Ja! Denk dat deze week de eerste er uitgaat vanwege vechten. Ze zitten er nu een week; dan word je mensen zat he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:46 schreef Prisha het volgende:
nou dat was het dan...week 2....gaan we voor week 3?
oeh was dat een reden voor exit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja! Denk dat deze week de eerste er uitgaat vanwege vechten. Ze zitten er nu een week; dan word je mensen zat he.
ik dacht al...je had sla neigingen...dit was een rechtstreekse uitnodigingquote:
Maar ik wilde Dave hard slaan :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik dacht al...je had sla neigingen...dit was een rechtstreekse uitnodiging
Was toch al eerder gespot?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:13 schreef Funzel het volgende:
De eerste 'kanker' ook gespot in het programma.
En dan al de derde wekelijkse stemronde.quote:
waar hebben we dat eerder gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Jammer, iemand die het verschil had kunnen maken, Dave exit. Paupers en ander volk 'wat anders is' blijft over...en John...
quote:19:17
GET THE FCK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 228.000
Marktaandeel: 4,6
Kijkdichtheid: 1,5
22:33
GET THE FCK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 175.000
Marktaandeel: 3,3
Kijkdichtheid: 1,1
Ik vind het ook wel héél snel gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Dag 7 nog maar, 3e stemronde. Elke 3 dagen een nieuwe huisbaas dus
Ik word agressief van die neger, ik hoop dat ze gaat slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |