Ook daarvan heb ik niet de illusie dat het niet zou gebeuren, aan beide zijden. Die hele scheiding is een wassen neus in mijn ogen. Dan kun je beter de kandidaat / partij steunen die er helemaal vanaf wil dan de kandidaat / partij die het in stand wil houden.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:42 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Als je het filmpje bekijkt wordt er ook gesproken over directe coördinatie tussen super-PACS, de DNC en de campagne. Dat is sowieso crimineel.
Met dat het een wassen neus is ben ik het eens. Neemt niet weg dat dit wellicht een misdrijf is, wat onderzocht moet worden en overal in het nieuws zou moeten komen omdat er dus gewoon een misdrijf wordt toegegeven. Maar gaat dat ook gebeuren?quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook daarvan heb ik niet de illusie dat het niet zou gebeuren, aan beide zijden. Die hele scheiding is een wassen neus in mijn ogen. Dan kun je beter de kandidaat / partij steunen die er helemaal vanaf wil dan de kandidaat / partij die het in stand wil houden.
Geen idee, ook van een audio tape van Trump uit 2000 heb ik nog nooit gehoord. Wel van z'n avonturen met Billy Bush, maar dat was allemaal vrij duidelijk.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:40 schreef fixatoman het volgende:
[..]
zo'n audio tape van Trump uit begin 2000 is onmogelijk serieus te nemen.
of dan opeens niet?
Je kunt die man gewoon googlen, hij is het echt en hij zegt het echt.
Ach, dit broddelwerk van O'Keefe gaat daar inderdaad hoogstwaarschijnlijk niet toe leiden. Dat ACORN debacle was wat betreft wel schrijnend. Die heeft hij nog wel initieel publicitair kapot weten te maken, maar dat zie ik hier niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:45 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Met dat het een wassen neus is ben ik het eens. Neemt niet weg dat dit wellicht een misdrijf is, wat onderzocht moet worden en overal in het nieuws zou moeten komen omdat er dus gewoon een misdrijf wordt toegegeven. Maar gaat dat ook gebeuren?
Clinton had inmiddels al 43 keer levenslang moeten krijgen, als we bepaalde figuren in deze reeks mogen geloven.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:45 schreef fixatoman het volgende:
[..]
Met dat het een wassen neus is ben ik het eens. Neemt niet weg dat dit wellicht een misdrijf is, wat onderzocht moet worden en overal in het nieuws zou moeten komen omdat er dus gewoon een misdrijf wordt toegegeven. Maar gaat dat ook gebeuren?
quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Geen idee, ook van een audio tape van Trump uit 2000 heb ik nog nooit gehoord. Wel van z'n avonturen met Billy Bush, maar dat was allemaal vrij duidelijk.
Dit is gewoon allemaal slecht opgenomen fragmenten waar je geen idee van hebt waar het vandaan komt of wat er aan voorafging/nog komt. Bovendien nog geproduceerd door een wappie zonder enige credentials. Post het voortaan maar in BNW, hier hoort het niet.
quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:50 schreef fixatoman het volgende:
Sterker nog, bij het fragment van Trump is hij niet eens in beeld.
En het fragment van Trump is daadwerkelijk naar buiten gekomen waarna hij excuses aan moest bieden en Billy Bush op non-actief werd gezet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:50 schreef fixatoman het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is niet slechter opgenomen dan het fragment met Trump in de bus. Sterker nog, bij het fragment van Trump is hij niet eens in beeld. Hier staat alles gewoon netjes op beeld. Maarja, ik snap dat je als Hillary fan niks wil horen over de misstanden binnen de Democratische partij.
https://www.monmouth.edu/(...)mouthPoll_US_101716/quote:Currently, 50% of likely voters support Clinton and 38% back Trump, with 5% supporting Libertarian Gary Johnson and 2% backing Jill Stein of the Green Party. Clinton held a much slimmer 46% to 42% lead just three weeks ago.
dit is ook om Trump te forceren daar ook in actie te komen en zo minder in de swingstates te kunnen spenderenquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:02 schreef L3gend het volgende:
Lol, battleground Texas?twitter:PatrickSvitek twitterde op maandag 17-10-2016 om 17:47:05Just in: @HillaryClinton's campaign is launching a one-week ad buy in Texas, per an aide. reageer retweet
twitter:PatrickSvitek twitterde op maandag 17-10-2016 om 17:48:34Clinton campaign will run an ad in Texas highlighting her @dallasnews endorsement, aide says. Going up in Dallas, Houston, Austin and S.A. reageer retweet
Bruinhemden in 2016quote:Op maandag 17 oktober 2016 18:31 schreef fixatoman het volgende:
Undercover video binnen de democratische campagne. Ze geven toe dat ze expres mensen bij Trump rallies zetten om onrust te stoken etc.
Bijvoorbeeld: 13:50: 'we have mentally ill people that we pay to do shit'.
'tomorrow we have 500 people turning up in front of Trump International in D.C.'
Het is gewoon allemaal waar, heel de Hillary campagne is een grote poppenkast vol acteurs.
Net als die tig acteurs die ineens claimen aangerand te zijn door Trumpquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:31 schreef fixatoman het volgende:
Undercover video binnen de democratische campagne. Ze geven toe dat ze expres mensen bij Trump rallies zetten om onrust te stoken etc.
Bijvoorbeeld: 13:50: 'we have mentally ill people that we pay to do shit'.
'tomorrow we have 500 people turning up in front of Trump International in D.C.'
Het is gewoon allemaal waar, heel de Hillary campagne is een grote poppenkast vol acteurs.
Heb je nog bronnen verder of laat je het bij wat loos gelul in de ruimte?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als die tig acteurs die ineens claimen aangerand te zijn door Trump
Ja hoorquote:Op maandag 17 oktober 2016 18:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
En het fragment van Trump is daadwerkelijk naar buiten gekomen waarna hij excuses aan moest bieden en Billy Bush op non-actief werd gezet.
Je kunt er dus dankzij de aandacht die het kreeg van uit gaan dat het waar was.
Dit krijgt geen aandacht, dus er is niemand die onderzoek gaat doen of dit nu daadwerkelijk klopt. Hoe de vork echt in de steel zit. Als dat niet gebeurt is het gewoon een BNW-filmpje en hoor het ook daar thuis. Gelieve het dan ook daar te posten.
Het is allemaal wat net toevallig, zelf hebben ze ook geen bewijs, maar daar hoor ik je anders ook niet over. Trump zegt dat het niet waar is en klaagt ze aan, dus dat geloof ik eerder dan wat geroep.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:50 schreef Euribob het volgende:
[..]
Heb je nog bronnen verder of laat je het bij wat loos gelul in de ruimte?
Wat geloof je dan precies? Trump die zegt dat hij graag vrouwen aanrandt?quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is allemaal wat net toevallig, zelf hebben ze ook geen bewijs, maar daar hoor ik je anders ook niet over. Trump zegt dat het niet waar is en klaagt ze aan, dus dat geloof ik eerder dan wat geroep.
Vergeet niet dat het illegaal is om wikileaks.org te bezoeken, dat moet je aan CNN overlaten. Zij lezen het door en geven jou de informatie die je nodig hebt. Oh en ze zijn de 7de grootste donor aan Hillary.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja hoorWat de media oppikken dat is waar en wat ze niet oppikken dat is niet waar. Tering zeg zo triest heb ik ze nog niet vaak gezien.
Het is illegaal om de gestolen emails te bezitten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:12 schreef Zith het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het illegaal is om wikileaks.org te bezoeken, dat moet je aan CNN overlaten. Zij lezen het door en geven jou de informatie die je nodig hebt. Oh en ze zijn de 7de grootste donor aan Hillary.
Geen idee, als je onder vrienden bent zeg je ook weleens rare dingen, vooral als het om vrouwen gaat. Kan het fout hebben.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat geloof je dan precies? Trump die zegt dat hij graag vrouwen aanrandt?
Of Trump die zegt dat hij geen vrouwen aanrandt?
Lastig hoor.
De manier hoe CNN dat zegt is gewoon disgustingquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja hoorWat de media oppikken dat is waar en wat ze niet oppikken dat is niet waar. Tering zeg zo triest heb ik ze nog niet vaak gezien.
Gister postte ik het nog!quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:14 schreef Gambetta het volgende:
"CNN is een donor van Clinton", hij was al zeker twee maanden niet voorbij gekomen
Dit dus als ik voor alles wat ik over vrouwen hebt gezegd tegen vrienden moest gaan zitten was ik wel even van de straat. Ik weet niet of hij het gedaan heeft maar nu is ie al schuldig terwijl hij nog niet veroordeeld is.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, als je onder vrienden bent zeg je ook weleens rare dingen, vooral als het om vrouwen gaat. Kan het fout hebben.
Er hoeft dan ook niemand te 'zitten'. En jij probeert geen president te worden. Wat jij en ik allemaal uitkramen, is derhalve stukken minder boeiend. Of beter: gewoon helemaal niet.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:26 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dit dus als ik voor alles wat ik over vrouwen hebt gezegd tegen vrienden moest gaan zitten was ik wel even van de straat. Ik weet niet of hij het gedaan heeft maar nu is ie al schuldig terwijl hij nog niet veroordeeld is.
Domme zet. CNN vervormd elke molecuul van de realiteit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:27 schreef cb2013 het volgende:
Ik hoor net op CNN dat Melania Trump vanavond een interview geeft met Anderson Cooper.
Hoeft niet perse. Melania heeft eerder interviews gegeven. Zij kan goed praten. Zal goed zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:29 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Domme zet. CNN vervormd elke molecuul van de realiteit.
quote:Trump wordt geconfronteerd met de 'pussy-grab' video. Hillary gebruikt de video (ook in het laatste debat waaraan jij refereert) en zet hem, zoals ze al sinds het begin doet, weg als iemand die neerkijkt op vrouwen, respectloos, et cetera. Ze heeft daar enkele minuten aan gespendeerd. En dan, volgens welke morele kronkel, neem jij het HEM kwalijk dat hij de bal terugkaatst door te verwijzen naar haar en haar man zijn verleden welke vele malen kwalijker is?
Hillary die het over respect voor vrouwen heeft...en bij weerwoord, zoals in het laatste debat, 'de high road' neemt ('niet op Trump z'n niveau gaat zitten'), nadat ze hem net voor vrouwenhater, et cetera heeft lopen uitmaken.
Dezelfde Hillary die naast haar man bleef staan die tal van vrouwen heeft aangerand, is vreemdgegaan en zeer waarschijnlijk vrouwen heeft verkracht.
Dezelfde Hillary, die als een waar advocaat, een pedofiele verkrachter heeft vrijgesproken - en daar achteraf om kan lachen.
Dezelfde Hillary die heeft gezegd dat Merkel haar grote voorbeeld is; dezelfde Merkel die verantwoordelijk is voor een honderdtal verkrachtingen en aanrandingen (en tracht dat in de doofpot te stoppen) met het importeren van arabieren/n-afrikanen.
Dezelfde Hillary die 25.000.000. heeft ontvangen van Saudi-Arabie, het land van vrouwenonderdrukking, slavernij, stenigingen, et cetera.
Jij en je vrienden zullen dan ook nooit een politieke carriere hebben. Zelfs op een internetforum met allemaal baggerusers ben je nog benedengemiddeld qua politiek en moreel inzicht.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee, als je onder vrienden bent zeg je ook weleens rare dingen, vooral als het om vrouwen gaat. Kan het fout hebben.
Tja, ik kan er ook niets aan doen dat er hier allemaal vage extreme ongefundeerde baggerfilmpjes het topic in worden gesmeten puur en alleen omdat ze overeenkomen met de hersenspinsels van de user die het post.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, destijds was ie ook geen politicus en je persoonlijke aanval is wel sneu.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Jij en je vrienden zullen dan ook nooit een politieke carriere hebben. Zelfs op een internetforum met allemaal baggerusers ben je nog benedengemiddeld qua politiek en moreel inzicht.
Als jij politieke aspiraties hebt, dan zou ik oppassen met wat ik online gooi.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat weet je nooit, destijds was ie ook geen politicus en je persoonlijke aanval is wel sneu.
Noem een voorbeeld waar ik mee moet oppassen dan? Dat ik Trump geen aanrander vind?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als jij politieke aspiraties hebt, dan zou ik oppassen met wat ik online gooi.
Het is notabene opgenomen beeld. Je kunt je eigen oordeel toch wel vormen?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:35 schreef Euribob het volgende:
[..]
Tja, ik kan er ook niets aan doen dat er hier allemaal vage extreme ongefundeerde baggerfilmpjes het topic in worden gesmeten puur en alleen omdat ze overeenkomen met de hersenspinsels van de user die het post.
Blijkbaar is het voor veel mensen niet mogelijk een beetje quality assurance toe te passen op berichten die ze posten. Dan krijg je dergelijke kutregels. Ben er zelf ook niet blij mee, maar zo is de situatie nu eenmaal.
Zucht. Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd, merk ik.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem een voorbeeld waar ik mee moet oppassen dan? Dat ik Trump geen aanrander vind?
Ja ik mag wel onderduiken
Oke danquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Begrijpend lezen is niet voor iedereen weggelegd, merk ik.
Politifact zegt Falsequote:Op maandag 17 oktober 2016 20:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe zit het met jouw of Hillary haar morele inzicht trouwens?![]()
Het is geen interview, het zijn wat uit z'n verband getrokken geluidsfragmenten. Als je er toch wat inziet post je het in BNW, het hoort hier niet thuis. Verder commentaar graag in feedback.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Pardon? Waar? En hoezo is een interview met Hillary haarzelf 'BNW materiaal'?
http://www.politico.com/b(...)a-12-year-old-229455quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Pardon? Waar? En hoezo is een interview met Hillary haarzelf 'BNW materiaal'?
Die quote geeft wel prima het niveau aan.quote:
Nee, het is niet de bedoeling dat ongefundeerde bagger dit topic in komt zodat mensen hun eigen oordeel kunnen vormen over het al dan niet geloven van fragmenten. Dat kan in BNW, in POL ligt de focus op voor iedereen vaststaande feiten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:38 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is notabene opgenomen beeld. Je kunt je eigen oordeel toch wel vormen?
Aan deze beelden valt weinig te verdraaien er worden gewoon snoeiharde uitspraken gedaan.
Moment, even 90% van alle posts verwijderen in dat geval.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, het is niet de bedoeling dat ongefundeerde bagger dit topic in komt zodat mensen hun eigen oordeel kunnen vormen over het al dan niet geloven van fragmenten. Dat kan in BNW, in POL ligt de focus op voor iedereen vaststaande feiten.
Politifact, van Tampa Bay Times, wie openlijk voorkeuren uitgeeft (2012 Obama, 2016 Hillary).quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:41 schreef Montov het volgende:
[..]
Politifact zegt False
Snopes:
WHAT'S FALSE: Hillary Clinton did not volunteer to be the defendant's lawyer, she did not laugh about the case's outcome, she did not assert that the complainant "made up the rape story," she did not claim she knew the defendant to be guilty, and she did not "free" the defendant.
Factcheck:
Clinton defended an accused rapist, but she did not volunteer. He pleaded guilty to a lesser offense. She laughed when recalling unusual aspects of the case.
Ik heb niet de illusie dat je tot inkeer komt door deze feiten; deze post is gericht aan mensen die voor het eerst een dergelijke beschuldiging horen en graag horen hoe factcheckers erover denken.
En jouw voorwaarde van die feiten is dus wanneer de media het oppikken. We zijn dus eigenlijk niet POL als in politiek maar POL als in een media gestuurd discussie platform. Misschien kun verstandig om dat ook even aan te geven.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, het is niet de bedoeling dat ongefundeerde bagger dit topic in komt zodat mensen hun eigen oordeel kunnen vormen over het al dan niet geloven van fragmenten. Dat kan in BNW, in POL ligt de focus op voor iedereen vaststaande feiten.
Ja, maar ze heeft de media in d'r zak, met haar zionistische vrienden! En reptillians, duivelsaanbidder, Beëlzebub!quote:
O.a. wanneer de media het oppikken ja. Maar dit heb ik al tig keer uitgelegd in Feedback. Gelieve daar verder te gaan als je nog vragen en opmerkingen hebt.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En jouw voorwaarde van die feiten is dus wanneer de media het oppikken. We zijn dus eigenlijk niet POL als in politiek maar POL als in een media gestuurd discussie platform. Misschien kun verstandig om dat ook even aan te geven.
Vanzelfsprekend, zolang de focus maar blijft op het feit dat Trump het gedeeld heeft en dat in je post naar voren komt. Het is geen vrijbrief om elke vage tweet die Trump ooit geretweet heeft hier te posten.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:51 schreef fixatoman het volgende:
Trump had gelijk.![]()
[ afbeelding ]
Wanneer gaat politifact de boel aanpassen?
EDIT: Trump heeft de video nu ook op zijn facebook gepost. Ik neem aan dat we dingen die gedeeld worden door de presidentskandidaten hier toch wel mogen bespreken?
Jeuj Trump de redder!quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:51 schreef fixatoman het volgende:
Trump had gelijk.![]()
[ afbeelding ]
EDIT: Trump heeft de video nu ook op zijn facebook gepost. Ik neem aan dat we dingen die gedeeld worden door de presidentskandidaten hier toch wel mogen bespreken?
Er waren nogal wat vage figuren die zich de Bernie Bros noemden die zich mengden bij de Trump rallies. Daarvan was vrij duidelijk dat dit niet door Sanders georganiseerd was, en het staat ook volledig los van figuren rondom Clinton die in de O'Keefe beelden voorkomen.quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:51 schreef fixatoman het volgende:
Trump had gelijk.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |