ja en als iemand je roept zo heel awkward je hele lichaam omdraaien ipv je hoofd. en bij mij ziet dat echt nog raarder uit omdat ik hoofddoek hebquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hele dag rondlopen als quasimodo ook dan zeker
ik ook at least xtcquote:
Ja wat wil je weten dan amina kodugumuquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ben geïnteresseerd in je hiit "sporten"
zou wel goede teddybeer cosplay kunnen zijn jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij in een teddybeerpak lijkt me echt cute
echt ni? miss omdat je bby hebt nu beetje verantwoordelijk gevoelquote:
jaa diequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik had al gezien, ''avocado toast with a twist''
Nee, gewoon het gevoel van de hele tijd sabbelen. Geen zin in.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
echt ni? miss omdat je bby hebt nu beetje verantwoordelijk gevoel
welke oefeningen, hoe lang hoe vaakquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja wat wil je weten dan amina kodugumu
Bf's dick?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, gewoon het gevoel van de hele tijd sabbelen. Geen zin in.
Hmhm ja zo loop ik ook hele dag alquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja en als iemand je roept zo heel awkward je hele lichaam omdraaien ipv je hoofd. en bij mij ziet dat echt nog raarder uit omdat ik hoofddoek heb
Sabbelen? dick?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, gewoon het gevoel van de hele tijd sabbelen. Geen zin in.
Ik vind avocado t altijd lekker op zuurdesembrood met beetje soja sriracha en sesamzaadjes.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaa die
Ga morgen gelijk avocado kopen
Google pitt en dat dan 4x achter elkaar. Denk dat ik ga voor die bunnyshitquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke oefeningen, hoe lang hoe vaak
Gewoon lippen.quote:
ik kan me jou ook echt totaal niet voorstellen met hoofddoekquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmhm ja zo loop ik ook hele dag al
Zonder hoofddoek dan
Is dat een man of een vrouw in je UIquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Myrr het volgende:
En die vage prikkels op je huid, die super lekker zijn als je het op hebt, maar waar ik nu echt echt echt niet aan moet denken.
Is m'n onderbuurvrouw.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is dat een man of een vrouw in je UI
you go girl woehoe!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Google pitt en dat dan 4x achter elkaar. Denk dat ik ga voor die bunnyshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |