SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
PSV ligt er nu al uit.![]()
Als ik momenteel een voorspelling moet doen, zou ik zeggen dat Roda JC rechtstreeks gaat. 17e Excelsior en dan 16e momenteel NEC.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat de rest net iets hoger in, maar Heracles, NEC, PEC, Groningen, ADO kunnen allemaal een moeilijk jaar krijgen. de Eagles gaan dat sowieso wel krijgen.
NEC vond ik de afgelopen 2 wedstrijden dan juist wel weer oke. Ik denk toch GAE 16e dan. Of ADO als ze nog 10 weken als een patatje spelenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik momenteel een voorspelling moet doen, zou ik zeggen dat Roda JC rechtstreeks gaat. 17e Excelsior en dan 16e momenteel NEC.
Als het nog 3-1 wordt, kopietje van gisteren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Vasion het volgende:
Op 50% spelen met je b team en 3-0 voorsprong.
Excelsior speelt ook met een b-team.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Vasion het volgende:
Op 50% spelen met je b team en 3-0 voorsprong.
Excelsior is een b-team.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excelsior speelt ook met een b-team.
Klopt voor zo'n 8 miljoen zeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die gaat aan het einde van het seizoen weg.
En dan nog speelt ie kutquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Tapia krijgt zoveel ruimte om wat uit te richten. Die zal vast de dag van zijn leven hebben.
NEC moet het vooral hebben van veel intensiteit. Op voetbalkwaliteit aanklampen is een grote uitdaging voor ze. GAE heeft wat mij betreft meer individuele kwaliteit op het moment.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC vond ik de afgelopen 2 wedstrijden dan juist wel weer oke. Ik denk toch GAE 16e dan. Of ADO als ze nog 10 weken als een patatje spelen
Jodan tegen Joden xDquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal op 1/2 duels na wel weer weinig genot worden.
allemaal KRACHT GROOT STERK die negers voorin bij NECquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC moet het vooral hebben van veel intensiteit. Op voetbalkwaliteit aanklampen is een grote uitdaging voor ze. GAE heeft wat mij betreft meer individuele kwaliteit op het moment.
Die Mayi is dan nog de beste.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
allemaal KRACHT GROOT STERK die negers voorin bij NEC
Quincy kan ook wel ballen, jammer dat ie dat al 10 jaar niet heeft laten zienquote:
gae ipv nec denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik momenteel een voorspelling moet doen, zou ik zeggen dat Roda JC rechtstreeks gaat. 17e Excelsior en dan 16e momenteel NEC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat lijkt mij niet hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
35 minimaal. En naar Barca of Real.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
sow koekoekAtlas lion is backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin om die posts op te zoeken maar volgens sommige kan hij moeiteloos met het niveau van Barca meedraaien.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
sow koekoekdie zit er aardig inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |