vind het lekker als guacamole sausjequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind avocado t altijd lekker op zuurdesembrood met beetje soja sriracha en sesamzaadjes.
Jeetje.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:17 schreef Rozevla het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)alloweenpakje__.html
Eeuwig zonde van zo'n mooi ding vroeger!
Dit is waar je uren naar uitgekeken hebt toen, nu kijk je uit naar morgen 20.00. Weet je zeker dat je dat wil?quote:
Oooo haha. Klopt echt zon aids tyfus smoel met koortslippen alles had ik een keer.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gewoon lippen.
Dag erna heb je dan ook echt zo'n incest bek omdat je lippen opgezwollen zijn en Christelijke mensen altijd dezelfde soort dikke lippen hebben. Btj gehandicapt ofzo.
Ja bij sabbelen wel. Wist ff niet hoe je op jezelf kon sabbelen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij denkt echt alleen maar aan seks
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is waar je uren naar uitgekeken hebt toen, nu kijk je uit naar morgen 20.00. Weet je zeker dat je dat wil?
kerel dit is echt niet goed.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is waar je uren naar uitgekeken hebt toen, nu kijk je uit naar morgen 20.00. Weet je zeker dat je dat wil?
denk je dat ik dat filmpje gekeken hebquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is wat je zag op badselfeater.com
ben nie zo super fan van guacamole. Ik vind nachos altijd lekker met gegrilde cherrytomaatjesquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het lekker als guacamole sausje
Zongedroogdetomaatjes zijn ook lkkr zoetquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nie zo super fan van guacamole. Ik vind nachos altijd lekker met gegrilde cherrytomaatjes
vieze sneer naar fylax ditquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan me er echt totaal niet druk om maken wat er morgen om 20:00 is. Stiekem hoop ik dat JNG weer open gaat. Zou wel fijn zijn.
Dat zijn abortussenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Myrr het volgende:
Die zijn veel te vroeg geboren man zielig.
ik met zwarte bonen en chiliquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:19 schreef Crip het volgende:
[..]
ben nie zo super fan van guacamole. Ik vind nachos altijd lekker met gegrilde cherrytomaatjes
Omg jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan me er echt totaal niet druk om maken wat er morgen om 20:00 is. Stiekem hoop ik dat JNG weer open gaat. Zou wel fijn zijn.
Ik wil wel maar ik lust het toetje niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Crip het volgende:
nee niemand die bij me komt eten
oke ga wel braddietje pullen in mn eentje eten
Een plek waar alle pubers tegen elkaar aan kunnen zeuren.quote:
we kunnen wel een keer met zeer gaan etenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Crip het volgende:
nee niemand die bij me komt eten
oke ga wel braddietje pullen in mn eentje eten
Mijn brein wist dit maar het hoeft niet bevestigd te worden.quote:
jij bent wel bonenfan he, denk dat jij loubia heel lekker zou vinden. Is marokkaans recept van witte bonen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik met zwarte bonen en chili![]()
Ben zelf een puber maar:quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een plek waar alle pubers tegen elkaar aan kunnen zeuren.Hiephoi.
wrm ons observeren ;squote:Op maandag 24 oktober 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we kunnen wel een keer met zeer gaan eten
Ga ik jullie observeren
Ja sorryquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn brein wist dit maar het hoeft niet bevestigd te worden.![]()
HaLLOooOOOW hou even rekening met mijn moederhart. Fucking na de 20 weken hoef je dat echt niet meer te doen.
vind loubia wel rare naamquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent wel bonenfan he, denk dat jij loubia heel lekker zou vinden. Is marokkaans recept van witte bonen.
vast een nerdjestopicquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FB / Speculeer hier over wat er morgenavond gaat gebeuren.
Plaatje had wel wat mooier gemaakt kunnen wordenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
FB / Speculeer hier over wat er morgenavond gaat gebeuren.
Waarom denk je dat iedereen wil dat jng terugkomtquote:
Loubia betekent letterlijk bonen in in Arabisch. Echt droge naam voor recept.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind loubia wel rare naam
vind t wel wat hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Plaatje had wel wat mooier gemaakt kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |