probeer wat vlakker te liggen soms lig in met laptop in bed en dan doe ik ook 4 kussens achter me en soms val ik in slaap en dan ligt mn hoof echt in fucking rare angle en dan heb ik hele dag fucked up nekquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, washandje is wel goeie
Ik heb 4 kussens in bed, ben echt lonely
Merde!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
ze stonk echt naar bier, en ze kwam echt zo dicht bij mn face mij dingen vragen in frans
Stimo heeft echt 1,5 kilo overgewicht ofzo hou op hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent volgens mij ook al langer bezig met gewicht en sporten dan braddie
Goede progressie geboekt wel na 5 jaar
ramsay heeft echt lekkere avocado roast recept geuploadquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef Crip het volgende:
[..]
ze stonk echt naar bier, en ze kwam echt zo dicht bij mn face mij dingen vragen in frans
Kun je niet gwn je moeder ballen en mij met rust laten?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent volgens mij ook al langer bezig met gewicht en sporten dan braddie
Goede progressie geboekt wel na 5 jaar
Niks...quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Fylax het volgende:
ik ben echt benieuwd wat er morgenavond gebeurt op forum
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Oberkullie het volgende:
He Myrr ben jij nou die user die mdma liep te vreten terwijl je zwanger was
niks boeiends dan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
tuurlijk wel anders zeggen ze t toch niet
Hele dag rondlopen als quasimodo ook dan zekerquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
probeer wat vlakker te liggen soms lig in met laptop in bed en dan doe ik ook 4 kussens achter me en soms val ik in slaap en dan ligt mn hoof echt in fucking rare angle en dan heb ik hele dag fucked up nek
honger gekregen van et eerste gedeelte van je zin.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Myrr het volgende:
Dronken denken dat je een broodje kroket haalt in een Surinaamse tent en dat je ineens een fucking gore bal met suiker in je smoel hebt.
ja ik had al gezien, ''avocado toast with a twist''quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ramsay heeft echt lekkere avocado roast recept geupload
Ja tuurlijk was ik dat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Oberkullie het volgende:
He Myrr ben jij nou die user die mdma liep te vreten terwijl je zwanger was
nee ben geïnteresseerd in je hiit "sporten"quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je niet gwn je moeder ballen en mij met rust laten?
Nice.quote:
jij in een teddybeerpak lijkt me echt cutequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef Crip het volgende:
stimo si niet eens s dik.
ik ben wel braddie twin
ja en als iemand je roept zo heel awkward je hele lichaam omdraaien ipv je hoofd. en bij mij ziet dat echt nog raarder uit omdat ik hoofddoek hebquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hele dag rondlopen als quasimodo ook dan zeker
ik ook at least xtcquote:
Ja wat wil je weten dan amina kodugumuquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ben geïnteresseerd in je hiit "sporten"
zou wel goede teddybeer cosplay kunnen zijn jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij in een teddybeerpak lijkt me echt cute
echt ni? miss omdat je bby hebt nu beetje verantwoordelijk gevoelquote:
jaa diequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
ja ik had al gezien, ''avocado toast with a twist''
Nee, gewoon het gevoel van de hele tijd sabbelen. Geen zin in.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
echt ni? miss omdat je bby hebt nu beetje verantwoordelijk gevoel
welke oefeningen, hoe lang hoe vaakquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja wat wil je weten dan amina kodugumu
Bf's dick?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, gewoon het gevoel van de hele tijd sabbelen. Geen zin in.
Hmhm ja zo loop ik ook hele dag alquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja en als iemand je roept zo heel awkward je hele lichaam omdraaien ipv je hoofd. en bij mij ziet dat echt nog raarder uit omdat ik hoofddoek heb
Sabbelen? dick?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee, gewoon het gevoel van de hele tijd sabbelen. Geen zin in.
Ik vind avocado t altijd lekker op zuurdesembrood met beetje soja sriracha en sesamzaadjes.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jaa die
Ga morgen gelijk avocado kopen
Google pitt en dat dan 4x achter elkaar. Denk dat ik ga voor die bunnyshitquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
welke oefeningen, hoe lang hoe vaak
Gewoon lippen.quote:
ik kan me jou ook echt totaal niet voorstellen met hoofddoekquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmhm ja zo loop ik ook hele dag al
Zonder hoofddoek dan
Is dat een man of een vrouw in je UIquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:15 schreef Myrr het volgende:
En die vage prikkels op je huid, die super lekker zijn als je het op hebt, maar waar ik nu echt echt echt niet aan moet denken.
Is m'n onderbuurvrouw.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is dat een man of een vrouw in je UI
you go girl woehoe!!quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Google pitt en dat dan 4x achter elkaar. Denk dat ik ga voor die bunnyshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |