mooi tot het eerste geschoptquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
VVV-Venlo: D. Van Crooij, Korkmaz, Promes, Janssen, Röseler, Post, Leemans, Opoku, Sleegers, V. Van Crooij, Seuntjens
Ah, oké.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft Delano het toch maar mooi tot het eerste geschoptIk haal hem aan het begin van seizoen 2013/14 altijd transfervrij op in FM14.
Goed om te weten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heeft Delano het toch maar mooi tot het eerste geschoptIk haal hem aan het begin van seizoen 2013/14 altijd transfervrij op in FM14.
Deze man moet gestopt wordentwitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 27-10-2016 om 18:40:21Jan Joost in het Jan Louwers Stadion van @FCEindhoven: "Het ademt hier voetbalhistorie." #fcehee https://t.co/hH8PrAyFwI reageer retweet
Die man is gewoon verstandelijk beperkt.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:46 schreef Brammess het volgende:
Deze man moet gestopt wordentwitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 27-10-2016 om 18:40:21Jan Joost in het Jan Louwers Stadion van @FCEindhoven: "Het ademt hier voetbalhistorie." #fcehee https://t.co/hH8PrAyFwI reageer retweet
.............................................................quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:46 schreef Brammess het volgende:
Heel die zender is een parodie . Docu,s over Arjan Swinkels en een paar geblesseerde Zwolle-spelers + live beelden van amateurs en het verkopen alsof het super is .quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die man is gewoon verstandelijk beperkt.
Amerikaanse shit werkt hier gewoon niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heel die zender is een parodie . Docu,s over Arjan Swinkels en een paar geblesseerde Zwolle-spelers + live beelden van amateurs en het verkopen alsof het super is .
Amerikaanse versie van FOX verkoopt tenminste nog een waardig product om te kijken . Wat FOX-NL verkoopt is op de Bundesliga na pure stront.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Amerikaanse shit werkt hier gewoon niet.
Tijd dat Ziggo alles opkoopt, al zullen we dan nog wel dezelfde presentatoren en analytici krijgen want zoveel zijn er niet van om uit te kiezen.
Daarom al het (boeiende) voetbal gewoon bij één zender.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Amerikaanse versie van FOX verkoopt tenminste nog een waardig product om te kijken . Wat FOX-NL verkoopt is op de Bundesliga na pure stront.
Zoiets kan bij voorbaat al niet werken
Skyquote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom al het (boeiende) voetbal gewoon bij één zender.
Dan verlang je toch wel terug naar Canal+...quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom al het (boeiende) voetbal gewoon bij één zender.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:46 schreef Brammess het volgende:
Hoezo? De grote Badderharing heeft daar gespeeld.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 18:46 schreef Brammess het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo? De grote Badderharing heeft daar gespeeld.
Ja. Man wat een ervaringquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was er heen toch gisteren?
Ja, was het ook. Schitterende sfeer in het stadion daardoor, en ook nog genoeg Union-fans die gewoon tussen het thuispubliek zaten. En in de stad ook gewoon alles door elkaar, helemaal niks mis mee. Je hoort ook gewoon alles alsof ze naast je staanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat uitvakje zag er ook ziek uit
Ga je goed toeteren?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Mooi zo
Ik loop over een uurtje aan richting het Eindhoven stadion, een 10tje heb ik wel over voor die pot
Dit is een belediging voor toeterjanquote:
Zijn er nog marokkanen waar we op kunnen letten?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Mooi zo
Ik loop over een uurtje aan richting het Eindhoven stadion, een 10tje heb ik wel over voor die pot
Daoud Bousbibaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zijn er nog marokkanen waar we op kunnen letten?
Dat zegt wel erg veelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor toeterjan
Dat was mijn intentie.quote:
Dan kan je nog drie en een half uur wachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:43 schreef Brammess het volgende:
Ik ben hier eerlijk gezegd alleen voor de_loting
Kwam wel aardig wat Nederlanders tegen ja. Ik zat wel tussen wat redelijke "echte" in, dat was wel vermakelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd genot alleen veel toeristen inmiddelds
Harde kern neem ik aan? Ik moet alleen Koln nog x zienquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kwam wel aardig wat Nederlanders tegen ja. Ik zat wel tussen wat redelijke "echte" in, dat was wel vermakelijk
Ik hoop Dortmund - Köln mee te pakken, ergens in april volgend jaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harde kern neem ik aan? Ik moet alleen Koln nog x zien
Neuh geen harde kern, maar ook verre van toeristen zogezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harde kern neem ik aan? Ik moet alleen Koln nog x zien
Dat bepaal jij niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:33 schreef Zipportal het volgende:
ToeterJan wordt de nieuwe TT. U las het hier.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zei Toine ''kraker tegen Heerenveen?''
''kraker''?
Vanaf welke verdieping?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga straks nog uit een raam springen om die goednieuwsshow van FOX.
Probeer een hele middag Eredivisie uit te zitten zonder een keer te cringen, anders knal je jezelf af.quote:
Een bron van inspiratie.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Probeer een hele middag Eredivisie uit te zitten zonder een keer te cringen, anders knal je jezelf af.
Geen mens overleeft dat.
Fox is een parodie op een zender.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zei Toine ''kraker tegen Heerenveen?''
''kraker''?
Koln heeft gekke hooligans. Maar ik ga eigenlijk alleen naar buitenland tussen sta plekkenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neuh geen harde kern, maar ook verre van toeristen zogezegd
Koln hadden we ook nog overwogen, ook wel prima denk ik
Dus je gaat ook wel eens naar Twente?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Koln heeft gekke hooligans. Maar ik ga eigenlijk alleen naar buitenland tussen sta plekkenKun je mooi sfeer vergelijken
Sinds wanneer hebben die sta plekken?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dus je gaat ook wel eens naar Twente?
Mja ik denk niet dat we daar nog tussen waren gekomenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Koln heeft gekke hooligans. Maar ik ga eigenlijk alleen naar buitenland tussen sta plekkenKun je mooi sfeer vergelijken
Ik doelde op "buitenland"quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben die sta plekken?
Nu weer in Rotterdam?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja ik denk niet dat we daar nog tussen waren gekomenEn ik heb een paar geweldige dagen gehad dus ik vind het ook wel best zo
Vertegenwoordigers van Twente staan inderdaad bekend om hun altijd juiste en correcte berichtgeving over de stand van zakenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik doelde op "buitenland")))
Er zijn plannen voor een statribune op P volgens Lambik
Momenteel ben ik bij mijn oudersquote:
Jan van Halst is een goudeerlijke gozer, die voorzag de neerval van Joop en werd weggewerktquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertegenwoordigers van Twente staan inderdaad bekend om hun altijd juiste en correcte berichtgeving over de stand van zaken
zet hem op een Pquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik doelde op "buitenland")))
Er zijn plannen voor een statribune op P volgens Lambik
Ik ook, dus pas maar op!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komende week ben ik weer in Rotterdam te bewonderen
Ik doe alles behalve rennen in Rotterdam, schei toch uit johquote:
Ik kan me voorstellen dat je als ajacied je niet veilig voeltquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve rennen in Rotterdam, schei toch uit joh
Er lopen op de universiteit de nodige paupers maar meestal voel ik me daar wel veiligquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als ajacied je niet veilig voelt
Heb jij je stoeltje al klaarstaan op de Coolsingel?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve rennen in Rotterdam, schei toch uit joh
Ik sta al in de fonteinquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb jij je stoeltje al klaarstaan op de Coolsingel?
Ik denk dat ik meer een EN HIJ STAAT EN IK STA OOK ga doenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik reed een paar weken geleden nog over de Coolsingel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik reed een paar weken geleden nog over de Coolsingel.
Ik ben zes jaar geleden ook eens in Parijs geweest dus het kwam allemaal even dichtbij met die aanslagen.quote:
Dit is too soonquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zes jaar geleden ook eens in Parijs geweest dus het kwam allemaal even dichtbij met die aanslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |