iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Belachelijk dat ze steeds met nieuwe regels komen
Volgens mij weet de productie niet zo goed waar het spel heen moet en bedenken ze on the fly nieuwe regels om het interessant te houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef superniger het volgende:
Steeds nieuwe regels bedenken.
Tyf een eind op.
denk dat je gelijk hebt....niet zo leuk eigenlijk maar jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij weet de productie niet zo goed waar het spel heen moet en bedenken ze on the fly nieuwe regels om het interessant te houden.
kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij weet de productie niet zo goed waar het spel heen moet en bedenken ze on the fly nieuwe regels om het interessant te houden.
Volgens mij niet. Dit juist het spel. De mensen in het huis denken dat ze de controle hebben terwijl alle zwaktes van de bewoners worden uitgebuit door een productie die hen 24/7 in de gaten houdt. Lees die laatste alineaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |