Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
was dat degene die net aan het woord was naast Dave?quote:
Geen idee, ik heb niet opgeletquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
was dat degene die net aan het woord was naast Dave?
yesquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:43 schreef Rockiejj het volgende:
Is lobster niet hetzelfde als kreeft?
Dus de zin "Is lobster he. Of is dat een kreeft?" is een beetje dom.quote:
waaaa ja inderdaad beetje welquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus de zin "Is lobster he. Of is dat een kreeft?" is een beetje dom.
Ja! Denk dat deze week de eerste er uitgaat vanwege vechten. Ze zitten er nu een week; dan word je mensen zat he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:46 schreef Prisha het volgende:
nou dat was het dan...week 2....gaan we voor week 3?
oeh was dat een reden voor exit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja! Denk dat deze week de eerste er uitgaat vanwege vechten. Ze zitten er nu een week; dan word je mensen zat he.
ik dacht al...je had sla neigingen...dit was een rechtstreekse uitnodigingquote:
Maar ik wilde Dave hard slaan :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik dacht al...je had sla neigingen...dit was een rechtstreekse uitnodiging
Was toch al eerder gespot?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:13 schreef Funzel het volgende:
De eerste 'kanker' ook gespot in het programma.
En dan al de derde wekelijkse stemronde.quote:
waar hebben we dat eerder gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Jammer, iemand die het verschil had kunnen maken, Dave exit. Paupers en ander volk 'wat anders is' blijft over...en John...
quote:19:17
GET THE FCK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 228.000
Marktaandeel: 4,6
Kijkdichtheid: 1,5
22:33
GET THE FCK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 175.000
Marktaandeel: 3,3
Kijkdichtheid: 1,1
Ik vind het ook wel héél snel gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Dag 7 nog maar, 3e stemronde. Elke 3 dagen een nieuwe huisbaas dus
Ik word agressief van die neger, ik hoop dat ze gaat slaan
De voice-over maakt het gewoon moeilijk met z'n ''gisteren'' en ''vorige week'' e.d.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:12 schreef TilburgTjik het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel héél snel gaan.
Hij kan toch gewoon 'eerder' gebruiken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De voice-over maakt het gewoon moeilijk met z'n ''gisteren'' en ''vorige week'' e.d.
Slaat uiteraard op de uitzending en niet op de betrefffende dag.
Het zou wel enorm helpen als ze af en toe onderin neerzetten hoeveelste dag + tijd het is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De voice-over maakt het gewoon moeilijk met z'n ''gisteren'' en ''vorige week'' e.d.
Slaat uiteraard op de uitzending en niet op de betrefffende dag.
Dat is natuurlijk minder sensatie, dat mensen op dag 6 al gaan hyperventileren en janken (Lees; dave).quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou wel enorm helpen als ze af en toe onderin neerzetten hoeveelste dag + tijd het is.
Zoals in de Engelse Big Brother (of hadden we dat hier ook?): "Day 42 in the Big Brother house. John has taken a sh*t.."quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou wel enorm helpen als ze af en toe onderin neerzetten hoeveelste dag + tijd het is.
Alleen ze benoemden donderdag zelf nog dat het dag 5 was. En als mensen willen kunnen ze het zelf ook uitrekenen, aangezien er zo'n beetje 2 dagen in 3 afleveringen zittenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk minder sensatie, dat mensen op dag 6 al gaan hyperventileren en janken (Lees; dave).
Helaas is hyperventilatie en paniek niet echt 'logisch'. Het komt gewoon opzetten, zonder logische reden of aanleiding. Zijn beschrijving "en toen voelden mijn handen ineens raar" was wel een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk minder sensatie, dat mensen op dag 6 al gaan hyperventileren en janken (Lees; dave).
E.R. is ook al niet meer 'écht basic'quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind alles gewoon een beetje overtrokken. Dat gejank steeds, zeiken dat ze te weinig te eten hebben. Come on, je hebt een dak boven je hoofd, je hoeft je eigen eten niet te zoeken en blijkbaar is er genoeg te roken![]()
Het is Expeditie Robinson niet
Ik kijk niet meer sinds ze er ''BN'ers'' in stoppenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:08 schreef TilburgTjik het volgende:
[..]
E.R. is ook al niet meer 'écht basic'
Het is jammer dat er schijnbaar altijd C-celebs nodig lijken te zijn voor dit soort programma's (Kjeld, bijvoorbeeld). Toen ik nog jong was (lees: jaren 80/90) hadden we een quiz op tv voor dat soort nep-celebs: Waku Waku. Ik noem dit soort figuren daarom ook "Waku Waku BN'ers"quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer sinds ze er ''BN'ers'' in stoppen![]()
De eerste seizoenen waren geniaal
Begrijp ik wel, maar het is ook een vervelend mannetje. Zo'n soort wereld verbeteraar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:28 schreef TilburgTjik het volgende:
[..]
Helaas is hyperventilatie en paniek niet echt 'logisch'. Het komt gewoon opzetten, zonder logische reden of aanleiding. Zijn beschrijving "en toen voelden mijn handen ineens raar" was wel een beetje vreemd.
10? Ik dacht 6..quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:23 schreef ato het volgende:
Programma zou in principe 10 weken op tv zijn. Ook prima.
Bij slikken en spuiten had ze nog lef, nu is het echt een RTL muts geworden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:29 schreef faptist het volgende:
Van mij mag die Nicolette ook van de tv.
Knap is ze niet en de interviews met de deelnemers komen ook erg houterig over.
Slecht zelfs. Het is gewoon duidelijk dat ze niet kan levelen met de doelgroep.
Kunnen ze er niet een wat vlotter persoon inzetten?
Veronica van hoogdalem of dat Blonde meisje Tess van wie is de sjaak ofzo.
+1quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:29 schreef faptist het volgende:
Van mij mag die Nicolette ook van de tv.
Knap is ze niet en de interviews met de deelnemers komen ook erg houterig over.
Slecht zelfs. Het is gewoon duidelijk dat ze niet kan levelen met de doelgroep.
Kunnen ze er niet een wat vlotter persoon inzetten?
Veronica van hoogdalem of dat Blonde meisje Tess van wie is de sjaak ofzo.
In 1 toch? Hij deed auditie, maar werd niet gekozen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:28 schreef mtchel112 het volgende:
Opzicht blijft het een mooi programma en tegelijkertijd ontzettend kansloos.
Typetjes zoals Kjeld die denken dat ze het hebben gemaakt in de showbizz wereld zijn prachtig om naar te kijken (kijk voor de grap eens op zijn Facebook, stuk of 10 foto's van hem bij idols terwijl hij maar in 2 afleveringen te zien was ofzo)
ready?quote:
geen seconde missen...een échte liefhebber dusquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
YeahMaar ga niet live meelezen, ik wil er even goed voor zitten
quote:
wat voor een account zou ze manager van zijn? vragen vragen...quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:34 schreef F1gamer het volgende:
Wat heeft die Miranda een geplamuurde smoel
Waarom heeft zij tieten vanaf haar sleutelbenenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:40 schreef IkFok het volgende:
die boobies van liesje vallen er bijna uit
dan hadden ze op Miranda moeten stemmenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:48 schreef faptist het volgende:
Rob is saai![]()
Ik wil een vijandige huisbaas of in ieder geval eentje die gaat stoken hehe.
vandaag? ...komt misschien door dat spelletje. Ik haat spelletjesquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er is meer gebeurd in 1 ep dan in afgelopen 2 weken
Lammy is er allang uit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:47 schreef faptist het volgende:
Vertrekken voor dit? Doe ff normaal.
Is ex-huisbaas Marcel er al uit? Tessa? Lammy?
En mooiboy boy heeft het nu over hoe je overkomt als dief op 'nationale televisie', maarre hij heeft ook gejat uit de kast..
Ik zou het echt geen uur in dat huis volhouden. Wat een lage sociale klasse is dit joh.
Rob is meer dan ok.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Stelletje hypocrieten daar ook, ik was allang gaan slaan
Tot nu toe vind ik alleen die donkere kerel (die met fattie in discussie was) oké, iets met normen en waarden enzo.
Ja Rob is ook goed bezigquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:03 schreef ato het volgende:
[..]
Rob is meer dan ok.
En die donkere mevrouw, die bij de laatste 3 verleden week was gekozen tot huis baas.
Ik ben haar naam kwijt.
Dus Miranda moet eruit omdat zij iets gejat heeft?
Wat is die Boy ook een hypocriet he, ik irriteer mij vrselijk aan hem.
Maar ja dat is ook weer het leuke van het programma om te irriteren aan mensen.
Dat zijn er veel.
Ik zeg het iedere keer maar ik moet echt lachen om Angelique, wat een gek wijf ook.
Rob is een schatje..quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja Rob is ook goed bezig![]()
Maar uiteindelijk blijft zo'n schreeuwnegert (hoofddoekje) of een Boy als laatste over. Zul je altijd zien
En ondertussen zelf continu eten jattenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:10 schreef Funzel het volgende:
Dat gezeik over die fucking e-sigaret gisterHoud toch je muil man wat boeit jou dat nou
Hier staat gewoon 19.20. Kan ook haast niet anders want Gordon Ramsay is altijd een uur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn digitale tvgids geeft aan dat het vandaag om 19.10 begint, dan weten jullie dat even.
Hier nog steeds 19.10, maar dat is het inmiddels alquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:08 schreef Najieto het volgende:
[..]
Hier staat gewoon 19.20. Kan ook haast niet anders want Gordon Ramsay is altijd een uur.
die klopt niet helemaal danquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn digitale tvgids geeft aan dat het vandaag om 19.10 begint, dan weten jullie dat even.
wegpestenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:23 schreef Urb het volgende:
Lekker makkelijk nu die Miranda al slecht ligt
min of meer.....ze hadden BBQ voor de hele groep besteld, met addertje dat 4 personen niks mochten hebben en zich af moesten zonderenquote:
Ah thanksquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
min of meer.....ze hadden BBQ voor de hele groep besteld, met addertje dat 4 personen niks mochten hebben en zich af moesten zonderen
nee. Nicolette kwam met de BBQ spullen binnen en zei dat de groep 4 personen moesten kiezen die niks mochten. Boy en larissa hadden zichzelf opgeofferd. De andere twee werden aangewezen of Miranda in elk geval.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah thanks
Wisten ze dat al toen ze kozen voor de BBQ?
Ahh dankjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Nicolette kwam met de BBQ spullen binnen en zei dat de groep 4 personen moesten kiezen die niks mochten. Boy en larissa hadden zichzelf opgeofferd. De andere twee werden aangewezen of Miranda in elk geval.
Ze moesten 3 uur afgezonderd zitten en krijgen blijkbaar dozen met lekkers toegeschoven
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah thanks
Wisten ze dat al toen ze kozen voor de BBQ?
dat is een beter antwoord op de vraagquote:
daar was het dus voorquote:
Dacht ik eigenlijk ook, maar is dat wel gezegd? Of alleen dat dat kind bij zijn vader was?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:38 schreef Fylax het volgende:
Wtf die Chayenne heeft gewoon een vriend?
iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Belachelijk dat ze steeds met nieuwe regels komen
Volgens mij weet de productie niet zo goed waar het spel heen moet en bedenken ze on the fly nieuwe regels om het interessant te houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef superniger het volgende:
Steeds nieuwe regels bedenken.
Tyf een eind op.
denk dat je gelijk hebt....niet zo leuk eigenlijk maar jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij weet de productie niet zo goed waar het spel heen moet en bedenken ze on the fly nieuwe regels om het interessant te houden.
kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij weet de productie niet zo goed waar het spel heen moet en bedenken ze on the fly nieuwe regels om het interessant te houden.
Volgens mij niet. Dit juist het spel. De mensen in het huis denken dat ze de controle hebben terwijl alle zwaktes van de bewoners worden uitgebuit door een productie die hen 24/7 in de gaten houdt. Lees die laatste alineaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lijstje voor je mbt Marcel en Tessa.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 23:35 schreef Basxt het volgende:
Marcel kan ik niks negatiefs over bedenken. Top gozer. Een van de weinigen die het "spel" echt slim speelt. Tessa leuke meid die wmb tot het einde als companion mag blijven.
Wbt het programma; had zoveel meer in kunnen zitten. Nieuwe regels tijdens het programma is gewoon irritant.
De spellen die om de zoveel tijd gespeeld worden zijn ook van kleuterlijk niveau. Konden ze echt niks beters bedenken?
---
En had die Shayenne (?) die deze aflevering met Tarik bezig was geen zoontje en een man?
Ik vind haar ook irrtant ...te vol van haar zelf...quote:Op zondag 16 oktober 2016 10:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
+1
Zit ze ook nog in mijn favo programma Exp. Robinson. Presenteren daar kan ze al helemaal niet. Nep en gevoelloos. Blech.
Ja ze verzinnen nu alles om het nog enigszins op te laten bloeien dit programma want het ging nergens over. Nu krijg je wat meer achtergrond info van de deelnemers d.m.v. die apart plaatsing van die 3.quote:
Ze verzinnen niet 'nu' van alles. Het programma is al een tijd geleden opgenomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 01:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja ze verzinnen nu alles om het nog enigszins op te laten bloeien dit programma want het ging nergens over. Nu krijg je wat meer achtergrond info van de deelnemers d.m.v. die apart plaatsing van die 3.
Hopelijk hoeft John niet te vertrekken omdat het ordinaire wicht Tessa misschien toch wil blijven. Die John kan daar nog wel het verschil gaan maken, en is ondanks je hem niet veel ziet in de afleveringen toch wel belangrijk. Het is de Cees/Patrick van dit programma.
Joh. En ze zijn nog steeds aan het draaien, ook tijdens de uitzendingen die nu al lopen...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze verzinnen niet 'nu' van alles. Het programma is al een tijd geleden opgenomen.
Dat zou een leuke grap zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:32 schreef KoningPils het volgende:
Ze zijn nu 1 week bezig en al bijna 25.000 euro kwijt. De winnaar gaat met niets naar huis
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:52 schreef Poesopstokje het volgende:
En arme Balder, die kerel verliest al z'n onschuld in dit huis
Hij moest zo huilen omdat Boy hem had bedrogen, hij is het vertrouwen in hem kwijt. Ze hadden ''gisteren'' nog zo'n goed gesprek gehad toen ze zaten opgesloten./quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:53 schreef ato het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ik kon hem amper verstaan vanavond tussen het gejank
Ben bang dat ie dat niet doet, terwijl andersom hij Rob er zo had uitgeflikkerd volgens mijquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
Marcel denkt een Boytje te kunnen flikkenIk hoop dat Rob hem er uitflikkert
Ik hoop het wel, lijkt me een goede stuntquote:Op woensdag 19 oktober 2016 20:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ben bang dat ie dat niet doet, terwijl andersom hij Rob er zo had uitgeflikkerd volgens mij
Och mijn hemel..quote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij moest zo huilen omdat Boy hem had bedrogen, hij is het vertrouwen in hem kwijt. Ze hadden ''gisteren'' nog zo'n goed gesprek gehad toen ze zaten opgesloten./
Drie uur, drie uur, drie uurquote:Op woensdag 19 oktober 2016 19:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij moest zo huilen omdat Boy hem had bedrogen, hij is het vertrouwen in hem kwijt. Ze hadden ''gisteren'' nog zo'n goed gesprek gehad toen ze zaten opgesloten./
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |