Het wordt zeker weer smullen. Een town hall is toch heel anders dan het standaarddebat. Trump zit nu in de hoek waar de klappen vallen, dus hij kan wel eens extra fel uit de hoek komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:19 schreef fixatoman het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, maar ik zie hem dan weer niet daadwerkelijk presteren in dat debat.
Hoe kun je dat nou met zo'n grote stelligheid zeggen? Er komen nog twee debatten aan. Er is nog een maand te gaan tot de verkiezingen. Weten wij veel wat er gebeurt. Misschien dat mensen ook nog wat kritischer gaan kijken naar Hillary.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk naar de electorale kaart. Florida, Pennsylvania zijn must wins, die neigen allebei naar Clinton. Dan nog Virginia, Nevada die vrijwel zeker Democratisch worden. Nee, geen kans voor Trump.
Tegen het publiek zeker. Dat scoort punten!quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Het wordt zeker weer smullen. Een town hall is toch heel anders dan het standaarddebat. Trump zit nu in de hoek waar de klappen vallen, dus hij kan wel eens extra fel uit de hoek komen.
Veel prominente evangelicals zijn in mijn ogen sowieso redelijk hypocriete engnekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:17 schreef Gambetta het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil over mormonen maar het zijn in ieder geval geen hypocrieten. Bijna alle prominente mormoonse Republikeinen hebben naar aanleiding van deze uitspraken afstand van hem genomen: Gov. Herbert, Sen. Lee, Gov. Huntsman, Sen. Crapo, Rep. Stewart, Rep. Chaffetz, Sen. Flake, Rep. Love, ze staan allemaal vooraan. En Romney heeft zich sowieso altijd fel tegen Trump uitgesproken. Daar moet je toch meer respect voor hebben dan al die "family values" evangelicals als Carson en Pence die zulke uitspraken meteen met de mantel der liefde bedekken.
Trump is beroerd in debatten, hij heeft nog nooit een debat gewonnen. Ook in de primaries werd hij in de debatten al redelijk gesloopt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou met zo'n grote stelligheid zeggen? Er komen nog twee debatten aan. Er is nog een maand te gaan tot de verkiezingen. Weten wij veel wat er gebeurt. Misschien dat mensen ook nog wat kritischer gaan kijken naar Hillary.
Maar als er een jaar is dat je ook met een dergelijke lage steun kunt winnen, is het dit jaar. En ik denk dat Clinton zwaarder te lijden heeft onder slecht nieuws dan Trump. Wat dat betreft kan een maand nog lang duren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die vaste ondergrens is er normaliter feitelijk wel voor beide partijen. Trump is daar in mijn ogen al wel aardig doorheen gezakt. Je moet al terug naar 1992 om een kandidaat te vinden die onder de 40% scoorde. En toen deed Perot nog redelijk mee als third party kandidaat. In 1996 haalde Dole nog eens 41%, wederom met een redelijke prestatie van Perot. De afgelopen vier keer scoorde er niemand onder de 45%.
Falwell yukquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veel prominente evangelicals zijn in mijn ogen sowieso redelijk hypocriete engnekken.
Ik ben bepaald geen expert, maar hij zag er wel het overtuigendst uit vond ik. Beetje als Pim Fortuyn tegen Melkert destijds.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trump is beroerd in debatten, hij heeft nog nooit een debat gewonnen. Ook in de primaries werd hij in de debatten al redelijk gesloopt.
jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:23 schreef Sunst0rm het volgende:
Btw is die Billy Bush family van Jeb Bush?
Als dat zo is, dan had de Bush family al lang materiaal dat Trump kon schaadden, maar wisten ze dat niet
Hij schreeuwde het hardste.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen expert, maar hij zag er wel het overtuigendst uit vond ik. Beetje als Pim Fortuyn tegen Melkert destijds.
Volle neef van Jeb en George jr.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:23 schreef Sunst0rm het volgende:
Btw is die Billy Bush family van Jeb Bush?
Als dat zo is, dan had de Bush family al lang materiaal dat Trump kon schaadden, maar wisten ze dat niet
Dat is een van de eerste Rubio supporters.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:24 schreef Gambetta het volgende:
Nog maar een Republikeinse senator die Trump verzoekt uit de race te stappen: Cory Gardner (Colorado).
Ik heb hier al eens de cijfers gepost...Trump zat elk debat in de middenmoot of daaronder volgens de beoordelingen achteraf. Het maakte alleen niet zoveel uit voor zijn uiteindelijk steun onder de republikeinen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben bepaald geen expert, maar hij zag er wel het overtuigendst uit vond ik. Beetje als Pim Fortuyn tegen Melkert destijds.
Enige mogelijkheden die ik zo nog zie is dat 1. er een keer echt wat uit al die Hillary e-mails omhoog komt wat gewoon niet meer goed te praten/ontkennen valt, 2. er weer een Hillary 'health scare' komt of 3. een grote islamitische aanslag.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Maar als er een jaar is dat je ook met een dergelijke lage steun kunt winnen, is het dit jaar. En ik denk dat Clinton zwaarder te lijden heeft onder slecht nieuws dan Trump. Wat dat betreft kan een maand nog lang duren.
De meeste volwassenen doen/zeggen wel ondeugende dingetjes met/tegen elkaar en en zeker degenen die op hem stemmen snappen dat wel. Dat de gemiddelde Fok-zolderkamerautist gelijk in een stuip ligt en denkt "OMG die man heeft sex, die man raakt opgewonden van mooie vrouwen, die man gebruikt het woord Pussyquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik mijn leuter laten zien tijdens het debat. "Ik ga ook gelijk voor secretaris-generaal van de NATO en de VN, jongens en meisjes!"
Dat jij en de 20 andere stemmen in je hoofd er zo over denkt, wil niet zeggen dat de rest van de wereld daar ook zo over denkt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De meeste volwassenen doen/zeggen wel ondeugende dingetjes met/tegen elkaar en en zeker degenen die op hem stemmen snappen dat wel. Dat de gemiddelde Fok-zolderkamerautist gelijk in een stuip ligt en denkt "OMG die man heeft sex, die man raakt opgewonden van mooie vrouwen, die man gebruikt het woord Pussy"
wil niet zeggen dat de rest van de wereld daar ook zo over denkt.
Ik betwijfel het. In de H2H staat Clinton gewoon op een redelijk gangbaar percentage.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Maar als er een jaar is dat je ook met een dergelijke lage steun kunt winnen, is het dit jaar. En ik denk dat Clinton zwaarder te lijden heeft onder slecht nieuws dan Trump. Wat dat betreft kan een maand nog lang duren.
quote:
Ben dan benieuwd hoe Billy wordt ontvangen wanneer ze een familie bijeenkomst hebbenquote:
Zucht...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De meeste volwassenen doen/zeggen wel ondeugende dingetjes met/tegen elkaar en en zeker degenen die op hem stemmen snappen dat wel. Dat de gemiddelde Fok-zolderkamerautist gelijk in een stuip ligt en denkt "OMG die man heeft sex, die man raakt opgewonden van mooie vrouwen, die man gebruikt het woord Pussy"
Rubioquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trump is beroerd in debatten, hij heeft nog nooit een debat gewonnen. Ook in de primaries werd hij in de debatten al redelijk gesloopt.
Dan moet jij je maar aanbieden als VP om Trump dit maal uit de bagger te trekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Clinton staat (en stond) er zeker beter voor. Maar dat stond ze ook half augustus en een paar weken later was het bijna 50/50 in de polls. Het lijkt me in ieder geval te vroeg om Trump definitief af te schrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. In de H2H staat Clinton gewoon op een redelijk gangbaar percentage.
Nou ja, hij staat er nu al niet erg florissant voor in de peilingen en dan moet het effect van deze uitspraken nog blijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:29 schreef Mike het volgende:
[..]
Clinton staat (en stond) er zeker beter voor. Maar dat stond ze ook half augustus en een paar weken later was het bijna 50/50 in de polls. Het lijkt me in ieder geval te vroeg om Trump definitief af te schrijven.
Rubio had keihard gelijk hier en vet zwijn Christie was al opgekocht door Trump.quote:
Gelukkig doe jij niet mee aan de racequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Rubio had keihard gelijk hier en vet zwijn Christie was al opgekocht door Trump.
Hij is volslank ja.quote:
Het waren 12 fantastische maanden.quote:
Romneyquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:33 schreef fixatoman het volgende:
Trump brengt wel leven in de brouwerij, ook in dit topic. Was dit topic ten tijden van Romney & Obama ook zo actief?
twitter:Nate_Cohn twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 21:18:07Looking over the Senate races, Rubio seems like the one who has the most to lose in all of this. reageer retweet
Nee, toen ging het meer over de inhoud. Dat schrikt toch veel mensen af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:33 schreef fixatoman het volgende:
Trump brengt wel leven in de brouwerij, ook in dit topic. Was dit topic ten tijden van Romney & Obama ook zo actief?
Elke keer als Wilders weer eens een uitspraak deed die verkeerd viel en elke keer als Trump een uitspraak deed die verkeerd viel was heel Poll overtuigd dat het voorbij was. Doe me een lol en vermaak me nog een keer: Hoeveel procent gaat Trump deze keer inleveren? 10%? 20%?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:29 schreef Monolith het volgende:
Hersendood dood gewoon altijd heel erg zijn best om zijn username eer aan te doen.
Nee, Rubio gaat keihard winnen. Hij heeft ook nog eens een super zwakke opponent. Kon weleens een walkover worden. En Rubio is zo overduidelijk niet blij met Trump dat niemand dat op hem af gaat schuiven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:35 schreef L3gend het volgende:
Rubio heeft nog geen afstand gedaan. Kans is aanwezig dat Trump Rubio in zijn val meebrengttwitter:Nate_Cohn twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 21:18:07Looking over the Senate races, Rubio seems like the one who has the most to lose in all of this. reageer retweet
Zo zwak dat die met incumbency voordeel en name recognition maar enkele procenten voor staatquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, Rubio gaat keihard winnen. Hij heeft ook nog eens een super zwakke opponent. Kon weleens een walkover worden. En Rubio is zo overduidelijk niet blij met Trump dat niemand dat op hem af gaat schuiven.
Peilingen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:38 schreef L3gend het volgende:
[..]
Zo zwak dat die met incumbency voordeel en name recognition maar enkele procenten voor staat
twitter:marcorubio twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 03:29:06Donald's comments were vulgar, egregious & impossible to justify.No one should ever talk about any woman in those terms, even in private. reageer retweet
Hij trekt zijn steun nog niet terug net als zijn collega'squote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:39 schreef JimmyDean het volgende:
twitter:marcorubio twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 03:29:06Donald's comments were vulgar, egregious & impossible to justify.No one should ever talk about any woman in those terms, even in private. reageer retweet
twitter:samsteinhp twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 20:04:56MNSBC reporting that crowd at Paul Ryan's event is upset with Ryan and GOP for distancing itself from Trump reageer retweet
Hij zal het debat afwachten. En hij is druk met de orkaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:41 schreef L3gend het volgende:
[..]
Hij trekt zijn steun nog niet terug net als zijn collega's
Hele slechte vergelijking en ik denk dat Wilders die vergelijking als een grove belediging zou opvatten. Elke discutabele uitspraak van Wilders is vooraf bedacht, geoefend (en vermoedelijk getoetst bij zijn juridisch adviseur(s)).quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Elke keer als Wilders weer eens een uitspraak deed die verkeerd viel en elke keer als Trump een uitspraak deed die verkeerd viel was heel Poll overtuigd dat het voorbij was.
Beleidsmatig is Wilders veel extremer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:45 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Hele slechte vergelijking en ik denk dat Wilders die vergelijking als een grove belediging zou opvatten. Elke discutabele uitspraak van Wilders is vooraf bedacht, geoefend (en vermoedelijk getoetst bij zijn juridisch adviseur(s)).
Hoe walgelijk sommige van Wilders uitspraken ook zijn, zul je hem niet betrappen op het type uitspraken dat Trump regelmatig uit zijn strot krijgt.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Vinden degenen die hier zo negatief zijn over Trump Hillary een geschikte presidentskandidaat?
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Vinden degenen die hier zo negatief zijn over Trump Hillary een geschikte presidentskandidaat?
Trump gaat zoals verwacht gewoon door. Wordt interessant om te zien hoe de relatie tussen hem en de RNC wordttwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 21:40:48The media and establishment want me out of the race so badly - I WILL NEVER DROP OUT OF THE RACE, WILL NEVER LET MY SUPPORTERS DOWN! #MAGA reageer retweet
Die man heeft niks te verliezen. Zijn harde kern vindt dat anti-establishment helemaal geweldig. Als bovenop de democraten de RNC hem nu ook openlijk gaat aanvallen vindt men dat alleen maar geweldig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:47 schreef L3gend het volgende:
Trump gaat zoals verwacht gewoon door. Wordt interessant om te zien hoe de relatie tussen hem en de RNC wordttwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 21:40:48The media and establishment want me out of the race so badly - I WILL NEVER DROP OUT OF THE RACE, WILL NEVER LET MY SUPPORTERS DOWN! #MAGA reageer retweet
Ze is me iets te links, maar op zich verder een redelijke kandidaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Nee. Beide zijn shit op hun eigen manier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
Dus je vindt dat alles wat er in Libië niet gedeeltelijk haar schuld was? Of dat email schandaal vind jij dat wel oké dat je HC redelijk vindt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze is me iets te links, maar op zich verder een redelijke kandidaat.
Dit is waarom het niet slim is een ongeleid projectiel als kandidaat te hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:41 schreef KrappeAuto het volgende:
Kijk, dit is waarom het niet slim is om in 2016 de moraalridder uit te hangen.twitter:samsteinhp twitterde op zaterdag 08-10-2016 om 20:04:56MNSBC reporting that crowd at Paul Ryan's event is upset with Ryan and GOP for distancing itself from Trump reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 oktober 2016 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze is me iets te links, maar op zich verder een redelijke kandidaat.
En die leugens maken jullie niet uit? Zo'n e-mailkwestie, met medewerkers die immuniteitsdeals krijgen in ruil voor medewerking?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |