Geen zin om die posts op te zoeken maar volgens sommige kan hij moeiteloos met het niveau van Barca meedraaien.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:24 schreef Brammess het volgende:
sow koekoekdie zit er aardig inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ja als jij dat elke dag in het Ajax topic post ga je zelf geloven dat anderen dat hebben gezegdquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen zin om die posts op te zoeken maar volgens sommige kan hij moeiteloos met het niveau van Barca meedraaien.
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Geen zin om die posts op te zoeken maar volgens sommige kan hij moeiteloos met het niveau van Barca meedraaien.
Dat lijkt me sterk hoor wat je nu zegt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef Caland het volgende:
Als zelfs Vejinovic gaat scoren dan weet je dat je kampioen wordt.
Wat wordt het nouquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:25 schreef Brammess het volgende:
Nou, als Vejinovic gaat scoren weet je hoe serieus je de wedstrijd moet nemen.
De eerste track op Tete, Barca:quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik maak me zorgen om Sunri5e. Hij lijkt een stoornis te hebben.
Wat intens treurig.quote:Op zondag 6 september 2015 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat Tete en Riedewald twee toekomstig Barca spelers zijn. Dit zijn twee hele grote talenten. Die zijn de eredivisie al ontgroeid.
Beetje het niveau Ramos en Dani Alves.
Je gaat ook niet voor je lol vliegtuigen spotten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik maak me zorgen om Sunri5e. Hij lijkt een stoornis te hebben.
Sommige vinden hier El Ghazi zelfs de nieuwe CR7. En Bazoer wordt vergeleken met Pogba.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk hoor wat je nu zegt.
Je weet dat je nu iemand met een mentale aandoening zit te bespotten?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste track op Tete, Barca:
[..]
Wat intens treurig.
Man, flikker gewoon eens op met je verzonnen bagger en schijt.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sommige vinden hier El Ghazi zelfs de nieuwe CR7. En Bazoer wordt vergeleken met Pogba.
Ik denk niet dat dit waar is.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sommige vinden hier El Ghazi zelfs de nieuwe CR7. En Bazoer wordt vergeleken met Pogba.
Ik zie niksquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:30 schreef Caland het volgende:
http://thuisserver.fokzin(...)t_name=&date_month=0
Brammess is zo'n user.
En dan? Reviseren?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand zou de remmen van zijn auto los moeten maken.
Doe even normaal. Hij heeft ook gevoelens. Hij is ook een mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:32 schreef Brammess het volgende:
[..]
Iemand zou de remmen van zijn auto los moeten maken.
Vandaag nog.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 06:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond..
Boer
Waarheidszegger Kenny, De Ligt, Riedewald, Dijks
Van de Beek, Bazoer, Nouri
AEG7, Cassierra, Cerny
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |