Ok, als het waar is dan is hij gewoon een ranzig mannetje, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
De aantijgingen zijn er in ieder geval:
http://www.esquire.com/ne(...)assault-accusations/
Als jij het verschil niet weet tussen consensual sex aan de ene kant en vrouwen direct en ongevraagd bij hun kut grijpen aan de andere kant ben je net zo'n mongool als Trump.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:58 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Is dit een grap? Lol ik heb dergelijke posities wel eens ingenomen zien worden door links, maar ga je me echt vertellen dat je voor elke handeling verbale toestemming vereist?
Dat zei jij niet. Klopt het dat jij vindt dat mannen verbale toestemming moeten hebben voordat ze iets mogen doen bij een vrouw?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als jij het verschil niet weet tussen consensual sex aan de ene kant en vrouwen direct en ongevraagd bij hun kut grijpen aan de andere kant ben je net zo'n mongool als Trump.
Waarschijnlijk dan ook de enige manier voor jou om wat actie te krijgen.
Dat zei ik wel. Maar hee als jij het normaal en geil vindt om - net als Trump - vrouwen gewoon bij hun kut te grijpen en dan maar kijken of ze positief of negatief reageren...quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:04 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Dat zei jij niet. Klopt het dat jij vindt dat mannen verbale toestemming moeten hebben voordat ze iets mogen doen bij een vrouw?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Als het tegen de wil van iemand gebeurt dan is het wel kwalijk. Het ligt aan de situatie he. Niks wijst erop dat Trump het over elke vrouw onder elke omstandigheid had. Dat maken jullie ervan.
Het ligt bij Trump niet aan de situatie en toestemming heeft hij ook niet nodig:quote:Yeah, that’s her. With the gold. I better use some Tic Tacs, just in case I start kissing her. You know I’m automatically attracted to beautiful — I just start kissing them. It’s like a magnet. Just kiss. I don’t even wait. And when you’re a star they let you do it. You can do anything.
Grab them by the pussy. You can do anything.
quote:You can do anything.
Trump vertelt dat het voor hem makkelijk is vrouwen te scoren omdat hij beroemd is. Je kan het als stoere praat zien maar het is ook nog eens een feit. De normale man moet wat meer moeite doen om van first base naar home run te geraken. Iemand als Elvis liet gewoon de mooiste meisjes voor zijn verblijf uitzoeken door zijn manager en lag er twee uur later mee te krikken. Zo gaat dat soms als je beroemd bent. Je kan het onwenselijke taal voor een politicus vinden maar hou aub op over aanranding e.d. Of zou je hetzelfde reageren als filmsterren en rocksterren het zouden zeggen? Of denk je ook dat hij het bij het bakkersmeisje doet als hij een halfje volkoren bestelt?quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:20 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
[..]
Het ligt bij Trump niet aan de situatie en toestemming heeft hij ook niet nodig:
[..]
Trump geeft direct na die woorden trouwens een voorbeeld waarbij hij meubels voor een vrouw koopt om haar te versieren, hij werd afgewezen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Trump vertelt dat het voor hem makkelijk is vrouwen te scoren omdat hij beroemd is. Je kan het als stoere praat zien maar het is ook nog eens een feit. De normale man moet wat meer moeite doen om van first base naar home run te geraken. Iemand als Elvis liet gewoon de mooiste meisjes voor zijn verblijf uitzoeken door zijn manager en lag er twee uur later mee te krikken. Zo gaat dat soms als je beroemd bent. Je kan het onwenselijke taal voor een politicus vinden maar hou aub op over aanranding e.d. Of zou je hetzelfde reageren als filmsterren en rocksterren het zouden zeggen? Of denk je ook dat hij het bij het bakkersmeisje doet als hij een halfje volkoren bestelt?
Dit gaat wel even wat verder dan alleen vrouwen neuken omdat je ze er lekker uit vindt zien.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Trump vertelt dat het voor hem makkelijk is vrouwen te scoren omdat hij beroemd is. Je kan het als stoere praat zien maar het is ook nog eens een feit. De normale man moet wat meer moeite doen om van first base naar home run te geraken. Iemand als Elvis liet gewoon de mooiste meisjes voor zijn verblijf uitzoeken door zijn manager en lag er twee uur later mee te krikken. Zo gaat dat soms als je beroemd bent. Je kan het onwenselijke taal voor een politicus vinden maar hou aub op over aanranding e.d. Of zou je hetzelfde reageren als filmsterren en rocksterren het zouden zeggen? Of denk je ook dat hij het bij het bakkersmeisje doet als hij een halfje volkoren bestelt?
quote:Condoleezza Rice, who served as secretary of state under George W. Bush, posted on Facebook, "Enough! Donald Trump should not be President. He should withdraw."
Nee, zo heeft hij het niet gezegd.quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump geeft direct na die woorden trouwens een voorbeeld waarbij hij meubels voor een vrouw koopt om haar te versieren, hij werd afgewezen.
Hij zei: ik zou haar kunnen pakken.
Typisch gevalletje stoere praat. Waar echt iedereen zich wel eens schuldig aan heeft gemaakt, ja, ook de vrouwmensen.
Zo ging het:quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nee, zo heeft hij het niet gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Euribob op 09-10-2016 01:06:24 ]
YouGov komt inderdaad morgen nog met peilingen voor de zondagshows op CBS uit Ohio, Pennsylvania and Wisconsin en Marist heeft uit mijn hoofd peilingen uit Pennsylvania en Florida voor de NBC shows, maar die zullen deze fallout waarschijnlijk ook niet goed kunnen meten, daarvoor zijn ze te vroeg in het veld gegaan. Er komt echter morgen ook een Politico/Morning Consult poll uit die enkel vandaag in het veld is geweest en die hadden ook een post-debate survey dus dat zou op zich een goed vergelijkingspunt kunnen zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 23:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik las op twitter dat YouGov nog voor de debatten morgen met swing state polls komt, sommige met peilingen tijdens en na dit hele gebeuren.
quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zo ging het:Mannetje wil vrouwtje, mannetje paait vrouwtje, mannetje loopt een blauwtje. Mis ik iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat geen een poll nu de impact van dit kan peilen, zeker met het debat van morgen. Ik zou zeker een week wachten voor betrouwbare polls en wachten hoe dit aflooptquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:15 schreef Gambetta het volgende:
[..]
YouGov komt inderdaad morgen nog met peilingen voor de zondagshows op CBS uit Ohio, Pennsylvania and Wisconsin en Marist heeft uit mijn hoofd peilingen uit Pennsylvania en Florida voor de NBC shows, maar die zullen deze fallout waarschijnlijk ook niet goed kunnen meten, daarvoor zijn ze te vroeg in het veld gegaan. Er komt echter morgen ook een Politico/Morning Consult poll uit die enkel vandaag in het veld is geweest en die hadden ook een post-debate survey dus dat zou op zich een goed vergelijkingspunt kunnen zijn.
Behalve dan dat Hannity van Fox daar bericht over heeft gedaan (vandaag)quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:17 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wel vreemd dat de media niks meldt over Clinton en verkrachting maar wel steeds over trump.
twitter:mkraju twitterde op zondag 09-10-2016 om 01:07:38Giuliani, leaving Trump Tower, signals Trump is ready to wage war against his party. "This is basically the insiders versus the outsiders." reageer retweet
Alleen rechtse media ja.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Behalve dan dat Hannity van Fox daar bericht over heeft gedaan (vandaag)
Ik vind het een redelijke non issue. Het lachen ging niet om het meisje, maar om de onbetrouwbaarheid van de leugendetector. Verder is het haar baan om die man zo goed mogelijk te verdedigen en laten we eerlijk zijn, she did a hack of a job. Zeer naar voor dat meisje, maar blame the system.quote:
Filmpje:quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:21 schreef L3gend het volgende:
twitter:mkraju twitterde op zondag 09-10-2016 om 01:07:38Giuliani, leaving Trump Tower, signals Trump is ready to wage war against his party. "This is basically the insiders versus the outsiders." reageer retweet
Giuliani gaat echt full retard he?quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:21 schreef L3gend het volgende:
Democraten lachen zich rot, die kunnen het Huis winnen als er open oorlog is tussen Trump en het establishmentquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Giuliani gaat echt full retard he?
Hoe heeft dat precies invloed danquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:29 schreef L3gend het volgende:
[..]
Democraten lachen zich rot, die kunnen het Huis winnen als er open oorlog is tussen Trump en het establishment
Ik denk dat die-hard Trump fans niet blij dat de establishment de rug toekeert naar Trump en misschien gaan ze downballot niet stemmen. Zeker als Trump en Giuliani het vuur opstekenquote:Op zondag 9 oktober 2016 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe heeft dat precies invloed dan
Trump kan zich nog meer als buitenstaander positioneren. En aangezien het volk het establishment zat is...quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:29 schreef L3gend het volgende:
[..]
Democraten lachen zich rot, die kunnen het Huis winnen als er open oorlog is tussen Trump en het establishment
Ja leuk, met alleen met de anti-establishment kom je er niet, dat is geen meerderheid. Zeker als je je vervreemd van een deel van de establishment die je tot voor kort gedoogd hebt.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump kan zich als nog meer als buitenstaander positioneren. En aangezien het volk establishment zat is...
Charme. De meerderheid van het land (~70%) vindt dat het land op het verkeerde pad is. Obama heeft gefaald.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:36 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ja leuk, met alleen met de anti-establishment kom je er niet, dat is geen meerderheid. Zeker als je je vervreemd van een deel van de establishment die je tot voor kort gedoogd hebt.
Overigens als de buitenstaander favoriet is, waarom zijn de approval rates voor Obama dan zo hoog?
Ze geven het congres de schuld hoor, niet Obama. En raad eens, de republikeinen hebben daar de meerderheid, hun partij.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:37 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Charme. De meerderheid van het land (~70%) vindt dat het land op het verkeerde pad is. Obama heeft gefaald.
Ik vind +4 ook weer niet 'zo hoog'.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:43 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ze geven het congres de schuld hoor, niet Obama. En raad eens, de republikeinen hebben daar de meerderheid, hun partij.
Obama approval rate +4
Congres approval rate -63
http://www.realclearpolit(...)ob_approval-903.html
We kunnen slechts gissen naar de redenen maar ik vermoed dat bijvoorbeeld de negativiteit over het congres sterk samenhangt met algemene anti-politici sentimenten.quote:Op zondag 9 oktober 2016 01:43 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ze geven het congres de schuld hoor, niet Obama. En raad eens, de republikeinen hebben daar de meerderheid, hun partij.
Obama approval rate +4
Congres approval rate -63
http://www.realclearpolit(...)ob_approval-903.html
quote:Op zondag 9 oktober 2016 00:35 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Iedereen kan vrouwen spontaan bij hun kut grijpen, zoals Trump het schreeuwt. Niks moeilijks aan voor de gewone man. Al die criminele illegale Marokkanen doen het ook, just like Trump.quote:
twitter:TicTacUSA twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 21:03:32Tic Tac respects all women. We find the recent statements and behavior completely inappropriate and unacceptable. reageer retweet
Hee kijk, nog iemand die pro-aanranden is! Trump kamp zit er vol mee.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:43 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat belachelijk dat van een paar barkruk opmerkingen uit de oude doos, die iedereen wel eens maakt, of tenminste denkt zo'n ophef maakt . Over hypocrysie gesproken. Iedereen die maar een beetje nadenkt zal dit niet laten meewegen in het stemhokje. De onthullingen over de misstappen en manipulatie van Clinton gaan over fundamentele zaken en zijn veel kwalijker. Iedereen die een beetje nadenkt snapt dat Clinton als president vele malen gevaarlijker is dan Trump.
Ware het niet dat er vrouwen met verhalen naar buiten komen over hoe Trump ze heeft aangerand. Op de manier die hij beschrijft.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:43 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wat belachelijk dat van een paar barkruk opmerkingen uit de oude doos, die iedereen wel eens maakt, of tenminste denkt zo'n ophef maakt . Over hypocrysie gesproken. Iedereen die maar een beetje nadenkt zal dit niet laten meewegen in het stemhokje. De onthullingen over de misstappen en manipulatie van Clinton gaan over fundamentele zaken en zijn veel kwalijker. Iedereen die een beetje nadenkt snapt dat Clinton als president vele malen gevaarlijker is dan Trump.
Schoolvoorbeeld van het type huichelgristen waar er in de VS heel wat van rond lopen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:53 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ware het niet dat er vrouwen met verhalen naar buiten komen over hoe Trump ze heeft aangerand. Op de manier die hij beschrijft.
Hannity's verdediging van Trump was wel origineel moet ik zeggen: "King David had 500 concubines, for crying out loud."
Column NYTquote:But it’s not fair to compare Trump to a dog. Dogs are awesome....
Maar what about Hillary's persoonlijkheid, met dat structurele gelieg? Je moet toch de negatieve dingen en de positieve dingen van beide kandidaten tegen elkaar afwegen? De meeste mensen hier zijn tegen Trump en roepen hoe slecht hij is. Het is maar waar je je schijnwerper op richt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 22:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Eerder een volwassen man die niet nadenkt voor hij iets zegt en die toevalligerwijs zichzelf dermate boeiend vindt dat hij ook nooit zwijgt.
Als je lang genoeg zoekt, dan vind je bij Trump waarschijnlijk genoeg soundbytes om een avondvullend programma mee te maken.
Desalniettemin begrijp ik niet waarom zijn laatste uitlatingen nu wel wat (tijdelijke) impact lijken te hebben, er komt zoveel onzin uit dat hij toch al genoeg heeft gezegd wat even "erg" was. Dit is gewoon een bevestiging van wat voor persoonlijkheid het is en wat voor wereldbeeld hij heeft (los van 't feit of je daar nu wel of geen fan van bent).
Je weet dat er tegen Hillary's man ook aardig wat aanklachten zijn geweest? Zie hier. En Hillary zelf schijnt een rol te hebben gehad in het intimideren van die vrouwen.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:54 schreef Nielsch het volgende:
Die aanklacht tegen Trump van een meisje die meent dat hij haar verkracht had toen ze 13 of 14 was wordt ineens een stuk geloofwaardiger.
#grabthembythepussy
Mooie post.quote:Op zondag 9 oktober 2016 08:43 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
quote:Number of appearances: six speeches, one town hall, seven TV interviews, zero press availabilities, 37 tweets
Combined length of remarks (speeches, interviews): four hours, 43 minutes
Raw number of misstatements, exaggerations, falsehoods: 87
Rate: One untruth every 3.25 minutes
Als er een land op aarde is wat hypocriet is over sex is het de V.S.welquote:Op zondag 9 oktober 2016 08:43 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik heb het over dit soort dingen:quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:18 schreef Gambetta het volgende:
Zit je nou Clinton te beschuldigen van "structureel liegen" terwijl Trump het begrip fact-free politics een totaal nieuwe dimensie heeft gegeven? Kijk eens hoeveel leugens Politico vond toen ze zijn uitspraken een week bijhielden. Ze deden hetzelfde bij Clinton, en ik kan je vertellen dat dat een stuk minder het geval was. Allemachtig, dit spreekt toch voor zich?
[..]
Daar heb ik dus ook zo'n moeite mee. Prima dat Trump al die kritiek over zich heen krijgt voor het maken van zulke opmerkingen. Maar laat Hillary dan hetzelfde lot ondergaan over die opmerkingen over Assange. Daar heb ik op CNN nog weinig over gezien en in het nieuws in Nederland evenmin.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:28 schreef Refragmental het volgende:
Apart dat Trump iets zegt over het grijpen van een poes hem een aanrander maakt.
Maar Clinton die iets zegt over het ombrengen van iemand haar geen moordenaar maakt.
[...]
Wat ik niet snap is dat wij hier met zijn allen, net als de Yankees, over elkaar heen buitelen terwijl er meer keuzes zijn dan deze 2 kneuzen.....quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het over dit soort dingen:
Over die 33.000 e-mails. Of heb je het idee dat ze zich van geen kwaad bewust was?
Ze doet het met grote dingen maar ook met kleine dingen. Dat Chelsea aan het joggen was bij het WTC tijdens 9/11 terwijl ze later erkende dat het niet zo was. Dat ze beweerde dat ze vernoemd was naar een bergbeklimmer maar dat die pas zes jaar na haar geboorte was begonnen met bergbeklimmen. Dat ze liegt over die grote dingen begrijp ik dan nog wel, maar ik vind het zorgelijk dat ze zelfs liegt over dingen waarmee ze niets te winnen heeft.
Ik denk dat Trump en Clinton beiden heel creatief omgaan met de waarheid. En Trump verandert inderdaad vaak van standpunt, wat ik erg storend vind. Alleen heeft Trump veel gepresteerd in zijn leven vind ik (naast die paar faillissementen). Hij kan goed onderhandelen en hij creëert. Het is me niet duidelijk wat Hillary nou ooit heeft gepresteerd (misschien heel veel maar ik weet het gewoon niet.)
Je bedoelt andere partijen? Of andere kandidaten binnen de Democratische en de Republikeinse partij?quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:36 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat wij hier met zijn allen, net als de Yankees, over elkaar heen buitelen terwijl er meer keuzes zijn dan deze 2 kneuzen.....
CNN = Clinton.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook zo'n moeite mee. Prima dat Trump al die kritiek over zich heen krijgt voor het maken van zulke opmerkingen. Maar laat Hillary dan hetzelfde lot ondergaan over die opmerkingen over Assange. Daar heb ik op CNN nog weinig over gezien en in het nieuws in Nederland evenmin.
Andere kandidaten en deze bijvoorbeeld.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:37 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt andere partijen? Of andere kandidaten binnen de Democratische en de Republikeinse partij?
Elke politici neemt af en toe een loopje met de waarheid, dat is het punt niet. Waar het om gaat is dat wat Trump doet met niemand te vergelijken is, hij opereert op een totaal andere schaal als het gaat om onzin uitslaan. En als jij dan Trump steunt omdat Clinton "structureel liegt" is dat, cru gezegd, volslagen kolder. Ik hoop dat dat duidelijk is.quote:Op zondag 9 oktober 2016 09:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik heb het over dit soort dingen:
Over die 33.000 e-mails. Of heb je het idee dat ze zich van geen kwaad bewust was?
Ze doet het met grote dingen maar ook met kleine dingen. Dat Chelsea aan het joggen was bij het WTC tijdens 9/11 terwijl ze later erkende dat het niet zo was. Dat ze beweerde dat ze vernoemd was naar een bergbeklimmer maar dat die pas zes jaar na haar geboorte was begonnen met bergbeklimmen. Dat ze liegt over die grote dingen begrijp ik dan nog wel, maar ik vind het zorgelijk dat ze zelfs liegt over dingen waarmee ze niets te winnen heeft.
Ik denk dat Trump en Clinton beiden heel creatief omgaan met de waarheid. En Trump verandert inderdaad vaak van standpunt, wat ik erg storend vind. Alleen heeft Trump veel gepresteerd in zijn leven vind ik (naast die paar faillissementen). Hij kan goed onderhandelen en hij creëert. Het is me niet duidelijk wat Hillary nou ooit heeft gepresteerd (misschien heel veel maar ik weet het gewoon niet.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |