Ja. Man wat een ervaringquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij was er heen toch gisteren?
Ja, was het ook. Schitterende sfeer in het stadion daardoor, en ook nog genoeg Union-fans die gewoon tussen het thuispubliek zaten. En in de stad ook gewoon alles door elkaar, helemaal niks mis mee. Je hoort ook gewoon alles alsof ze naast je staanquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat uitvakje zag er ook ziek uit
Ga je goed toeteren?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Mooi zo
Ik loop over een uurtje aan richting het Eindhoven stadion, een 10tje heb ik wel over voor die pot
Dit is een belediging voor toeterjanquote:
Zijn er nog marokkanen waar we op kunnen letten?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:33 schreef PSVCL het volgende:
Mooi zo
Ik loop over een uurtje aan richting het Eindhoven stadion, een 10tje heb ik wel over voor die pot
Daoud Bousbibaquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zijn er nog marokkanen waar we op kunnen letten?
Dat zegt wel erg veelquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor toeterjan
Dat was mijn intentie.quote:
Dan kan je nog drie en een half uur wachten.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:43 schreef Brammess het volgende:
Ik ben hier eerlijk gezegd alleen voor de_loting
Kwam wel aardig wat Nederlanders tegen ja. Ik zat wel tussen wat redelijke "echte" in, dat was wel vermakelijkquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Altijd genot alleen veel toeristen inmiddelds
Harde kern neem ik aan? Ik moet alleen Koln nog x zienquote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kwam wel aardig wat Nederlanders tegen ja. Ik zat wel tussen wat redelijke "echte" in, dat was wel vermakelijk
Ik hoop Dortmund - Köln mee te pakken, ergens in april volgend jaar.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 20:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Harde kern neem ik aan? Ik moet alleen Koln nog x zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |