Daar is VBL voor.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen idee, ik hecht bijzonder weinig waarde aan mijn uitspraken op een forum. Ik weet wel dat ik (nagenoeg) geen enkel verstand heb van voetbal. Kom dus met enige regelmaat met niet hele intelligente uitspraken
Net als Sparta.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef PSVCL het volgende:
Jammer dat Excelsior de beker niet serieus nam
Mensen die continu provoceren en dan gaan piepen als ze eens een felle reactie terug krijgenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik mag zelf weten of ik het forum volspuit over Ajax.
Maar iemand stelselmatig doodverwensen mag niet. Dus maak je daar druk om als mod en niet of dat ik het over Ajax heb.
Ik vind het ook heel raar dat hij anti-Ajax gelul verwijdert maar tegelijkertijd een doodverwensing richting een Feyenoorder niet bestraft en bagatelliseert.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar iemand stelselmatig doodverwensen mag niet. Dus maak je daar druk om als mod en niet of dat ik het over Ajax heb.
Volgens mij niet want je weet heel goed dat je voor dat getroll en gerui ook een ban hebt gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat klopt en ik probeer waar ik dat kan mensen aan te spreken op hun gedrag. Niet dat je denkt dat voor elke post die enigszins afwijkt van DE TOON een ban wordt opgelegd. Dan zouden alle cellen in Nederland volzitten en geen burger meer thuis wonen. Geen sociale huurwoningen meer maar iedereen bij de psychiatrie.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Sunri5e het volgende:
De regels ken ik welquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik ga je niet uitleggen hoe buitenspel werkt hoor.
quote:
Felle reactie? Ik krijg wekelijks een doodsverwensing van Brammes naar mijn hoofd maar er gebeurd niets mee en mag gewoon blijven staan. Lees anders nog even de policy door.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die continu provoceren en dan gaan piepen als ze eens een felle reactie terug krijgen
Bans worden niet besproken. Bovendien -> feedback.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij niet want je weet heel goed dat je voor dat getroll en gerui ook een ban hebt gehad.
*gebeurtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Felle reactie? Ik krijg wekelijks een doodsverwensing van Brammes naar mijn hoofd maar er gebeurd niets mee en mag gewoon blijven staan. Lees anders nog even de policy door.
Dit forum is echt op sterven na dood.
gebeurtquote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Felle reactie? Ik krijg wekelijks een doodsverwensing van Brammes naar mijn hoofd maar er gebeurd niets mee en mag gewoon blijven staan. Lees anders nog even de policy door.
Dit forum is echt op sterven na dood.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken. Bovendien -> feedback.
Raar dat jij mijn quote aanpastquote:
Was toch de snelste weg naar Europees voetbal dit seizoen voor julliequote:
Je bedoelt "de enige" ipv "de snelste", neem ik aan...quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was toch de snelste weg naar Europees voetbal dit seizoen voor jullie
Wie?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:53 schreef Vasion het volgende:
Met Guitarist kon je tenminste rustig een wedstrijd nabespreken.
Wie?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 22:53 schreef Vasion het volgende:
Met Guitarist kon je tenminste rustig een wedstrijd nabespreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |