abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166171671
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:48 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

_O- _O- _O- Nou nou dit is weer ff lachen hoor....hou op zeg. Kom niet meer bij. _O-
Geenstijl en De Dagelijkse Standaard zijn prima voorbeelden van hoe je als kleine speler toch een gevestigde naam kunt worden (tot op zekere hoogte).
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166171694
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geenstijl en De Dagelijkse Standaard zijn prima voorbeelden van hoe je als kleine speler toch een gevestigde naam kunt worden (tot op zekere hoogte).
Ik denk niet dat het stalkertje zo ver was gekomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 24 oktober 2016 @ 14:56:47 #278
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166171820
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Werkelijk Koos? Ervaring mee? :)
pi_166171882
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:56 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Werkelijk Koos? Ervaring mee? :)
Ik geef voorbeelden van twee betrekkelijk jonge nieuwssites die een redelijk groot publiek weten te trekken. Correspondent en Jalta zou je ook nog kunnen noemen, hoewel die laatste het niet bepaald goed doet.

En dan is je vraag: 'werkelijk?'

Oke man.
pi_166171927
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik geef voorbeelden van twee betrekkelijk jonge nieuwssites die een redelijk groot publiek weten te trekken. Correspondent en Jalta zou je ook nog kunnen noemen, hoewel die laatste het niet bepaald goed doet.

Oke man.
Is nu.nl inmiddels ook niet zo ongeveer het medium met het grootste publiek?
pi_166171944
Nu.nl is gewoon een dom doorgeefluik.
pi_166171970
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Is nu.nl inmiddels ook niet zo ongeveer het medium met het grootste publiek?
Volgens mij is Nu.nl inmiddels ingehaald door de Telegraaf.nl, maar het is nog wel altijd een van de grootste nieuwssites ja.
  maandag 24 oktober 2016 @ 15:05:33 #283
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166171981
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oke man.
Oh wacht even. Je snapt niet waarom ik zo moest lachen? OK. Forget it.
pi_166171992
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:48 schreef Mike het volgende:

[..]

Klopt. De meest beruchte negatieve reclame is die Bush sr had over Dukakis:

Ook een erg beroemde en eigenlijke de eerste aanvals-advertentie was 'Daisy'

Van Lyndon B. Johnson gericht tegen Barry Goldwater (die opvallend veel overeenkomsten met de Trump-kandidatuur heeft, ook Goldwater verenigde niet het hele Republikeinse establishment en gold als anti-elite en redelijk extremistische kandidaat, die velen niet vertrouwden en waarvoor een zekere angst gecreerd werd 'wat hij zou doen als hij toegang tot de nucleaire wapens had', deels overigens omdat hij zelf aangegeven had die best in te willen zetten in Vietnam)

"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_166172097
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:05 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Oh wacht even. Je snapt niet waarom ik zo moest lachen? OK. Forget it.
Het leek mij stug dat je gingen lachen om Mono's opmerking over Trumpfans in relatie tot Poetin, aangezien dat algemeen bekend is.
  maandag 24 oktober 2016 @ 15:14:12 #286
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166172214
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:09 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het leek mij stug dat je gingen lachen om Mono's opmerking over Trumpfans in relatie tot Poetin, aangezien dat algemeen bekend is.
Je slaat de spijker op de kop maar ik vergat dat jij ook gehersenspoeld bent.
Sorry. :)
pi_166172249
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 14:06 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nergens is er goed bewijs voor bias en de auteurs begrijpen hun eigen methode op het meest fundamentele niveau niet. Ik heb het helemaal grondig doorgelezen vanochtend, kies 1 van de argumenten / modellen er uit dat je overtuigend vind en ik wil wel aangeven wat er mis mee is :P
Het deel wat Euribob censureerde is dit: uit de DNC-leaks bleek dat vanaf dag 1 de DNC op de hand van HC was en hiernaar handelde (lees: valsspeelde).
Aangezien Euribob - de oppercensurist en opperfanboy van de Clintons - hier ongetwijfeld weer gaat censureren zal ik het ook in de draad over de Wikileaks plaatsen en het tevens via een persoonlijk kanaal naar Oompaloompa sturen, alsmede een aantekening maken in zowel de POL-feedbackdraad als de algemene feedbackdraad.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166172320
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:15 schreef Bram_van_Loon het volgende:

<knip>
Inhoudelijk reageren op oompaloompa lukt je niet merk ik?
pi_166172365
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:18 schreef justanick het volgende:

[..]

Inhoudelijk reageren op oompaloompa lukt je niet merk ik?
Bram voelt de bui al hangen. Slechts een kwestie van tijd totdat Oompa ook gebombardeerd wordt tot 'Hilbot' en voortaan genegeerd wordt door de dominee. :P
pi_166172370
quote:

[..]

Het deel wat Euribob censureerde is dit: uit de DNC-leaks bleek dat vanaf dag 1 de DNC op de hand van HC was en hiernaar handelde (lees: valsspeelde).

Je wil het ook gewoon niet snappen he?
pi_166172430
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:20 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je wil het ook gewoon niet snappen he?
Oh? Leg eens uit. :')
Het is nu niet dat ik hier een nieuwe onthilling gerelateerd aan de DNC-leaks plaatste. Iedereen heeft nu wel aanvaard dat de DNC partijdig handelde, dat mag je rustig opmerken in de draad die over de USA-verkiezingen gaat.
#NoDAPL
pi_166172432
Zou je het nog een keer willen uitleggen, Bram? Maar dan wel tussen spoilertags zodat het wat sneller scrollt.
pi_166172476
quote:

[..]

Aangezien Euribob - de oppercensurist en opperfanboy van de Clintons - hier ongetwijfeld weer gaat censureren zal ik het ook in de draad over de Wikileaks plaatsen en het tevens via een persoonlijk kanaal naar Oompaloompa sturen, alsmede een aantekening maken in zowel de POL-feedbackdraad als de algemene feedbackdraad.
Niets daarvan is relevant voor de juistheid van dat andere argument.

Het enige dat ik claim is dat het "bewijs" dat aangedragen wordt in dat rapport helemaal niets bewijst. Betekent dat dat er dus geen fraude is? Nee, kan best. Er is alleen geen bewijs voor in die data.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166172520
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:25 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Niets daarvan is relevant voor de juistheid van dat andere argument.
Dat klopt maar maar het past wel in het plaatje.

Dat er nog over de data gediscussiëerd kan worden bestrijd ik niet, daarom gaf ik aan dat we even het wetenschappelijk artikel moeten afwachten, vanaf dat moment is het jachtseizoen geopend. ;)
#NoDAPL
pi_166172552
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:23 schreef Ulx het volgende:
Zou je het nog een keer willen uitleggen, Bram? Maar dan wel tussen spoilertags zodat het wat sneller scrollt.
Tja, Euribob had natuurlijk ook eventjes zijn censuurobsessie en vooringenomenheid (meerdere definities in dit geval) kunnen beheersen, dan was het bij die ene zin gebleven. ;)
Ik houd er nu weer over op. Het is duidelijk dat bij Euribob alles wat ook maar enigszins negatief uitpakt richting een van de Clintons als een rode lap op een stier werkt.
#NoDAPL
pi_166172576
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat er nog over de data gediscussiëerd kan worden bestrijd ik niet, daarom gaf ik aan dat we even het wetenschappelijk artikel moeten afwachten, vanaf dat moment is het jachtseizoen geopend. ;)
Dat hebben ze al gedaan, Bam. Ze hebben het volledige onderzoek op internet gezet, voorafgaand aan de publicatie, zoals ik je net heb laten zien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166172592
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ok laatste poging, daarna geef ik het op. Over de data hoeft niet gediscussieerd te worden, als je er een beetje moeite in stopt is het overduidelijk dat de claims die ze maken niet uit de data die ze presenteren volgen. Daarom heb ik zelfs aangeboden om op een letterlijke claim van jou (of iemand anders for that matter) in te gaan om de logische fouten aan te tonen. (zoals ik een kwartiertje geleden al voor graph 9 heb gedaan)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166172614
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Oh? Leg eens uit. :')
Het is nu niet dat ik hier een nieuwe onthilling gerelateerd aan de DNC-leaks plaatste. Iedereen heeft nu wel aanvaard dat de DNC partijdig handelde, dat mag je rustig opmerken in de draad die over de USA-verkiezingen gaat.
Lees mijn vorige reactie, dat een partij een bepaalde voorkeur heeft voor een kandidaat is helemaal niet vreemd of nieuw, zie Bush sr vs Dole, zie huidige PvdA lijsttrekkersverkiezing en die tussen Rutte en Verdonk bijvoorbeeld.

Zo gek is dit allemaal niet, dat jij nogal naief bent omdat je held verloren heeft (wat die zonder eventuele fraude ook wel had gedaan) en dat jij dit niet kunt verwerken is een ander probleem.
pi_166172617
quote:
2s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:29 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat hebben ze al gedaan, Bam. Ze hebben het volledige onderzoek op internet gezet, voorafgaand aan de publicatie, zoals ik je net heb laten zien.
Sorry, gemist, ik was even meer bezig met Euribob zijn censuurobsessie en vooringenomenheid. DM me even de link en ik zal het bekijken. ;)
#NoDAPL
pi_166172647
quote:
0s.gif Op maandag 24 oktober 2016 15:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Sorry, gemist, ik was even meer bezig met Euribob zijn censuurobsessie en vooringenomenheid. DM me even de link en ik zal het bekijken. ;)
POL / Amerikaanse verkiezingen 2016 #120 Clinton's list en bedrog
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')