SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afgelopen winnaars:
2016: Feyenoord
2015: FC Groningen
2014: PEC Zwolle
2013: AZ
2012: PSV
2011: FC Twente
2010: Ajax
2009: SC Heerenveen
2008: Feyenoord
2007: Ajax
PSV ligt er nu al uit.![]()
Als ik momenteel een voorspelling moet doen, zou ik zeggen dat Roda JC rechtstreeks gaat. 17e Excelsior en dan 16e momenteel NEC.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schat de rest net iets hoger in, maar Heracles, NEC, PEC, Groningen, ADO kunnen allemaal een moeilijk jaar krijgen. de Eagles gaan dat sowieso wel krijgen.
NEC vond ik de afgelopen 2 wedstrijden dan juist wel weer oke. Ik denk toch GAE 16e dan. Of ADO als ze nog 10 weken als een patatje spelenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik momenteel een voorspelling moet doen, zou ik zeggen dat Roda JC rechtstreeks gaat. 17e Excelsior en dan 16e momenteel NEC.
Als het nog 3-1 wordt, kopietje van gisteren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Vasion het volgende:
Op 50% spelen met je b team en 3-0 voorsprong.
Excelsior speelt ook met een b-team.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Vasion het volgende:
Op 50% spelen met je b team en 3-0 voorsprong.
Excelsior is een b-team.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Excelsior speelt ook met een b-team.
Klopt voor zo'n 8 miljoen zeker.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die gaat aan het einde van het seizoen weg.
En dan nog speelt ie kutquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Tapia krijgt zoveel ruimte om wat uit te richten. Die zal vast de dag van zijn leven hebben.
NEC moet het vooral hebben van veel intensiteit. Op voetbalkwaliteit aanklampen is een grote uitdaging voor ze. GAE heeft wat mij betreft meer individuele kwaliteit op het moment.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC vond ik de afgelopen 2 wedstrijden dan juist wel weer oke. Ik denk toch GAE 16e dan. Of ADO als ze nog 10 weken als een patatje spelen
Jodan tegen Joden xDquote:Op woensdag 26 oktober 2016 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zal op 1/2 duels na wel weer weinig genot worden.
allemaal KRACHT GROOT STERK die negers voorin bij NECquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC moet het vooral hebben van veel intensiteit. Op voetbalkwaliteit aanklampen is een grote uitdaging voor ze. GAE heeft wat mij betreft meer individuele kwaliteit op het moment.
Die Mayi is dan nog de beste.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
allemaal KRACHT GROOT STERK die negers voorin bij NEC
Quincy kan ook wel ballen, jammer dat ie dat al 10 jaar niet heeft laten zienquote:
gae ipv nec denk ikquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ik momenteel een voorspelling moet doen, zou ik zeggen dat Roda JC rechtstreeks gaat. 17e Excelsior en dan 16e momenteel NEC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat lijkt mij niet hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:23 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
35 minimaal. En naar Barca of Real.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
sow koekoekAtlas lion is backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen zin om die posts op te zoeken maar volgens sommige kan hij moeiteloos met het niveau van Barca meedraaien.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
sow koekoekdie zit er aardig inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja als jij dat elke dag in het Ajax topic post ga je zelf geloven dat anderen dat hebben gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen zin om die posts op te zoeken maar volgens sommige kan hij moeiteloos met het niveau van Barca meedraaien.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen zin om die posts op te zoeken maar volgens sommige kan hij moeiteloos met het niveau van Barca meedraaien.
Dat lijkt me sterk hoor wat je nu zegt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Vejinovic gaat scoren dan weet je dat je kampioen wordt.
Wat wordt het nouquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Brammess het volgende:
Nou, als Vejinovic gaat scoren weet je hoe serieus je de wedstrijd moet nemen.
De eerste track op Tete, Barca:quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik maak me zorgen om Sunri5e. Hij lijkt een stoornis te hebben.
Wat intens treurig.quote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Tete en Riedewald twee toekomstig Barca spelers zijn. Dit zijn twee hele grote talenten. Die zijn de eredivisie al ontgroeid.
Beetje het niveau Ramos en Dani Alves.
Je gaat ook niet voor je lol vliegtuigen spotten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik maak me zorgen om Sunri5e. Hij lijkt een stoornis te hebben.
Sommige vinden hier El Ghazi zelfs de nieuwe CR7. En Bazoer wordt vergeleken met Pogba.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk hoor wat je nu zegt.
Je weet dat je nu iemand met een mentale aandoening zit te bespotten?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste track op Tete, Barca:
[..]
Wat intens treurig.
Man, flikker gewoon eens op met je verzonnen bagger en schijt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sommige vinden hier El Ghazi zelfs de nieuwe CR7. En Bazoer wordt vergeleken met Pogba.
Ik denk niet dat dit waar is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sommige vinden hier El Ghazi zelfs de nieuwe CR7. En Bazoer wordt vergeleken met Pogba.
Ik zie niksquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Brammess is zo'n user.
En dan? Reviseren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand zou de remmen van zijn auto los moeten maken.
Doe even normaal. Hij heeft ook gevoelens. Hij is ook een mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand zou de remmen van zijn auto los moeten maken.
Vandaag nog.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond..
Boer
Waarheidszegger Kenny, De Ligt, Riedewald, Dijks
Van de Beek, Bazoer, Nouri
AEG7, Cassierra, Cerny
Haha die Stijnquote:
Iemand voor mongool uitmaken is geen verwensing.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, graag iedereen verdwijnen als je elkaar voor mongool uitmaakt of andere verwensingen doet.
begin bij jezelf.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké, graag iedereen verdwijnen als je elkaar voor mongool uitmaakt of andere verwensingen doet.
Ik heb helemaal geen hoge pet op van El Ghazi.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef JanCees het volgende:
Stijn heeft een hoge pet op van El gaza
En een vrolijk kerstfeest verwensen?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Hypocrisiequote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hoge pet op van El Ghazi.
Ik schrijf AEG7 slechts als afkorting met verwijzingen naar zijn rugnummer. Wat een overdrijving zeg, wat een ophemeling.
Ik geloof hier niks van.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen hoge pet op van El Ghazi.
Ik schrijf AEG7 slechts als afkorting met verwijzingen naar zijn rugnummer. Wat een overdrijving zeg, wat een ophemeling.
Ik neem aan dat Brammes nu eindelijk een perm-ban krijgt met zijn wekelijkse doodsverwensingen? Hij leert blijkbaar niet van zijn korte bans.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat mag uiteraard.quote:
Ik zie niet precies wat de doodsverwensing is achter iets met het verwijderen van autoremmen of iets dergelijks. Kan je dat specifieker duiden?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Brammes nu eindelijk een perm-ban krijgt met zijn wekelijkse doodsverwensingen? Hij leert blijkbaar niet van zijn korte bans.
We staan allemaal wel eens voor joker met onze jeugdzonden.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, iedereen zegt in z'n jonge jaren wel eens hele rare dingen...
Kan dit niet in feedback?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie niet precies wat de doodsverwensing is achter iets met het verwijderen van autoremmen of iets dergelijks. Kan je dat specifieker duiden?
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We staan allemaal wel eens voor joker met onze jeugdzonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |