abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:29:32 #226
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166030274
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:28 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dit ja. Corruptie is overal, maar in de VS ben je gewoon vrij om van alles te zeggen. Al die kritische twitteraars leven ook nog gewoon. Als ze werkelijk de waarheid zouden verkondigen waren ze allang een keer onder een bus gekomen.
Wat is die "werkelijke waarheid" dan volgens jou?
pi_166030286
Wat hebben Democraten geluk gehad met Trump zeg. Als het een normale kandidaat was hadden we het nu alleen over Clintons schandalen en zouden de linkse stemmers niet per se consolideren rondom Clinton.

Als je ziet dat Clinton in sommige staten nog steeds geen grote lead kan nemen, nadat Trump iedereen heeft beledigd... wat een kutkandidaat is het.
Als de Republikeinen binnen 4 jaar kunnen rebranden en geen deplorable kandidaat leveren in 2020 dan heeft Clinton 0% kans herkozen te worden.

[ Bericht 22% gewijzigd door studentje7 op 18-10-2016 08:36:50 ]
pi_166030330
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:31 schreef studentje7 het volgende:
Wat hebben Democraten geluk gehad met Trump zeg. Als het een normale kandidaat was hadden we het nu alleen over Clintons schandalen en zouden de linkse stemmers niet per se consolideren rondom Clinton.

Als je ziet dat Clinton in sommige staten nog steeds geen grote lead kan nemen, nadat Trump iedereen heeft beledigd... wat een kutkandidaat is het.
Als de Republikeinen binnen 4 jaar kunnen rebranden en een normale kandidaaat leveren in 2020 dan heeft Clinton 0% kans herkozen te worden.
Een groot gedeelte van de bevolking zal hoe dan ook republican of democrat stemmen, ongeacht de daadwerkelijke kandidaten.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_166030373
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:37 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Een groot gedeelte van de bevolking zal hoe dan ook republican of democrat stemmen, ongeacht de daadwerkelijke kandidaten.
Dat hoef je mij niet te vertellen.

Ik heb het over sommige swing states waar get nog steeds close is.

Dat laat gewoon zien hoe zwak Clinton is. Nogmaals ze heeft heel veel geluk dat Trump een madman is, bij een normale kandidaat lag de aandacht 24/7 op de emails en haar corruptie.
pi_166030394
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:42 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Dat hoef je mij niet te vertellen.

Ik heb het over sommige swing states waar get nog steeds close is.

Dat laat gewoon zien hoe zwak Clinton is. Nogmaals ze heeft heel veel geluk dat Trump een madman is, bij een normale kandidaat lag de aandacht 24/7 op de emails en haar corruptie.
Dat probeert men haar al minstens een jaar zonder al te veel succes aan te wrijven... waarom zou dat met een andere tegenstander anders gelopen zijn?
pi_166030430
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Datgene wat de kritische twitteraars schrijven, in dit geval.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166030452
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:45 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dat probeert men haar al minstens een jaar zonder al te veel succes aan te wrijven... waarom zou dat met een andere tegenstander anders gelopen zijn?
Misschien omdat een andere tegenstander geen bliksemafleider zou zijn voor Clinton en niet 100 gekke dingen per dag zou zeggen die in het nieuws zouden komen?

Dan zou de aandacht liggen op haar corruptie en tekortkomingen. Als je tegen een fascistische/half gestoorde gast strijdt komt alle aandacht natuurlijk te liggen op hem.
pi_166030542
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik weet niet wat echt de waarheid is. Ik zeg alleen dat je in de VS gewoon kunt zeggen wat je wilt, ook al is het absolute nonsens. Daarnaast kun je overal onderzoek naar doen als journalist zonder dat je voor politieke represailles hoeft te vrezen.
pi_166030570
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 08:50 schreef studentje7 het volgende:

[..]

Misschien omdat een andere tegenstander geen bliksemafleider zou zijn voor Clinton en niet 100 gekke dingen per dag zou zeggen die in het nieuws zouden komen?

Dan zou de aandacht liggen op haar corruptie en tekortkomingen. Als je tegen een fascistische/half gestoorde gast strijdt komt alle aandacht natuurlijk te liggen op hem.
Dan was de tegenstander vermoedelijk een Ted Cruz geweest...
pi_166030604
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 07:39 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Haha ja, want al die politieke tegenstanders van Poetin die worden opgesloten en die kritische journalisten die worden opgeruimd dat zie je natuurlijk ook continu in de VS
Het zal idd vast niet 1 op 1 hetzelfde zijn maar beiden komen op hetzelfde neer en dat kan je niet ontkennen, het zijn allemaal corrupte bendes en de EU is daar ook geen uitzondering van.

Maargoed dat is een discussie voor een ander topic, ik wil iig aangeven dat het zorgwekkend is hoe erg de media zaken kan omdraaien in hun voordeel.
pi_166030618
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:02 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik weet niet wat echt de waarheid is. Ik zeg alleen dat je in de VS gewoon kunt zeggen wat je wilt, ook al is het absolute nonsens. Daarnaast kun je overal onderzoek naar doen als journalist zonder dat je voor politieke represailles hoeft te vrezen.
Ik heb daar een aantal jaar op een universiteit gewerkt, maar het was echt niet zo dat je daar alles kon zeggen.

Wil je je collega's, vrienden en je baan niet kwijt raken, dan hebben Amerikanen toch wel erg veel PC-vrees. Wij Nederlanders zijn wat nuchterder.

Je hebt gelijk dat je niet wordt opgepakt en vastgezet als je de verkeerde uitscheldt, maar je kunt wel buitengesloten worden.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_166030634
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:12 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb daar een aantal jaar op een universiteit gewerkt, maar het was echt niet zo dat je daar alles kon zeggen.

Wil je je collega's, vrienden en je baan niet kwijt raken, dan hebben Amerikanen toch wel erg veel PC-vrees. Wij Nederlanders zijn wat nuchterder.

Je hebt gelijk dat je niet wordt opgepakt en vastgezet als je de verkeerde uitscheldt, maar je kunt wel buitengesloten worden.
Oh, dat geloof ik direct. Maar dat is dan de maatschappelijke mores, niet iets wat door de politiek wordt opgelegd. Het heet wel politieke correctheid, maar ook in de Amerikaanse politiek zijn genoeg mensen die juist niet het politiek correcte geluid vertolken.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:15:49 #238
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_166030640

[ Bericht 100% gewijzigd door Euribob op 18-10-2016 10:08:20 (Geen BNW-verhalen.) ]
pi_166030644
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 06:17 schreef Doublepain het volgende:
Het is toch wel grappig hoe corrupt het in Amerika is en toch maar blijven wijzen richting Rusland...
Ik ben het met je eens dat de VS niet zo snel moeten wijzen naar landen. Zeker wat militaire interventies betreft gezien hun rampzalige track record.

Maar het is natuurlijk onzin om de corruptie en vrijheid van meningsuiting in de VS te vergelijken met die in Rusland. In Rusland is heel het politieke systeem gebouwd op het opsluiten van andersdenkenden en de free pass voor corruptie voor ambtenaren. In de VS zijn dit uitzonderingen.
pi_166030668

Leuk om te zien hoe Pussy-gate tot verschillende reacties leidt.
Ik weet niet wie blijer is met deze bovenstaande merchandising. Trump of Clinton.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_166030672
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:04 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan was de tegenstander vermoedelijk een Ted Cruz geweest...
Ted Cruz is natuurlijk een idioot, maar had al veel minder fouten gemaakt en zou veel beter panderen.
Bovendien zou hij niet de Democratische stemmers niet zo erg mobiliseren als Trump.

Maar laten we eerlijk zijn, een John McCain tegen Clinton met alle schandalen om haar heen zou een klare zaak zijn.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:21:28 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166030700
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:15 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Zelfs doktoren verdwijnen onder vreemde omstandigheden.
http://truththeory.com/20(...)being-done-about-it/
Journalisten graag
pi_166030715
Ik vind het wel grappig dat er in dit topic een aantal mensen echt positief zijn over Clinton.

Terwijl als je naar de "gewone linkse Amerikanen" luistert (reddit/facebook comments/shows) je toch echt hoort: we haten haar intens, maar als het Trump wordt brengen we onze democratie in gevaar.

Snap echt niet waar dat vertrouwen in Clinton vandaan komt in dit topic.
pi_166030730
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:22 schreef studentje7 het volgende:
Ik vind het wel grappig dat er in dit topic een aantal mensen echt positief zijn over Clinton.

Terwijl als je naar de "gewone linkse Amerikanen" luistert (reddit/facebook comments/shows) je toch echt hoort: we haten haar intens, maar als het Trump wordt brengen we onze democratie in gevaar.

Ik zie hier voornamelijk mensen zeggen dat Clinton zeker niet hun ideale kandidaat is, maar dat het met afstand beter is dan Trump.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_166030737
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wie blijer is met deze bovenstaande merchandising. Trump of Clinton.
GADVERDAMME NIEMAND WIL HAAR GRIJPEN...
pi_166030753
quote:

Ik ben niet positief over Clinton. Serieus, als ik in de VS zou wonen zou ik echt niet weten op wie ik zou moeten stemmen. Waarschijnlijk zou ik gewoon niet gaan stemmen. Maar aangezien dit topic vol zit met Trump fanboys geef ik graag wat tegengas :7
pi_166030758
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:25 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zie hier voornamelijk mensen zeggen dat Clinton zeker niet hun ideale kandidaat is, maar dat het met afstand beter is dan Trump.
Dit. Clinton is een dampende drol, maar Trump is spetterpoep wat tot hoog op de toiletmuur zit. Beide partijen hebben voor een impopulaire en slechte kandidaat gekozen, simple as that.
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:27:19 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_166030760
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2016 09:18 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[ afbeelding ]
Deze staat zeker al zo lang droog dat ze dat niet erg vind nee
pi_166030770
quote:
Zulke mensen zie ik hier helemaal niet eigenlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 18 oktober 2016 @ 09:28:18 #250
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_166030776
https://www.law.cornell.edu/uscode/text/18/2071

Clinton mag haarzelf niet eens verkiesbaar stellen
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')