Hij kan toch gewoon 'eerder' gebruiken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De voice-over maakt het gewoon moeilijk met z'n ''gisteren'' en ''vorige week'' e.d.
Slaat uiteraard op de uitzending en niet op de betrefffende dag.
Het zou wel enorm helpen als ze af en toe onderin neerzetten hoeveelste dag + tijd het is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
De voice-over maakt het gewoon moeilijk met z'n ''gisteren'' en ''vorige week'' e.d.
Slaat uiteraard op de uitzending en niet op de betrefffende dag.
Dat is natuurlijk minder sensatie, dat mensen op dag 6 al gaan hyperventileren en janken (Lees; dave).quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou wel enorm helpen als ze af en toe onderin neerzetten hoeveelste dag + tijd het is.
Zoals in de Engelse Big Brother (of hadden we dat hier ook?): "Day 42 in the Big Brother house. John has taken a sh*t.."quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou wel enorm helpen als ze af en toe onderin neerzetten hoeveelste dag + tijd het is.
Alleen ze benoemden donderdag zelf nog dat het dag 5 was. En als mensen willen kunnen ze het zelf ook uitrekenen, aangezien er zo'n beetje 2 dagen in 3 afleveringen zittenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk minder sensatie, dat mensen op dag 6 al gaan hyperventileren en janken (Lees; dave).
Helaas is hyperventilatie en paniek niet echt 'logisch'. Het komt gewoon opzetten, zonder logische reden of aanleiding. Zijn beschrijving "en toen voelden mijn handen ineens raar" was wel een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk minder sensatie, dat mensen op dag 6 al gaan hyperventileren en janken (Lees; dave).
E.R. is ook al niet meer 'écht basic'quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:38 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind alles gewoon een beetje overtrokken. Dat gejank steeds, zeiken dat ze te weinig te eten hebben. Come on, je hebt een dak boven je hoofd, je hoeft je eigen eten niet te zoeken en blijkbaar is er genoeg te roken![]()
Het is Expeditie Robinson niet
Ik kijk niet meer sinds ze er ''BN'ers'' in stoppenquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:08 schreef TilburgTjik het volgende:
[..]
E.R. is ook al niet meer 'écht basic'
Het is jammer dat er schijnbaar altijd C-celebs nodig lijken te zijn voor dit soort programma's (Kjeld, bijvoorbeeld). Toen ik nog jong was (lees: jaren 80/90) hadden we een quiz op tv voor dat soort nep-celebs: Waku Waku. Ik noem dit soort figuren daarom ook "Waku Waku BN'ers"quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer sinds ze er ''BN'ers'' in stoppen![]()
De eerste seizoenen waren geniaal
Begrijp ik wel, maar het is ook een vervelend mannetje. Zo'n soort wereld verbeteraar.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:28 schreef TilburgTjik het volgende:
[..]
Helaas is hyperventilatie en paniek niet echt 'logisch'. Het komt gewoon opzetten, zonder logische reden of aanleiding. Zijn beschrijving "en toen voelden mijn handen ineens raar" was wel een beetje vreemd.
10? Ik dacht 6..quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:23 schreef ato het volgende:
Programma zou in principe 10 weken op tv zijn. Ook prima.
Bij slikken en spuiten had ze nog lef, nu is het echt een RTL muts geworden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:29 schreef faptist het volgende:
Van mij mag die Nicolette ook van de tv.
Knap is ze niet en de interviews met de deelnemers komen ook erg houterig over.
Slecht zelfs. Het is gewoon duidelijk dat ze niet kan levelen met de doelgroep.
Kunnen ze er niet een wat vlotter persoon inzetten?
Veronica van hoogdalem of dat Blonde meisje Tess van wie is de sjaak ofzo.
+1quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 22:29 schreef faptist het volgende:
Van mij mag die Nicolette ook van de tv.
Knap is ze niet en de interviews met de deelnemers komen ook erg houterig over.
Slecht zelfs. Het is gewoon duidelijk dat ze niet kan levelen met de doelgroep.
Kunnen ze er niet een wat vlotter persoon inzetten?
Veronica van hoogdalem of dat Blonde meisje Tess van wie is de sjaak ofzo.
In 1 toch? Hij deed auditie, maar werd niet gekozen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 23:28 schreef mtchel112 het volgende:
Opzicht blijft het een mooi programma en tegelijkertijd ontzettend kansloos.
Typetjes zoals Kjeld die denken dat ze het hebben gemaakt in de showbizz wereld zijn prachtig om naar te kijken (kijk voor de grap eens op zijn Facebook, stuk of 10 foto's van hem bij idols terwijl hij maar in 2 afleveringen te zien was ofzo)
ready?quote:
geen seconde missen...een échte liefhebber dusquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
YeahMaar ga niet live meelezen, ik wil er even goed voor zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |