En er was een nepkonijn in haar hok geplaatst en een echte gejat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef Myrr het volgende:
Wuuuhuhu m'n konijntjes.
'Ik flip helemaal niet snel!' zei ze huilend omdat ze haar emoties niet kan reguleren.
Waar gaat dit over en staat dit op Youtube?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef Myrr het volgende:
Wuuuhuhu m'n konijntjes.
'Ik flip helemaal niet snel!' zei ze huilend omdat ze haar emoties niet kan reguleren.
Aflevering van vorige week en geen idee.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Waar gaat dit over en staat dit op Youtube?
jaaa hij had een tjinees beledigdquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is toch die kneus die stoer doet in de trein enzo
normaal doet men top 3 of 5*maar snap nu wrm je top 4zeiquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:57 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
top 4 van jouw lijstje
SE chlo zeer haas
Je bent met je tiet in je gezicht je makeup eraf aan het boenen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:55 schreef Crip het volgende:
ben al tien mn mijn gezicht met makeup eraser aan het boenen.
zo lekker zacht
Spoort lekker, achterlijke tokkie.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
En er was een nepkonijn in haar hok geplaatst en een echte gejat.
"Het boeit me echt geen ene reet "quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:58 schreef Myrr het volgende:
Wuuuhuhu m'n konijntjes.
Van de week was het helemaal mooi. Sta ik in de badkamer, kat loopt de gang in vraagt ze serieus aan die kat " wat zoek je? " maar dan niet op de manier van " aaaah koetsie poetsje ik zet een gek stemmetje op vraag " maar gewoon een serieuze vraag aan die kat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
M'n vriend mag ze alleen niet schoppen, verder doet 'ie maar. Wil ook een kat met een lul op z'n hoofd.
watquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je bent met je tiet in je gezicht je makeup eraf aan het boenen?
ja had dat gezien, fucking triestquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
jaaa hij had een tjinees beledigd
http://www.dumpert.nl/med(...)nees_meisje_uit.html
fucking zielig
Ze had echt wel door dat ze belachelijk gemaakt werd. Dan doet de rest er eigenlijk al niet meer toe.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja had dat gezien, fucking triest
hun excuus was ook 'ja ze verstaat het toch niet hueuhueh'
Beetje dood en nieuwe UI.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:01 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
weet srs niet wie op plek 5 staatquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
normaal doet men top 3 of 5*maar snap nu wrm je top 4zei
hoerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
ik typte toch gwn tienquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja zo lees ik het, volgens mij zit er een foutje in.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:02 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoerleuk nog een hersenbloeding in de sc welkomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sowieso door de manier van praten en woorden als 'China' en 'Chinees' verstaat ze ook welquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ze had echt wel door dat ze belachelijk gemaakt werd. Dan doet de rest er eigenlijk al niet meer toe.
Hahahahahahahaha.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:03 schreef Rozevla het volgende:
Wat trouwens echt de lelijkste mensen zijn die gitzwarte ganezen met die geel / bloeddoorlopen ogen.
Als god dan de schepper is was t 16:55 zeker dat ie dacht nou flikker maar in elkaar hup naar huis
mortie, tardis chai frank prof hothquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
weet srs niet wie op plek 5 staat
Heb fucking nekpijn, what to doquote:
succesquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:04 schreef Fylax het volgende:
morgen tickets kopen voor ariana #stress
ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:04 schreef Fylax het volgende:
morgen tickets kopen voor ariana #stress
Hey sexyquote:
kersenpitzakje in je nek leggen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb fucking nekpijn, what to do
Waarom begin je daarover? Heeft toch totaal geen nut? Kunnen we gewoon niet lief tegen elkaar doen?quote:
Ja schreeuwende toon, lachen na elkaar. Gewoon asociaal. Alles doen om leuk gevonden te worden en je te onderscheiden van de rest omdat je toch niets anders kan dan pranks maken en 100 x vertellen dat et uit is met je vriendin.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja sowieso door de manier van praten en woorden als 'China' en 'Chinees' verstaat ze ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |