Sinds wanneer hebben die sta plekken?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dus je gaat ook wel eens naar Twente?
Mja ik denk niet dat we daar nog tussen waren gekomenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Koln heeft gekke hooligans. Maar ik ga eigenlijk alleen naar buitenland tussen sta plekkenKun je mooi sfeer vergelijken
Ik doelde op "buitenland"quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben die sta plekken?
Nu weer in Rotterdam?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja ik denk niet dat we daar nog tussen waren gekomenEn ik heb een paar geweldige dagen gehad dus ik vind het ook wel best zo
Vertegenwoordigers van Twente staan inderdaad bekend om hun altijd juiste en correcte berichtgeving over de stand van zakenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik doelde op "buitenland")))
Er zijn plannen voor een statribune op P volgens Lambik
Momenteel ben ik bij mijn oudersquote:
Jan van Halst is een goudeerlijke gozer, die voorzag de neerval van Joop en werd weggewerktquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertegenwoordigers van Twente staan inderdaad bekend om hun altijd juiste en correcte berichtgeving over de stand van zaken
zet hem op een Pquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik doelde op "buitenland")))
Er zijn plannen voor een statribune op P volgens Lambik
Ik ook, dus pas maar op!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komende week ben ik weer in Rotterdam te bewonderen
Ik doe alles behalve rennen in Rotterdam, schei toch uit johquote:
Ik kan me voorstellen dat je als ajacied je niet veilig voeltquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve rennen in Rotterdam, schei toch uit joh
Er lopen op de universiteit de nodige paupers maar meestal voel ik me daar wel veiligquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als ajacied je niet veilig voelt
Heb jij je stoeltje al klaarstaan op de Coolsingel?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve rennen in Rotterdam, schei toch uit joh
Ik sta al in de fonteinquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb jij je stoeltje al klaarstaan op de Coolsingel?
Ik denk dat ik meer een EN HIJ STAAT EN IK STA OOK ga doenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik reed een paar weken geleden nog over de Coolsingel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik reed een paar weken geleden nog over de Coolsingel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |