Ik vind indische vrouwen redelijk vaak mooi, alleen nog nooit op indische man gevallen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen staan bruine ogen vet mooi, geen idee wat ze ermee gedaan hebben maar die stralen dan ook nog is.
Wat echt de lelijkste vrouwen zijn vind ik van die Indiërs die krijgen het altijd voor elkaar om net een man te lijken
Nahhh, sad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen staan bruine ogen vet mooi, geen idee wat ze ermee gedaan hebben maar die stralen dan ook nog is.
Wat echt de lelijkste vrouwen zijn vind ik van die Indiërs die krijgen het altijd voor elkaar om net een man te lijken
jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Denken jullie dat zeer knapper is dan ik?
Rooie katten zijn kutquote:
ja, denk het welquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zelfde met zwarte.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Rooie katten zijn kutinspiratieloze katten voor saaie mensen
somaliersssssquote:
zeer is toch knapste man van deze SC volgens jouw lijstquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zou je mijn lijst even kunnen postenquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zeer is toch knapste man van deze SC volgens jouw lijst
weet alleen de top 4 nogquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je mijn lijst even kunnen posten
Sommige wel ;dquote:
neem aan dat niels daar wel in staatquote:
Ik heb een zwart met witte, met een witte vlek op z'n neus tot aan nek wat precies de vorm van een lul heb.quote:
Dat bedoel ik nou.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snel naar danny gaan om uit te checken dan
niels is sws te knap voor lijstjesquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:55 schreef Matip het volgende:
[..]
neem aan dat niels daar wel in staat
quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb een zwart met witte, met een witte vlek op z'n neus tot aan nek wat precies de vorm van een lul heb.
Mag t niet zeggen tegen hem van mn vriendin dat ie een lullenkop heb. Vind ze zielig voor hem.
dat is toch die kneus die stoer doet in de trein enzoquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:56 schreef Neverknown het volgende:
Snapking is ontslagen ben blij voor hem
En er was een nepkonijn in haar hok geplaatst en een echte gejat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef Myrr het volgende:
Wuuuhuhu m'n konijntjes.
'Ik flip helemaal niet snel!' zei ze huilend omdat ze haar emoties niet kan reguleren.
Waar gaat dit over en staat dit op Youtube?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef Myrr het volgende:
Wuuuhuhu m'n konijntjes.
'Ik flip helemaal niet snel!' zei ze huilend omdat ze haar emoties niet kan reguleren.
Aflevering van vorige week en geen idee.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waar gaat dit over en staat dit op Youtube?
jaaa hij had een tjinees beledigdquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is toch die kneus die stoer doet in de trein enzo
normaal doet men top 3 of 5*maar snap nu wrm je top 4zeiquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
top 4 van jouw lijstje
SE chlo zeer haas
Je bent met je tiet in je gezicht je makeup eraf aan het boenen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:55 schreef Crip het volgende:
ben al tien mn mijn gezicht met makeup eraser aan het boenen.
zo lekker zacht
Spoort lekker, achterlijke tokkie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
En er was een nepkonijn in haar hok geplaatst en een echte gejat.
"Het boeit me echt geen ene reet "quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef Myrr het volgende:
Wuuuhuhu m'n konijntjes.
Van de week was het helemaal mooi. Sta ik in de badkamer, kat loopt de gang in vraagt ze serieus aan die kat " wat zoek je? " maar dan niet op de manier van " aaaah koetsie poetsje ik zet een gek stemmetje op vraag " maar gewoon een serieuze vraag aan die kat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
M'n vriend mag ze alleen niet schoppen, verder doet 'ie maar. Wil ook een kat met een lul op z'n hoofd.
watquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent met je tiet in je gezicht je makeup eraf aan het boenen?
ja had dat gezien, fucking triestquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jaaa hij had een tjinees beledigd
http://www.dumpert.nl/med(...)nees_meisje_uit.html
fucking zielig
Ze had echt wel door dat ze belachelijk gemaakt werd. Dan doet de rest er eigenlijk al niet meer toe.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja had dat gezien, fucking triest
hun excuus was ook 'ja ze verstaat het toch niet hueuhueh'
Beetje dood en nieuwe UI.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
weet srs niet wie op plek 5 staatquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
normaal doet men top 3 of 5*maar snap nu wrm je top 4zei
hoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
ik typte toch gwn tienquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja zo lees ik het, volgens mij zit er een foutje in.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoerleuk nog een hersenbloeding in de sc welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sowieso door de manier van praten en woorden als 'China' en 'Chinees' verstaat ze ook welquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ze had echt wel door dat ze belachelijk gemaakt werd. Dan doet de rest er eigenlijk al niet meer toe.
Hahahahahahahaha.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:03 schreef Rozevla het volgende:
Wat trouwens echt de lelijkste mensen zijn die gitzwarte ganezen met die geel / bloeddoorlopen ogen.
Als god dan de schepper is was t 16:55 zeker dat ie dacht nou flikker maar in elkaar hup naar huis
mortie, tardis chai frank prof hothquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
weet srs niet wie op plek 5 staat
Heb fucking nekpijn, what to doquote:
succesquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:04 schreef Fylax het volgende:
morgen tickets kopen voor ariana #stress
ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:04 schreef Fylax het volgende:
morgen tickets kopen voor ariana #stress
Hey sexyquote:
kersenpitzakje in je nek leggen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb fucking nekpijn, what to do
Waarom begin je daarover? Heeft toch totaal geen nut? Kunnen we gewoon niet lief tegen elkaar doen?quote:
Ja schreeuwende toon, lachen na elkaar. Gewoon asociaal. Alles doen om leuk gevonden te worden en je te onderscheiden van de rest omdat je toch niets anders kan dan pranks maken en 100 x vertellen dat et uit is met je vriendin.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja sowieso door de manier van praten en woorden als 'China' en 'Chinees' verstaat ze ook wel
wrm schrik je danquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat je nog nooit een foto van mij gezien hebt
Te hard iemand bepepen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
kersenpitzakje in je nek leggen.
Wat heb je gedaan>
Ik heb ook altijd het idee als je die mensen ziet dat ze de hele dag boos zijn en je huis in brand willen steken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
ik vind het wel echt eng als mensen van die gele oogbollen hebben
stuur mij danquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat je nog nooit een foto van mij gezien hebt
Komt door het eten van die bloemkolen uit Frieslandquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
ik vind het wel echt eng als mensen van die gele oogbollen hebben
Ja, ik ga proberen wat mensen dwars te zitten en wat tickets te kopen om dan driedubbele te vragenquote:
Heb ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
kersenpitzakje in je nek leggen.
Wat heb je gedaan>
ik zat eens in de trein en toen kwam zo'n donkere mevrouw naar mij toe en ze stonk naar alci en ze had van die gele oogbollen. Zat alleen in de coupe met 1 andere boy verderop en ze kwam echt zo dichtbij, wist niet of ik moest kotsen of wegrennen. Was om 11 uur snachtsquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het idee als je die mensen ziet dat ze de hele dag boos zijn en je huis in brand willen steken.
u never knoquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:06 schreef zeer het volgende:
[..]
kan toch zijn dat iemand gelekt heeft ;s
laat jullie masseren?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik niet
Ga denk gewoon m'n nek wegzagen rip
Verkeerd gelegen denk ik, ga echt kapot
En dan niet opsturen en nog een keer verkopenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik ga proberen wat mensen dwars te zitten en wat tickets te kopen om dan driedubbele te vragen
Snel verdiend
hehequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door het eten van die bloemkolen uit Friesland
Sws stinken negers vaak.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zat eens in de trein en toen kwam zo'n donkere mevrouw naar mij toe en ze stonk naar alci en ze had van die gele oogbollen. Zat alleen in de coupe met 1 andere boy verderop en ze kwam echt zo dichtbij, wist niet of ik moest kotsen of wegrennen. Was om 11 uur snachts
Ik hadd tijdens JB 12 kaarten in de wachtrij, had moeten kopen waa dan rijk gewordenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik ga proberen wat mensen dwars te zitten en wat tickets te kopen om dan driedubbele te vragen
Snel verdiend
lekker 4 minuten sportenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga morgen opstaan en hiit training doen heb vandaag gezondigd en voel me fucked up vet.
Braddiefeels
Morgen voel je echt fit afquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga morgen opstaan en hiit training doen heb vandaag gezondigd en voel me fucked up vet.
Braddiefeels
dat heb ik soms ook als ik met te veel kussens slaap, probeer je nek niet te hoog te leggen met slapen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik niet
Ga denk gewoon m'n nek wegzagen rip
Verkeerd gelegen denk ik, ga echt kapot
En lotion.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat. Schijnt dat ze heel secuur zijn met douchen. :s
Omg kk een end op hoerekindquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker 4 minuten sporten
Hoezo julliequote:
Tenzij je vies hard gecockblockt wordt door ticketmaatschappij en je tickets eruit worden gehaaldquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hadd tijdens JB 12 kaarten in de wachtrij, had moeten kopen waa dan rijk geworden
Knoflook gooien en met kippenbloed besprenkelen is de enige manier.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zat eens in de trein en toen kwam zo'n donkere mevrouw naar mij toe en ze stonk naar alci en ze had van die gele oogbollen. Zat alleen in de coupe met 1 andere boy verderop en ze kwam echt zo dichtbij, wist niet of ik moest kotsen of wegrennen. Was om 11 uur snachts
wrmquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij je vies hard gecockblockt wordt door ticketmaatschappij en je tickets eruit worden gehaald
Kunnen ook Morning seks doen bbyquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen voel je echt fit af
Ga ervoor
Is goedddquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom begin je daarover? Heeft toch totaal geen nut? Kunnen we gewoon niet lief tegen elkaar doen?
Oh ja, washandje is wel goeiequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
dat heb ik soms ook als ik met te veel kussens slaap, probeer je nek niet te hoog te leggen met slapen.
Doe anders tijgerbalsem of washandje even weken in kokend water en beetje laten afkoelen en dan in je nek leggen als compres.
is wel kut ja beterschap
Het is lichaamsgeur door hun keukenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat. Schijnt dat ze heel secuur zijn met douchen. :s
niksquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Fylax het volgende:
ik ben echt benieuwd wat er morgenavond gebeurt op forum
Zet de wekker maar om 5.15 danquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kunnen ook Morning seks doen bby
je bent volgens mij ook al langer bezig met gewicht en sporten dan braddiequote:
Ik niet het boeit me echt geen kutquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Fylax het volgende:
Oppassen met Fernandes en kousenband dus.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is lichaamsgeur door hun keuken
probeer wat vlakker te liggen soms lig in met laptop in bed en dan doe ik ook 4 kussens achter me en soms val ik in slaap en dan ligt mn hoof echt in fucking rare angle en dan heb ik hele dag fucked up nekquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, washandje is wel goeie
Ik heb 4 kussens in bed, ben echt lonely
Merde!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
ze stonk echt naar bier, en ze kwam echt zo dicht bij mn face mij dingen vragen in frans
Stimo heeft echt 1,5 kilo overgewicht ofzo hou op hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent volgens mij ook al langer bezig met gewicht en sporten dan braddie
Goede progressie geboekt wel na 5 jaar
ramsay heeft echt lekkere avocado roast recept geuploadquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
ze stonk echt naar bier, en ze kwam echt zo dicht bij mn face mij dingen vragen in frans
Kun je niet gwn je moeder ballen en mij met rust laten?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent volgens mij ook al langer bezig met gewicht en sporten dan braddie
Goede progressie geboekt wel na 5 jaar
Niks...quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Fylax het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Oberkullie het volgende:
He Myrr ben jij nou die user die mdma liep te vreten terwijl je zwanger was
niks boeiends dan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
tuurlijk wel anders zeggen ze t toch niet
Hele dag rondlopen als quasimodo ook dan zekerquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
probeer wat vlakker te liggen soms lig in met laptop in bed en dan doe ik ook 4 kussens achter me en soms val ik in slaap en dan ligt mn hoof echt in fucking rare angle en dan heb ik hele dag fucked up nek
honger gekregen van et eerste gedeelte van je zin.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Myrr het volgende:
Dronken denken dat je een broodje kroket haalt in een Surinaamse tent en dat je ineens een fucking gore bal met suiker in je smoel hebt.
ja ik had al gezien, ''avocado toast with a twist''quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ramsay heeft echt lekkere avocado roast recept geupload
Ja tuurlijk was ik dat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Oberkullie het volgende:
He Myrr ben jij nou die user die mdma liep te vreten terwijl je zwanger was
nee ben geïnteresseerd in je hiit "sporten"quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je niet gwn je moeder ballen en mij met rust laten?
Nice.quote:
jij in een teddybeerpak lijkt me echt cutequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
stimo si niet eens s dik.
ik ben wel braddie twin
ja en als iemand je roept zo heel awkward je hele lichaam omdraaien ipv je hoofd. en bij mij ziet dat echt nog raarder uit omdat ik hoofddoek hebquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hele dag rondlopen als quasimodo ook dan zeker
ik ook at least xtcquote:
Ja wat wil je weten dan amina kodugumuquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ben geïnteresseerd in je hiit "sporten"
zou wel goede teddybeer cosplay kunnen zijn jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij in een teddybeerpak lijkt me echt cute
echt ni? miss omdat je bby hebt nu beetje verantwoordelijk gevoelquote:
jaa diequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik had al gezien, ''avocado toast with a twist''
Nee, gewoon het gevoel van de hele tijd sabbelen. Geen zin in.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
echt ni? miss omdat je bby hebt nu beetje verantwoordelijk gevoel
welke oefeningen, hoe lang hoe vaakquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja wat wil je weten dan amina kodugumu
Bf's dick?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, gewoon het gevoel van de hele tijd sabbelen. Geen zin in.
Hmhm ja zo loop ik ook hele dag alquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja en als iemand je roept zo heel awkward je hele lichaam omdraaien ipv je hoofd. en bij mij ziet dat echt nog raarder uit omdat ik hoofddoek heb
Sabbelen? dick?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, gewoon het gevoel van de hele tijd sabbelen. Geen zin in.
Ik vind avocado t altijd lekker op zuurdesembrood met beetje soja sriracha en sesamzaadjes.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaa die
Ga morgen gelijk avocado kopen
Google pitt en dat dan 4x achter elkaar. Denk dat ik ga voor die bunnyshitquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke oefeningen, hoe lang hoe vaak
Gewoon lippen.quote:
ik kan me jou ook echt totaal niet voorstellen met hoofddoekquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmhm ja zo loop ik ook hele dag al
Zonder hoofddoek dan
Is dat een man of een vrouw in je UIquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Myrr het volgende:
En die vage prikkels op je huid, die super lekker zijn als je het op hebt, maar waar ik nu echt echt echt niet aan moet denken.
Is m'n onderbuurvrouw.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is dat een man of een vrouw in je UI
you go girl woehoe!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Google pitt en dat dan 4x achter elkaar. Denk dat ik ga voor die bunnyshit
vind het lekker als guacamole sausjequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind avocado t altijd lekker op zuurdesembrood met beetje soja sriracha en sesamzaadjes.
Jeetje.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:17 schreef Rozevla het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)alloweenpakje__.html
Eeuwig zonde van zo'n mooi ding vroeger!
Dit is waar je uren naar uitgekeken hebt toen, nu kijk je uit naar morgen 20.00. Weet je zeker dat je dat wil?quote:
Oooo haha. Klopt echt zon aids tyfus smoel met koortslippen alles had ik een keer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon lippen.
Dag erna heb je dan ook echt zo'n incest bek omdat je lippen opgezwollen zijn en Christelijke mensen altijd dezelfde soort dikke lippen hebben. Btj gehandicapt ofzo.
Ja bij sabbelen wel. Wist ff niet hoe je op jezelf kon sabbelen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt echt alleen maar aan seks
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is waar je uren naar uitgekeken hebt toen, nu kijk je uit naar morgen 20.00. Weet je zeker dat je dat wil?
kerel dit is echt niet goed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is waar je uren naar uitgekeken hebt toen, nu kijk je uit naar morgen 20.00. Weet je zeker dat je dat wil?
denk je dat ik dat filmpje gekeken hebquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is wat je zag op badselfeater.com
ben nie zo super fan van guacamole. Ik vind nachos altijd lekker met gegrilde cherrytomaatjesquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het lekker als guacamole sausje
Zongedroogdetomaatjes zijn ook lkkr zoetquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nie zo super fan van guacamole. Ik vind nachos altijd lekker met gegrilde cherrytomaatjes
vieze sneer naar fylax ditquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan me er echt totaal niet druk om maken wat er morgen om 20:00 is. Stiekem hoop ik dat JNG weer open gaat. Zou wel fijn zijn.
Dat zijn abortussenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Myrr het volgende:
Die zijn veel te vroeg geboren man zielig.
ik met zwarte bonen en chiliquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nie zo super fan van guacamole. Ik vind nachos altijd lekker met gegrilde cherrytomaatjes
Omg jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan me er echt totaal niet druk om maken wat er morgen om 20:00 is. Stiekem hoop ik dat JNG weer open gaat. Zou wel fijn zijn.
Ik wil wel maar ik lust het toetje niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Crip het volgende:
nee niemand die bij me komt eten
oke ga wel braddietje pullen in mn eentje eten
Een plek waar alle pubers tegen elkaar aan kunnen zeuren.quote:
we kunnen wel een keer met zeer gaan etenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Crip het volgende:
nee niemand die bij me komt eten
oke ga wel braddietje pullen in mn eentje eten
Mijn brein wist dit maar het hoeft niet bevestigd te worden.quote:
jij bent wel bonenfan he, denk dat jij loubia heel lekker zou vinden. Is marokkaans recept van witte bonen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik met zwarte bonen en chili![]()
Ben zelf een puber maar:quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een plek waar alle pubers tegen elkaar aan kunnen zeuren.Hiephoi.
wrm ons observeren ;squote:Op maandag 24 oktober 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we kunnen wel een keer met zeer gaan eten
Ga ik jullie observeren
Ja sorryquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn brein wist dit maar het hoeft niet bevestigd te worden.![]()
HaLLOooOOOW hou even rekening met mijn moederhart. Fucking na de 20 weken hoef je dat echt niet meer te doen.
vind loubia wel rare naamquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent wel bonenfan he, denk dat jij loubia heel lekker zou vinden. Is marokkaans recept van witte bonen.
vast een nerdjestopicquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FB / Speculeer hier over wat er morgenavond gaat gebeuren.
Plaatje had wel wat mooier gemaakt kunnen wordenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
FB / Speculeer hier over wat er morgenavond gaat gebeuren.
Waarom denk je dat iedereen wil dat jng terugkomtquote:
Loubia betekent letterlijk bonen in in Arabisch. Echt droge naam voor recept.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind loubia wel rare naam
vind t wel wat hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Plaatje had wel wat mooier gemaakt kunnen worden
sws zou zeer wel goed vegan restaurant kunnen aanradenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag graag naar mensen kijken
lolquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen wil dat jng terugkomt
ik ga smoothies drinken danquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
[..]
sws zou zeer wel goed vegan restaurant kunnen aanraden
waar zeg ik dat ik denk dat iedereen dat wil?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen wil dat jng terugkomt
Neeeee, bij 14 weken was hij al echt door m'n baarmoeder heen aan het kruipen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou tot de 4 maanden abortus plegen en anders knocked up locked up rip
Dit was een filmpje van een christengekkie die gewoon minutenlange betoog deed op badselfeater.com. Daarvoor waren er kennelijk aanwijzingen op gevonden nepgeld aangetroffen in Amerika die verwezen naar de site en zou om bepaalde tijd open gaan zodat je kon zien wat het echt was.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Myrr het volgende:
Als het echt in een vroeg stadium is en er is echt iets goed mis, dan misschien wel maar na 20 weken gaat dat echt niet meer gebeuren.
Zucht, en dit is de toekomstquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik denk dat iedereen dat wil?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neeeee, bij 14 weken was hij al echt door m'n baarmoeder heen aan het kruipen.Vluchten voor de echokop die op m'n buik drukte. Was tantoe schattig.
ben jij nog maagdquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Meloewa hoe lang ben je al seksloos
Hoi Jimmyquote:
Klaarkomen in een oude sok ookquote:
Zolang het nog de hals van de wc past kan je gewoon een abortus plegenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou tot de 4 maanden abortus plegen en anders knocked up locked up rip
ik heb zin in gepaneerde tofuquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga smoothies drinken dan
Dat soort volk moeten ze dus wel aborteren.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was een filmpje van een christengekkie die gewoon minutenlange betoog deed op badselfeater.com. Daarvoor waren er kennelijk aanwijzingen op gevonden nepgeld aangetroffen in Amerika die verwezen naar de site en zou om bepaalde tijd open gaan zodat je kon zien wat het echt was.
Godverdommequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zolang het nog de hals van de wc past kan je gewoon een abortus plegen
Ook na 2943 weken?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat soort volk moeten ze dus wel aborteren.
weet ik niet geef antwoordquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm wordt dit zo vaak gevraagd
Durf mezelf ook niet in een UI te zetten, want massamoordenaarquote:
Ik snap mquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Durf mezelf ook niet in een UI te zetten, want massamoordenaar
Kitty'squote:Op maandag 24 oktober 2016 22:28 schreef Myrr het volgende:
Okay daar gaat m'n kippenpoot die ik straks nog op wilde eten. Kutkatten.
iknie ik eet nu nibbits van gisterenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zin in rösti, ga zo klaarmaken
Da's altijd al zo geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nibb-It zijn ook van Cheetos opeens.
Is toch allemaal smithsquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was ooit met een eekhoorn in plaats van een cheetah.quote:
Bestaan echt al lang die dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is zo lekker, spontane zaadlozingenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet wil je me helpen ontrafelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |