wrm schrik je danquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat je nog nooit een foto van mij gezien hebt
Te hard iemand bepepen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
kersenpitzakje in je nek leggen.
Wat heb je gedaan>
Ik heb ook altijd het idee als je die mensen ziet dat ze de hele dag boos zijn en je huis in brand willen steken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
ik vind het wel echt eng als mensen van die gele oogbollen hebben
stuur mij danquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
omdat je nog nooit een foto van mij gezien hebt
Komt door het eten van die bloemkolen uit Frieslandquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
ik vind het wel echt eng als mensen van die gele oogbollen hebben
Ja, ik ga proberen wat mensen dwars te zitten en wat tickets te kopen om dan driedubbele te vragenquote:
Heb ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
kersenpitzakje in je nek leggen.
Wat heb je gedaan>
ik zat eens in de trein en toen kwam zo'n donkere mevrouw naar mij toe en ze stonk naar alci en ze had van die gele oogbollen. Zat alleen in de coupe met 1 andere boy verderop en ze kwam echt zo dichtbij, wist niet of ik moest kotsen of wegrennen. Was om 11 uur snachtsquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:06 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het idee als je die mensen ziet dat ze de hele dag boos zijn en je huis in brand willen steken.
u never knoquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:06 schreef zeer het volgende:
[..]
kan toch zijn dat iemand gelekt heeft ;s
laat jullie masseren?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik niet
Ga denk gewoon m'n nek wegzagen rip
Verkeerd gelegen denk ik, ga echt kapot
En dan niet opsturen en nog een keer verkopenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik ga proberen wat mensen dwars te zitten en wat tickets te kopen om dan driedubbele te vragen
Snel verdiend
hehequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt door het eten van die bloemkolen uit Friesland
Sws stinken negers vaak.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zat eens in de trein en toen kwam zo'n donkere mevrouw naar mij toe en ze stonk naar alci en ze had van die gele oogbollen. Zat alleen in de coupe met 1 andere boy verderop en ze kwam echt zo dichtbij, wist niet of ik moest kotsen of wegrennen. Was om 11 uur snachts
Ik hadd tijdens JB 12 kaarten in de wachtrij, had moeten kopen waa dan rijk gewordenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, ik ga proberen wat mensen dwars te zitten en wat tickets te kopen om dan driedubbele te vragen
Snel verdiend
lekker 4 minuten sportenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga morgen opstaan en hiit training doen heb vandaag gezondigd en voel me fucked up vet.
Braddiefeels
Morgen voel je echt fit afquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga morgen opstaan en hiit training doen heb vandaag gezondigd en voel me fucked up vet.
Braddiefeels
dat heb ik soms ook als ik met te veel kussens slaap, probeer je nek niet te hoog te leggen met slapen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik niet
Ga denk gewoon m'n nek wegzagen rip
Verkeerd gelegen denk ik, ga echt kapot
En lotion.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat. Schijnt dat ze heel secuur zijn met douchen. :s
Omg kk een end op hoerekindquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker 4 minuten sporten
Hoezo julliequote:
Tenzij je vies hard gecockblockt wordt door ticketmaatschappij en je tickets eruit worden gehaaldquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik hadd tijdens JB 12 kaarten in de wachtrij, had moeten kopen waa dan rijk geworden
Knoflook gooien en met kippenbloed besprenkelen is de enige manier.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:07 schreef Crip het volgende:
[..]
ik zat eens in de trein en toen kwam zo'n donkere mevrouw naar mij toe en ze stonk naar alci en ze had van die gele oogbollen. Zat alleen in de coupe met 1 andere boy verderop en ze kwam echt zo dichtbij, wist niet of ik moest kotsen of wegrennen. Was om 11 uur snachts
wrmquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij je vies hard gecockblockt wordt door ticketmaatschappij en je tickets eruit worden gehaald
Kunnen ook Morning seks doen bbyquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Morgen voel je echt fit af
Ga ervoor
Is goedddquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom begin je daarover? Heeft toch totaal geen nut? Kunnen we gewoon niet lief tegen elkaar doen?
Oh ja, washandje is wel goeiequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
dat heb ik soms ook als ik met te veel kussens slaap, probeer je nek niet te hoog te leggen met slapen.
Doe anders tijgerbalsem of washandje even weken in kokend water en beetje laten afkoelen en dan in je nek leggen als compres.
is wel kut ja beterschap
Het is lichaamsgeur door hun keukenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat. Schijnt dat ze heel secuur zijn met douchen. :s
niksquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Fylax het volgende:
ik ben echt benieuwd wat er morgenavond gebeurt op forum
Zet de wekker maar om 5.15 danquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kunnen ook Morning seks doen bby
je bent volgens mij ook al langer bezig met gewicht en sporten dan braddiequote:
Ik niet het boeit me echt geen kutquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:09 schreef Fylax het volgende:
ik ben echt benieuwd wat er morgenavond gebeurt op forum
Oppassen met Fernandes en kousenband dus.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is lichaamsgeur door hun keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |