Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
was dat degene die net aan het woord was naast Dave?quote:
Geen idee, ik heb niet opgeletquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
was dat degene die net aan het woord was naast Dave?
yesquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:43 schreef Rockiejj het volgende:
Is lobster niet hetzelfde als kreeft?
Dus de zin "Is lobster he. Of is dat een kreeft?" is een beetje dom.quote:
waaaa ja inderdaad beetje welquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dus de zin "Is lobster he. Of is dat een kreeft?" is een beetje dom.
Ja! Denk dat deze week de eerste er uitgaat vanwege vechten. Ze zitten er nu een week; dan word je mensen zat he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:46 schreef Prisha het volgende:
nou dat was het dan...week 2....gaan we voor week 3?
oeh was dat een reden voor exit?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja! Denk dat deze week de eerste er uitgaat vanwege vechten. Ze zitten er nu een week; dan word je mensen zat he.
ik dacht al...je had sla neigingen...dit was een rechtstreekse uitnodigingquote:
Maar ik wilde Dave hard slaan :-)quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik dacht al...je had sla neigingen...dit was een rechtstreekse uitnodiging
Was toch al eerder gespot?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 20:13 schreef Funzel het volgende:
De eerste 'kanker' ook gespot in het programma.
En dan al de derde wekelijkse stemronde.quote:
waar hebben we dat eerder gezienquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 22:05 schreef freaky40 het volgende:
Jammer, iemand die het verschil had kunnen maken, Dave exit. Paupers en ander volk 'wat anders is' blijft over...en John...
quote:19:17
GET THE FCK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 228.000
Marktaandeel: 4,6
Kijkdichtheid: 1,5
22:33
GET THE FCK OUT OF MY HOUSE
Kijkcijfers: 175.000
Marktaandeel: 3,3
Kijkdichtheid: 1,1
Ik vind het ook wel héél snel gaan.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:09 schreef Poesopstokje het volgende:
Dag 7 nog maar, 3e stemronde. Elke 3 dagen een nieuwe huisbaas dus
Ik word agressief van die neger, ik hoop dat ze gaat slaan
De voice-over maakt het gewoon moeilijk met z'n ''gisteren'' en ''vorige week'' e.d.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 12:12 schreef TilburgTjik het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel héél snel gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |