Ik vind indische vrouwen redelijk vaak mooi, alleen nog nooit op indische man gevallen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen staan bruine ogen vet mooi, geen idee wat ze ermee gedaan hebben maar die stralen dan ook nog is.
Wat echt de lelijkste vrouwen zijn vind ik van die Indiërs die krijgen het altijd voor elkaar om net een man te lijken
Nahhh, sad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen staan bruine ogen vet mooi, geen idee wat ze ermee gedaan hebben maar die stralen dan ook nog is.
Wat echt de lelijkste vrouwen zijn vind ik van die Indiërs die krijgen het altijd voor elkaar om net een man te lijken
jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Denken jullie dat zeer knapper is dan ik?
Rooie katten zijn kutquote:
ja, denk het welquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zelfde met zwarte.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Rooie katten zijn kutinspiratieloze katten voor saaie mensen
somaliersssssquote:
zeer is toch knapste man van deze SC volgens jouw lijstquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
zou je mijn lijst even kunnen postenquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:53 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zeer is toch knapste man van deze SC volgens jouw lijst
weet alleen de top 4 nogquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou je mijn lijst even kunnen posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |