Hier staat gewoon 19.20. Kan ook haast niet anders want Gordon Ramsay is altijd een uur.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn digitale tvgids geeft aan dat het vandaag om 19.10 begint, dan weten jullie dat even.
Hier nog steeds 19.10, maar dat is het inmiddels alquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:08 schreef Najieto het volgende:
[..]
Hier staat gewoon 19.20. Kan ook haast niet anders want Gordon Ramsay is altijd een uur.
die klopt niet helemaal danquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 18:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Mijn digitale tvgids geeft aan dat het vandaag om 19.10 begint, dan weten jullie dat even.
wegpestenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:23 schreef Urb het volgende:
Lekker makkelijk nu die Miranda al slecht ligt
min of meer.....ze hadden BBQ voor de hele groep besteld, met addertje dat 4 personen niks mochten hebben en zich af moesten zonderenquote:
Ah thanksquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
min of meer.....ze hadden BBQ voor de hele groep besteld, met addertje dat 4 personen niks mochten hebben en zich af moesten zonderen
nee. Nicolette kwam met de BBQ spullen binnen en zei dat de groep 4 personen moesten kiezen die niks mochten. Boy en larissa hadden zichzelf opgeofferd. De andere twee werden aangewezen of Miranda in elk geval.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah thanks
Wisten ze dat al toen ze kozen voor de BBQ?
Ahh dankjequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee. Nicolette kwam met de BBQ spullen binnen en zei dat de groep 4 personen moesten kiezen die niks mochten. Boy en larissa hadden zichzelf opgeofferd. De andere twee werden aangewezen of Miranda in elk geval.
Ze moesten 3 uur afgezonderd zitten en krijgen blijkbaar dozen met lekkers toegeschoven
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah thanks
Wisten ze dat al toen ze kozen voor de BBQ?
dat is een beter antwoord op de vraagquote:
daar was het dus voorquote:
Dacht ik eigenlijk ook, maar is dat wel gezegd? Of alleen dat dat kind bij zijn vader was?quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:38 schreef Fylax het volgende:
Wtf die Chayenne heeft gewoon een vriend?
iddquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef Paxcon het volgende:
Belachelijk dat ze steeds met nieuwe regels komen
Volgens mij weet de productie niet zo goed waar het spel heen moet en bedenken ze on the fly nieuwe regels om het interessant te houden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:48 schreef superniger het volgende:
Steeds nieuwe regels bedenken.
Tyf een eind op.
denk dat je gelijk hebt....niet zo leuk eigenlijk maar jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij weet de productie niet zo goed waar het spel heen moet en bedenken ze on the fly nieuwe regels om het interessant te houden.
kloptquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 19:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Volgens mij weet de productie niet zo goed waar het spel heen moet en bedenken ze on the fly nieuwe regels om het interessant te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |