Zelfs als je Belusconi met Clinton vergelijkt is Berlusconi een onschuldig koorknaapje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:00 schreef Gutmensch het volgende:
Tsja, laten we het grote voorbeeld van Trump niet vergeten: We’ve seen Donald Trump before – his name was Silvio Berlusconi
De overeenkomsten zijn echt verbluffend.
En we springen over of op een ander onderwerp.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:10 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ok prima.
Maar de aanname van miljoenen door de Clinton foundation is is dus wel bewezen?
Het was, en is, een twijfelachtige donatie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:13 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
En dat vinden jullie heel normaal voor een famile, die deze foundation heeft opgericht, welke beweerd de vrouwenrechten hoog in het vaandel te hebben?
Met 2 stappen is het nog niet gezegd dat ik ze persoonlijk kenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:06 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Waarom heb je ze niet afgeknald die schooiers?
Het gros ziet liever Clinton dan Trump omdat Trump een totaalidioot is. Er zitten hier maar weinig mensen die een enorm groot fan van Clinton zelf zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel grappig hoe al die D'66'ers en PVDA'ers hier als makke schaapjes achter Clinton aanlopen. Nota bene een vrouw die voor wapenbezit en voor de doodstraf is.
Volgens mij is vrijwel niemand hier groot fan van Clinton. De enige reden dat ik hoop dat ze wint, is omdat Trump een nog grotere gek is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:17 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel grappig hoe al die D'66'ers en PVDA'ers hier als makke schaapjes achter Clinton aanlopen. Nota bene een vrouw die voor wapenbezit en voor de doodstraf is.
Dat weet brainless na 117 delen van dit topic ook wel natuurlijk. De man zit gewoon weer een beetje op zijn bekende manier te trollen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is vrijwel niemand hier groot fan van Clinton. De enige reden dat ik hoop dat ze wint, is omdat Trump een nog grotere gek is.
Alle PvdA'ers willen vrije wapenwetgeving in Nederland!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat weet brainless na 117 delen van dit topic ook wel natuurlijk. De man zit gewoon weer een beetje op zijn bekende manier te trollen.
De posts in deze reeks waar de Trumphaters serieus ingaan op schadelijke informatie over Clinton en het veroordelen moet je met een vergrootglas zoeken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens mij is vrijwel niemand hier groot fan van Clinton. De enige reden dat ik hoop dat ze wint, is omdat Trump een nog grotere gek is.
Ja en weet je waarom? Omdat ze deze donaties hadden moeten WEIGEREN.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:17 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het was, en is, een twijfelachtige donatie.
Oke, dus ze hebben een donatie aangepakt die ze wellicht beter hadden kunnen weigeren. En nu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:27 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Ja en weet je waarom? Omdat ze deze donaties hadden moeten WEIGEREN.
Maar nee, gretig met beide handjes aangepakt.![]()
Deze is ook wel interessant:
http://www.dailymail.co.u(...)ake-devastation.html
Moet jou alles voorgekauwd worden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oke, dus ze hebben een donatie aangepakt die ze wellicht beter hadden kunnen weigeren. En nu?
Zou Trump dan ook brullen dan het een complot is?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:17 schreef Monolith het volgende:
Ondertussen weer een nieuwe Utah poll met Trump op 30%, McMullin op 29% en Clinton op 25%.
Lijkt er toch steeds meer op dat McMullin daar een serieuze kans maakt.
Bij voorkeur wel, anders wordt het zo'n raadspelletje wat je nu precies bedoelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:30 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Moet jou alles voorgekauwd worden?
Het zal mij persoonlijk dan ook een zorg zijn dat de DNC Clinton het voordeel gunde boven Sanders, dat de Clinton Foundation geld heeft aangenomen van de Saudi's of dat Clinton de media probeert te paaien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De posts in deze reeks waar de Trumphaters serieus ingaan op schadelijke informatie over Clinton en het veroordelen moet je met een vergrootglas zoeken.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:30 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bij voorkeur wel, anders wordt het zo'n raadspelletje wat je nu precies bedoelt.
Kan je dat bewijzen dat Clinton hetzelfde gaat doen als Obama?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zal mij persoonlijk dan ook een zorg zijn dat de DNC Clinton het voordeel gunde boven Sanders, dat de Clinton Foundation geld heeft aangenomen van de Saudi's of dat Clinton de media probeert te paaien.
Ik woon verder niet in dat land, godzijdank. Ik weet alleen dat Clinton een voortzetting betekent van de status quo, terwijl Trump een gestoorde maniak is, en bovendien een buitengewoon nare vent wiens denkbeelden compleet haaks staan op die van mij.
Ah, meneertje voelt zich ietwat in de wiek geschoten. Koddig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:33 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Kan je dat bewijzen dat Clinton hetzelfde gaat doen als Obama?
Dit. Beleid en geschiktheid is nog altijd oneindig veel belangrijker dan hoe naar ze (allebei) zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zal mij persoonlijk dan ook een zorg zijn dat de DNC Clinton het voordeel gunde boven Sanders, dat de Clinton Foundation geld heeft aangenomen van de Saudi's of dat Clinton de media probeert te paaien.
Ik woon verder niet in dat land, godzijdank. Ik weet alleen dat Clinton een voortzetting betekent van de status quo, terwijl Trump een gestoorde maniak is, en bovendien een buitengewoon nare vent wiens denkbeelden compleet haaks staan op die van mij.
Nee hoor ben heerlijk relax.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, meneertje voelt zich ietwat in de wiek geschoten. Koddig.
Laat ik het anders formuleren: ik verwacht dat Clinton een voortzetting wordt van de status quo. Bovendien deel ik jullie angst voor haar persoon niet. Ik acht de kans namelijk klein dat zij de dochter van Satan is.
Uitstekend verwoord, precies hoe ik er ook naar kijk. Clinton is verre van ideaal, maar Trump geeft 'verre van ideaal' een geheel nieuwe dimensie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, Poetin heeft gezegd dat de verkiezing van Clinton zou kunnen leiden tot WOIII. Lijkt mij inderdaad een uitstekende reden om Trump te stemmen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee hoor ben heerlijk relax.
En ja ik denk dat Hillary een groter gevaar is dan Trump voor de wereldvrede.
Dat meen je serieus?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:39 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nee hoor ben heerlijk relax.
En ja ik denk dat Hillary een groter gevaar is dan Trump voor de wereldvrede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |