abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166083860
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

LOL
Dat zie ik Trump nog wel doen.
Clinton gezien die critic levert op Citizens United vanwege het cash in politics aspect? Vuile leugenaar Clinton.
pi_166083890
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:07 schreef RM-rf het volgende:
je bedoelt de Rubio die nooit kon overtuigen in de primaries?
Hij heeft wel een punt. Trump ligt heel erg goed bij de Republikeinen maar Rubio had mogelijk wat stemmers die normaal gesproken voor een Democraat zouden stemmen (kiezers die zich in het politieke midden bevinden: gematigd neoliberaal, gematigd neoconservatief) maar die HC niet vertrouwen over de streep kunnen trekken waar die stemmers toch wel net wat teveel problemen hebben met het gebrek aan cognitieve kwaliteiten bij Trump en zijn vrouwonvriendelijkheid en zo.

Ik had gisteren een kleine discussie met twee mensen waaronder 1 buitenlander die ik zelf niet startte, over 1 iets waren we het roerend eens, en het kwam niet uit mijn mond: "340 miljoen mensen en dit zijn de twee beste kandidaten die ze kunnen vinden". Blijkbaar is Last Week Tonight redelijk populair. ;)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_166083899
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Vanzelfsprekend gaat HC daar ook weinig aan veranderen, een flink deel van haar campagne wordt betaald door de farmaceutische bedrijven en ze zullen vast over 4 jaar ook graag geld van hen krijgen. Wie betaalt bepaalt...
Het is niet voor niets dat de prijzen van farmaceutische middelen nergens in de wereld ook maar in de buurt komen van die in de USA en dit terwijl juist de USA een hele sterke onderhandelingspositie zou kunnen hebben (heel erg veel klanten!). Er is politiek beleid nodig gedurende een lange periode wat erop is gericht om die prijzen zo hoog te laten worden/blijven omm dat voor elkaar te krijgen. Of misschien beter gesteld: politiek beleid wat erop is gericht om te voorkomen dat prijsverlagende actoren (al te) actief worden.
Vreemd, ze heeft o.a. deze bill ook gecosponsored.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166083912
nvm (er was een dode link)

[ Bericht 89% gewijzigd door Bram_van_Loon op 20-10-2016 16:31:20 ]
#NoDAPL
pi_166083984
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt. Trump ligt heel erg goed bij de Republikeinen maar Rubio had mogelijk wat stemmers die normaal gesproken voor een Democraat zouden stemmen (kiezers die zich in het politieke midden bevinden: gematigd neoliberaal, gematigd neoconservatief) maar die HC niet vertrouwen over de streep kunnen trekken waar die stemmers toch wel net wat teveel problemen hebben met het gebrek aan cognitieve kwaliteiten bij Trump en zijn vrouwonvriendelijkheid en zo.

Ik had gisteren een kleine discussie met twee mensen waaronder 1 buitenlander die ik zelf niet startte, over 1 iets waren we het roerend eens, en het kwam niet uit mijn mond: "340 miljoen mensen en dit zijn de twee beste kandidaten die ze kunnen vinden". Blijkbaar is Last Week Tonight redelijk populair. ;)
Het is dan wel een hoge positie, maar er zit (gelukkig) een heel apparaat achter. Tevens zijn de punten van Trump niet ontzettend gek, hij weet het alleen niet goed te verkopen. Ik acht een 'Brexit-scenario' niet voor onmogelijk. Ver achter in de polls, maar als puntje bij paaltje komt....
pi_166084038
2002, lang geleden.
Zoals Dick Morris (later gestopt) zei: "aanvankelijk probeerden ze (de Clintons) meer geld te krijgen om meer macht te krijgen (voor policy change), later probeerden ze meer macht te krijgen om meer geld te krijgen."
Zoals Jordan het zegt: "Hillary Clinton doesn't have any principles, she is the ultimate clay candidate".
Ik geloof best dat HC lang geleden een beetje ("superpredators", cuts in social security...) progressief was maar het ging definitief mis in de periode voorafgaande haar eerste senaterun, toen ze zelf het grote geld moest ophalen. Echt progressief was zij volgens die consultant nooit: zij was aanvankelijk "gematigd als het kon en liberaal als het moest terwijl Bill Clinton liberaal was als het kon en gematigd was als het moest".
#NoDAPL
pi_166084168
Wat een kutbaan heeft die Kellyanne Conway, hoop dat ze goed betaald wordt. Hoe bizar Trump zich ook gedraagt, ze blijft hem dapper verdedigen bij lastige vragen. Ik kan me niet voorstellen dat ze alles geloofd van haar tekst, ik zeker niet, maar lef heeft ze zeker.
pi_166084234
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:29 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Het is dan wel een hoge positie, maar er zit (gelukkig) een heel apparaat achter.
Dat ben ik met jou eens, ik heb dat hier zelf ook meermaals aangegeven op het moment dat angstscenario's erbij werden gehaald. Helaas bestaat dat apparaat wel hoofdzakelijk uit Republikeinen en uit mensen die de Republikeinen er graag bij halen. Then again, voor de internationale vrede is HC in mijn ogen een minstens net zo'n grote bedreiging gezien haar naar Democratische standaarden extremistische neoconservatieve agenda. Ze was als minister nietsontzienend en haar voorstellen/oplossingen waren extremer dan waar de hoge generaals (die erbij waren) zich prettig bij voelden, dat geeft te denken...
Ik schat in dat voor de nationale politiek Trump erger is dan HC op de korte termijn. Op de lange termijn zou het bijvoorbeeld best kunnen dat het winnen van Trump als katalysator zou fungeren voor een revolutie binnen de Democraten. Een mens mag hopen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Tevens zijn de punten van Trump niet ontzettend gek
Sommige punten maar ik vraag me af of dat hij dat zelf heeft bedacht of dat hij goed heeft geluisterd naar een aantal andere mensen, waaronder Sanders. Trump nam erg snel het Wall Streetverhaal over van Sanders maar ik heb er de laatste maanden niets meer over gehoord. Hij zegt tegen de TPP te zijn (zeer terecht trouwens, dat verdrag zou de middenklasse nog meer slopen) maar als het puntje bij paaltje komt dan gaat ook hij straks waarschijnlijk de TPP erdoorheen proberen te loodsen, als 100 adviseurs om hem heen (met opzet overdreven) op hem inpraten, met zijn kennisniveau...

quote:
Ik acht een 'Brexit-scenario' niet voor onmogelijk. Ver achter in de polls, maar als puntje bij paaltje komt....
Ik houd eveneens rekening met een Brexit-achtig effect en ik verwacht dan ook dat hij hoger gaat scoren dan wat de polls vlak voor die tijd zullen voorspellen maar of dat het genoeg gaat zijn...
Ik verwacht (en vrees) dat we 4 jaar HC gaan krijgen. Het lichtpuntje: zowel HC als Trump zie ik geen herverkiezing binnnehalen, hoe corrupt de DNC ook is (wat het nog steeds is) in het geval dat HC wint. ;)
#NoDAPL
pi_166084344
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:36 schreef fliert het volgende:
Wat een kutbaan heeft die Kellyanne Conway, hoop dat ze goed betaald wordt. Hoe bizar Trump zich ook gedraagt, ze blijft hem dapper verdedigen bij lastige vragen. Ik kan me niet voorstellen dat ze alles geloofd van haar tekst, ik zeker niet, maar lef heeft ze zeker.
Ja, maar het lijkt me eveneens niet erg leuk om de PR-manager/campagneadviseur van HC te zijn, zij maakt het die mensen ook niet gemakkelijk. ;)
Zo bleek bijvoorbeeld (recente Wikileaks) dat die mensen er alles aan deden om het aantal debatten zoveel mogelijk te beperken, zoveel mogelijk te laten plaatsvinden op het moment dat de minste mensen kijken, ze zoveel mogelijk plaats te laten vinden in de periode dat de schade het kleinst kan zijn, zo weinig mogelijk 1 op 1 format te hebben, gelijke spreektijd te eisen en alle interviews in te trekken vanaf het moment dat ze een veilige voorsprong zou hebben.
Kortom: de campagnemedewerkers hadden er weinig vertrouwen in. Luister zelf maar (eerste 8-9 minuten), of lees de teksten zelf op Wikileaks.
#NoDAPL
pi_166084403
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 15:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ze was gewoon beter dan de Trump die Rubio versloeg. En op inhoud had ze het ook van die laatste gewonnen.
Trump versloeg Rubio helemaal niet, zijn fans zijn gewoon oerdom en daar zijn er genoeg van helaas. Trump komt met beloftes die hij niet waar kan maken.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2016 16:50:44 ]
pi_166084445
Een brexit scenario lijkt me onwaarschijnlijk in de verschillende staten. Helemaal na Trumps meltdown van vannacht.
pi_166084453
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:31 schreef Bram_van_Loon het volgende:
2002, lang geleden.
Zoals Dick Morris (later gestopt) zei: "aanvankelijk probeerden ze (de Clintons) meer geld te krijgen om meer macht te krijgen (voor policy change), later probeerden ze meer macht te krijgen om meer geld te krijgen."
Zoals Jordan het zegt: "Hillary Clinton doesn't have any principles, she is the ultimate clay candidate".
Ik geloof best dat HC lang geleden een beetje ("superpredators", cuts in social security...) progressief was maar het ging definitief mis in de periode voorafgaande haar eerste senaterun, toen ze zelf het grote geld moest ophalen. Echt progressief was zij volgens die consultant nooit: zij was aanvankelijk "gematigd als het kon en liberaal als het moest terwijl Bill Clinton liberaal was als het kon en gematigd was als het moest".
Ze was van 2001-2009 senator. Logisch dat er dan uit die periode bills zijn. Dat is ook de enige periode waar je haar inhoudelijk op kunt beoordelen. Dat willen jij en anderen ook, want haar plannen geloven jullie immers niet omdat ze in jullie hoofd een lakei van het grootkapitaal is. Dat je er hier weer wat loze citaten tegenaan gooit in plaats van inhoudelijke beslissingen als senator is natuurlijk weer tekenend. Kom eens met al die bills die ze heeft geïntroduceerd, gecosponsord of zelfs maar voor heeft gestemd waaruit dergelijke posities moeten blijken.
pi_166084459
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Trump versloeg Rubio helemaal niet, zijn fans zijn gewoon oerdom en daar zijn er genoeg van helaas. Trump komt met beloftes die hij niet waar kan maken.
Dus Rubio won de primary?
pi_166084461
realDonaldTrump twitterde op donderdag 20-10-2016 om 15:27:41 Thank you America! #MAGARasmussen National PollDonald Trump 43%Hillary Clinton 40% https://t.co/n4eZ3qpcjg reageer retweet
pi_166084471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ja, maar het lijkt me eveneens niet erg leuk om de PR-manager/campagneadviseur van HC te zijn, zij maakt het die mensen ook niet gemakkelijk. ;)
Zo bleek bijvoorbeeld (recente Wikileaks) dat die mensen er alles aan deden om het aantal debatten zoveel mogelijk te beperken, zoveel mogelijk te laten plaatsvinden op het moment dat de minste mensen kijken, ze zoveel mogelijk plaats te laten vinden in de periode dat de schade het kleinst kan zijn, zo weinig mogelijk 1 op 1 format te hebben, gelijke spreektijd te eisen en alle interviews in te trekken vanaf het moment dat ze een veilige voorsprong zou hebben.
Kortom: de campagnemedewerkers hadden er weinig vertrouwen in. Luister zelf maar (eerste 8-9 minuten), of lees de teksten zelf op Wikileaks.
Maar ze hebben in ieder geval een duidelijk strategie, bij Trump is het continue brandblussen.
Maar goed, vroeg me gewoon af wat zo'n dame betaald krijgt.
pi_166084485
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:51 schreef vigen98 het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 20-10-2016 om 15:27:41 Thank you America! #MAGARasmussen National PollDonald Trump 43%Hillary Clinton 40% https://t.co/n4eZ3qpcjg reageer retweet
Ah, Trump en jij hebben ontdekt dat je pollsters als Rasmussen en de LA times tracker selectief kunt aanhalen om te doen alsof het goed gaat in de peilingen.
pi_166084514
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:51 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dus Rubio won de primary?
Nee maar Trump won dan ook niet echt tegen Rubio of wel? Het was geen 1vs1 race. Het waren 18! tegenstanders en die Trump komt met zijn domme beloftes wat hij echt niet waar kan maken, als ik mensen ga beloven dat ze werk in overvloed krijgen en dat ze mega rijk worden dan had iedereen ook op mij gestemd. Rubio had Trump had hard aangepakt in het debat en so what als hij in herhaling valt? Wat is daar erg aan dan?

pi_166084541
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ah, Trump en jij hebben ontdekt dat je pollsters als Rasmussen en de LA times tracker selectief kunt aanhalen om te doen alsof het goed gaat in de peilingen.
Ik? Hoezo ik? Ik ben maar een boodschapper.
pi_166084557
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:50 schreef Ulx het volgende:
Een brexit scenario lijkt me onwaarschijnlijk in de verschillende staten. Helemaal na Trumps meltdown van vannacht.
Meltdown? :D
En dan wordt ik hysterisch genoemd _O-
pi_166084567
Rubio heeft zijn kans verknald in het onderonsje met Christie toen.
pi_166084575
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:52 schreef fliert het volgende:

[..]

Maar ze hebben in ieder geval een duidelijk strategie, bij Trump is het continue brandblussen.
Maar goed, vroeg me gewoon af wat zo'n dame betaald krijgt.
Bij Trump moet je meer branden blussen maar ook HC heet wat brandjes gehad. Deze bijvoorbeeld:
het bewuste fragment vanaf seconde 24 (-39). Alleen werd dit weggemoffeld door de bekende establishmentmedia waar diezelfde media bij Trump het vergrootlas erop leggen en het eindeloos blijven herhalen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
pi_166084576
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:56 schreef L3gend het volgende:
Rubio heeft zijn kans verknald in het onderonsje met Christie toen.
Christie vies varken :r
pi_166084593
Een Brexit scenario sluit ik niet helemaal uit, maar acht ik heel klein. Komende weken weten we al veel meer hoe de race waarschijnlijk gaat verlopen met de informatie van early voting
pi_166084663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:56 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Alleen werd dit weggemoffeld door de bekende establishmentmedia waar diezelfde media bij Trump het vergrootlas erop leggen en het eindeloos blijven herhalen.

Progressieve mensen zijn het erover eens dat die media al lang niet meer eerlijk verslag doen.
Dat gejank op de media wordt zo langzamerhand wel erg vermoeiend. Klagen er veel mensen over een van de grootste nieuwsnetworks Fox?
pi_166084682
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:50 schreef Ulx het volgende:
Trump maakt het vooral zichzelf heel erg moeilijk (HC ook, het wordt wat eentonig ;)) maar onderschat niet hoe erg de Americanen HC wantrouwen en haten. Sterker nog, ik hoorde gisteren een Nederlander zeggen dat hij nog liever op Trump zou stemmen dan op HC, met het pistool op zijn hoofd, deze persoon is eerder meer links dan rechts. Het gegeven argument: ik vertrouw haar niet. Dat is de indruk die HC wekt via de media, zelfs bij mensen die niet de ins en outs kennen.
#NoDAPL
pi_166084694
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Hij heeft wel een punt. Trump ligt heel erg goed bij de Republikeinen maar Rubio had mogelijk wat stemmers die normaal gesproken voor een Democraat zouden stemmen (kiezers die zich in het politieke midden bevinden: gematigd neoliberaal, gematigd neoconservatief) maar die HC niet vertrouwen over de streep kunnen trekken
'wat stemmers over de streep trekken' ...?

Hoe zou hij dat moeten doen als hij niet eens de core republikeinse stemmers die dolgraag een sterke conservatieve kandidat in de race wilden kon overtuigen op hem te stemmen?

Rubio's probleem is dat hij misschien wel een talentvol persoon is die een bepaalde aantekkelijkheid heeft (doet het idd goed bij vrouwelijke kiezers)... maar overal ook veels te onervaren overkomt en deels ook een beetje te bleu...

voor iedere kiezer die hij zou kunnen winnen lopen er ook vier, vijf heel hard weg, zelfs een hoop Latino's naar Cruz...
Clinton's campagne zou dat volop uitgenut hebben, die zouden en relatief zwakke en jonge kandidaat die niet bepaalde 'sterkste' uitstrling heeft en eerder wat klunzig is, gewoon volledg opgejaagd hebben.
En laat Rubio onder druk en als veel camera's op hem gericht staan wel vaker doorvallen (bv zn blackout in he debat of dat onhandige droge keel-moment bij die lang voorbereidde televisiespeech)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 16:54 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nee maar Trump won dan ook niet echt tegen Rubio of wel?
Trump is zo ongeveer de slechtse een-op-een debatter ooit ... ( misschien dat Rick Perry tegenover hem nog steeds de draad zou verliezen)

zelfs Jeb-exclamationmark Bush wist hem keihard in de hoek te zetten in een 1-op-1 debat..7

maar de grootste debattaire destructie deed Clinton, die misschien goed gekeken had naar de GOP-debatten en doorhad dat je Trump niet te hard moet aanvallen, maar gewoon net zolang provoceren en kietelen totdat die zichzelf begint kapot te maken en je hem juist zelf an het woord moet laten komen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 20 oktober 2016 @ 17:05:08 #278
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166084744
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:01 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Trump maakt het vooral zichzelf heel erg moeilijk (HC ook, het wordt wat eentonig ;)) maar onderschat niet hoe erg de Americanen HC wantrouwen en haten. Sterker nog, ik hoorde gisteren een Nederlander zeggen dat hij nog liever op Trump zou stemmen dan op HC, met het pistool op zijn hoofd, deze persoon is eerder meer links dan rechts. Het gegeven argument: ik vertrouw haar niet. Dat is de indruk die HC wekt via de media, zelfs bij mensen die niet de ins en outs kennen.
Die Nederlander hoeft de gevolgen veel minder te dragen dus die kan makkelijk lullen.
pi_166084806

Hier bedoelde ik het, Trump maakt beloftes wat hij toch niet waar zou kunnen waarmaken. Rubio zei het zelf.
pi_166084901
Het is jammer dat het sentiment en de politiek die Trump uitdraagt niet vertolkt is door een eloquent en charmant figuur. Het was makkelijk een 60 tot 70 vs 30 of 40% uitslag geworden. Je zou bijna denken dat...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2016 17:12:14 ]
pi_166084902
Trump had ook de mazzel dat het republikeinse veld helemaal versplinterd en overvol was. In de debatten kon hij zich lekker schuilen en hoefde hij alleen wat one-liners te roepen en men was tevreden. Verder had hij ook de mazzel dat de andere kandidaten vooral elkaar bestookten, omdat elke kandidaat dacht dat wanneer ze de andere kandidaten zou hebben uitgeschakeld ze 1 op 1 Trump konden verslaan. In een 1 op 1 debat, de presidentiele debatten, is het totaal anders, daar kon hij zich niet meer verschuilen.
pi_166084989
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Die Nederlander hoeft de gevolgen veel minder te dragen dus die kan makkelijk lullen.
Sterker nog, die Nederlander spoort niet. Met een pistool tegen mijn hoofd stem ik op iedere malloot.

quote:
Dat is de indruk die HC wekt via de media, zelfs bij mensen die niet de ins en outs kennen.
Diezelfde media die zo pro Clinton zijn?
pi_166085126
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:12 schreef LelijKnap het volgende:
Het is jammer dat het sentiment en de politiek die Trump uitdraagt niet vertolkt is door een eloquent en charmant figuur. Het was makkelijk een 60 tot 70 vs 30 of 40% uitslag geworden. Je zou bijna denken dat...
Dat lijkt me een nogal lastig verhaal worden want z'n standpunten wisselen met de dag.
pi_166085191
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:21 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat lijkt me een nogal lastig verhaal worden want z'n standpunten wisselen met de dag.
Meh, de belangrijkste zijn blijven staan. Wellicht later wat nuances toegevoegd.
pi_166085236
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Meh, de belangrijkste zijn blijven staan. Wellicht later wat nuances toegevoegd.
Welke dan? Belastingverlaging voor de rijken en grote bedrijven?
pi_166085313
Trump twitterde om 3 uur 's nacht dat hij het debat gewonnen had.
Tja.
pi_166085347
quote:

[..]

Mwah, op het belastingstelsel na kan ik er niet echt coherente standpunten uit destilleren. Het komt verder vooral neer op gedraai.
pi_166085362
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nationalisme = ok, globalisme = tieffus. Moslim = kut, migratiestop/beperking = ok.
pi_166085370
quote:

[..]

Meh, de belangrijkste zijn blijven staan.
wat zijn de belangrijkste standpunten van Trump?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 20 oktober 2016 @ 17:34:35 #290
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166085403
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:26 schreef Ulx het volgende:

[..]

Afknallen van burgers en persvrijheid inperken.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166085422
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat zijn de belangrijkste standpunten van Trump?
https://www.donaldjtrump.com/policies/
pi_166085447
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:12 schreef LelijKnap het volgende:
Iemand zoals Bernie Sanders? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166085489
MODERATOR: "Hillary, please explain the Wikileaks content and corruption of your campaign."

HILLARY: "The Russians are trying to control or elections! That's what we should be talking about!"

TRUMP: "If you weren't such a liar and your campaign wasn't so corrupt, there would be no content for the "Russians" to hack and release!"

Ooooooo
pi_166085492
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:36 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Iemand zoals Bernie Sanders? :P
Inderdaad! _O-
We weten bovendien dat hij meer dan 10 procentpunt hoger scoorde dan HC in de 1 op 1 peiling tegen Trump voorafgaande aan de nominaties. Het was al lang beslist geweest als hij de kandidaat had mogen zijn. Just saying. Het lijkt er overigens wel op dat HC gaat winnen, alvorens mij weer iets in de schoenen wordt geschoven wat ik niet heb getypt. ;)
#NoDAPL
pi_166085547
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:15 schreef fliert het volgende:

Diezelfde media die zo pro Clinton zijn?
zoals Fox news bedoel je?
pi_166085561
Ik dacht trouwens dat Rubio zich helemaal uit de politiek wilde terugtrekken :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166085587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik dacht trouwens dat Rubio zich helemaal uit de politiek wilde terugtrekken :?
Nee? Hij is momenteel aan het winnen ( weer ) in de senaatsrace in Florida.
pi_166085596
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:38 schreef vigen98 het volgende:
MODERATOR: "Hillary, please explain the Wikileaks content and corruption of your campaign."

HILLARY: "The Russians are trying to control or elections! That's what we should be talking about!"

TRUMP: "If you weren't such a liar and your campaign wasn't so corrupt, there would be no content for the "Russians" to hack and release!"

Ooooooo

Je ziet hier trouwens weer een mooi voorbeeld van hoe HC niet eens de vraag beantwoordt. Welke vrucht vind jij het lekkerst? Ik voetbal graag.
#NoDAPL
  donderdag 20 oktober 2016 @ 17:43:27 #299
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_166085605
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 15:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Volg TYT Politics dan, dat kanaal staat los van TYT (wel een onderdeel van maar gescheiden): rustige, hardwerkende en vakbekame verslaggevers die je gewoon eerlijk en transparant het nieuws geven. Een zeldzaamheid in deze tijd. Jordan werkte eerder voor FOX en MSNBC, hij had goede redenen om dat achter zich te laten. ;)
Ik kan ook Secular Talk aanraden.

https://www.youtube.com/u(...)_channel=SecularTalk

Ook een hardwerkende reporter, Kyle Kulinski, die beide kanten goed belicht en niet partisan is. Hij heeft ook iedere dag een radioshow van 17:00 tot 18:30, maar later op de dag zet hij alle fragmenten op Youtube.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_166085639
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2016 17:43 schreef monkyyy het volgende:

[..]

Ik kan ook Secular Talk aanraden.

https://www.youtube.com/u(...)_channel=SecularTalk

Ook een hardwerkende reporter, Kyle Kulinski, die beide kanten goed belicht en niet partisan is. Hij heeft ook iedere dag een radioshow van 17:00 tot 18:30, maar later op de dag zet hij alle fragmenten op Youtube.
Ik ken het. Hij is ok. Meestal herkauwt hij het nieuws wat al is behandeld, wat ik een minpuntje vind, maar soms kom ik via hem nog iets nieuws tegen.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')