Vertegenwoordigers van Twente staan inderdaad bekend om hun altijd juiste en correcte berichtgeving over de stand van zakenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik doelde op "buitenland")))
Er zijn plannen voor een statribune op P volgens Lambik
Momenteel ben ik bij mijn oudersquote:
Jan van Halst is een goudeerlijke gozer, die voorzag de neerval van Joop en werd weggewerktquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vertegenwoordigers van Twente staan inderdaad bekend om hun altijd juiste en correcte berichtgeving over de stand van zaken
zet hem op een Pquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik doelde op "buitenland")))
Er zijn plannen voor een statribune op P volgens Lambik
Ik ook, dus pas maar op!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Komende week ben ik weer in Rotterdam te bewonderen
Ik doe alles behalve rennen in Rotterdam, schei toch uit johquote:
Ik kan me voorstellen dat je als ajacied je niet veilig voeltquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve rennen in Rotterdam, schei toch uit joh
Er lopen op de universiteit de nodige paupers maar meestal voel ik me daar wel veiligquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je als ajacied je niet veilig voelt
Heb jij je stoeltje al klaarstaan op de Coolsingel?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik doe alles behalve rennen in Rotterdam, schei toch uit joh
Ik sta al in de fonteinquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heb jij je stoeltje al klaarstaan op de Coolsingel?
Ik denk dat ik meer een EN HIJ STAAT EN IK STA OOK ga doenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik reed een paar weken geleden nog over de Coolsingel.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik reed een paar weken geleden nog over de Coolsingel.
Ik ben zes jaar geleden ook eens in Parijs geweest dus het kwam allemaal even dichtbij met die aanslagen.quote:
Dit is too soonquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben zes jaar geleden ook eens in Parijs geweest dus het kwam allemaal even dichtbij met die aanslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |