sws zou zeer wel goed vegan restaurant kunnen aanradenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag graag naar mensen kijken
lolquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen wil dat jng terugkomt
ik ga smoothies drinken danquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
[..]
sws zou zeer wel goed vegan restaurant kunnen aanraden
waar zeg ik dat ik denk dat iedereen dat wil?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen wil dat jng terugkomt
Neeeee, bij 14 weken was hij al echt door m'n baarmoeder heen aan het kruipen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou tot de 4 maanden abortus plegen en anders knocked up locked up rip
Dit was een filmpje van een christengekkie die gewoon minutenlange betoog deed op badselfeater.com. Daarvoor waren er kennelijk aanwijzingen op gevonden nepgeld aangetroffen in Amerika die verwezen naar de site en zou om bepaalde tijd open gaan zodat je kon zien wat het echt was.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Myrr het volgende:
Als het echt in een vroeg stadium is en er is echt iets goed mis, dan misschien wel maar na 20 weken gaat dat echt niet meer gebeuren.
Zucht, en dit is de toekomstquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
waar zeg ik dat ik denk dat iedereen dat wil?
quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Neeeee, bij 14 weken was hij al echt door m'n baarmoeder heen aan het kruipen.Vluchten voor de echokop die op m'n buik drukte. Was tantoe schattig.
ben jij nog maagdquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Meloewa hoe lang ben je al seksloos
Hoi Jimmyquote:
Klaarkomen in een oude sok ookquote:
Zolang het nog de hals van de wc past kan je gewoon een abortus plegenquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou tot de 4 maanden abortus plegen en anders knocked up locked up rip
ik heb zin in gepaneerde tofuquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga smoothies drinken dan
Dat soort volk moeten ze dus wel aborteren.quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit was een filmpje van een christengekkie die gewoon minutenlange betoog deed op badselfeater.com. Daarvoor waren er kennelijk aanwijzingen op gevonden nepgeld aangetroffen in Amerika die verwezen naar de site en zou om bepaalde tijd open gaan zodat je kon zien wat het echt was.
Godverdommequote:Op maandag 24 oktober 2016 22:27 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zolang het nog de hals van de wc past kan je gewoon een abortus plegen
Ook na 2943 weken?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat soort volk moeten ze dus wel aborteren.
weet ik niet geef antwoordquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wrm wordt dit zo vaak gevraagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |