Waarom heeft zij tieten vanaf haar sleutelbenenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:40 schreef IkFok het volgende:
die boobies van liesje vallen er bijna uit
dan hadden ze op Miranda moeten stemmenquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:48 schreef faptist het volgende:
Rob is saai![]()
Ik wil een vijandige huisbaas of in ieder geval eentje die gaat stoken hehe.
vandaag? ...komt misschien door dat spelletje. Ik haat spelletjesquote:Op maandag 17 oktober 2016 19:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Er is meer gebeurd in 1 ep dan in afgelopen 2 weken
Lammy is er allang uit.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:47 schreef faptist het volgende:
Vertrekken voor dit? Doe ff normaal.
Is ex-huisbaas Marcel er al uit? Tessa? Lammy?
En mooiboy boy heeft het nu over hoe je overkomt als dief op 'nationale televisie', maarre hij heeft ook gejat uit de kast..
Ik zou het echt geen uur in dat huis volhouden. Wat een lage sociale klasse is dit joh.
Rob is meer dan ok.quote:Op maandag 17 oktober 2016 19:55 schreef Poesopstokje het volgende:
Stelletje hypocrieten daar ook, ik was allang gaan slaan
Tot nu toe vind ik alleen die donkere kerel (die met fattie in discussie was) oké, iets met normen en waarden enzo.
Ja Rob is ook goed bezigquote:Op maandag 17 oktober 2016 20:03 schreef ato het volgende:
[..]
Rob is meer dan ok.
En die donkere mevrouw, die bij de laatste 3 verleden week was gekozen tot huis baas.
Ik ben haar naam kwijt.
Dus Miranda moet eruit omdat zij iets gejat heeft?
Wat is die Boy ook een hypocriet he, ik irriteer mij vrselijk aan hem.
Maar ja dat is ook weer het leuke van het programma om te irriteren aan mensen.
Dat zijn er veel.
Ik zeg het iedere keer maar ik moet echt lachen om Angelique, wat een gek wijf ook.
Rob is een schatje..quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja Rob is ook goed bezig![]()
Maar uiteindelijk blijft zo'n schreeuwnegert (hoofddoekje) of een Boy als laatste over. Zul je altijd zien
En ondertussen zelf continu eten jattenquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 16:10 schreef Funzel het volgende:
Dat gezeik over die fucking e-sigaret gisterHoud toch je muil man wat boeit jou dat nou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |