Omg jaquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan me er echt totaal niet druk om maken wat er morgen om 20:00 is. Stiekem hoop ik dat JNG weer open gaat. Zou wel fijn zijn.
Ik wil wel maar ik lust het toetje niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Crip het volgende:
nee niemand die bij me komt eten
oke ga wel braddietje pullen in mn eentje eten
Een plek waar alle pubers tegen elkaar aan kunnen zeuren.quote:
we kunnen wel een keer met zeer gaan etenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef Crip het volgende:
nee niemand die bij me komt eten
oke ga wel braddietje pullen in mn eentje eten
Mijn brein wist dit maar het hoeft niet bevestigd te worden.quote:
jij bent wel bonenfan he, denk dat jij loubia heel lekker zou vinden. Is marokkaans recept van witte bonen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik met zwarte bonen en chili![]()
Ben zelf een puber maar:quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een plek waar alle pubers tegen elkaar aan kunnen zeuren.Hiephoi.
wrm ons observeren ;squote:Op maandag 24 oktober 2016 22:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
we kunnen wel een keer met zeer gaan eten
Ga ik jullie observeren
Ja sorryquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn brein wist dit maar het hoeft niet bevestigd te worden.![]()
HaLLOooOOOW hou even rekening met mijn moederhart. Fucking na de 20 weken hoef je dat echt niet meer te doen.
vind loubia wel rare naamquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef Crip het volgende:
[..]
jij bent wel bonenfan he, denk dat jij loubia heel lekker zou vinden. Is marokkaans recept van witte bonen.
vast een nerdjestopicquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FB / Speculeer hier over wat er morgenavond gaat gebeuren.
Plaatje had wel wat mooier gemaakt kunnen wordenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
FB / Speculeer hier over wat er morgenavond gaat gebeuren.
Waarom denk je dat iedereen wil dat jng terugkomtquote:
Loubia betekent letterlijk bonen in in Arabisch. Echt droge naam voor recept.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind loubia wel rare naam
vind t wel wat hebbenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Plaatje had wel wat mooier gemaakt kunnen worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |