abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:14:44 #51
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_165838137
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:13 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ze bij de republikeinen nu ook wel inzien dat ze dit nooit meer gaan winnen, maar dat ze nog gaan om een meerderheid in de Senaat te krijgen om wat tegenwicht te bieden voor Hillary. Dus gewoon de schade beperken en hopen dat Pence het wel voor elkaar krijgt om een fatsoenlijke presidentskandidaat te zijn voor de volgende verkiezingen.
Ze gaan het nooit meer winnen door die opmerking van Trump van meer dan tien jaar geleden? What about al die verdwenen e-mails van Hillary en haar continue leugens?

Misschien is Trump niet geschikt als president, maar dat maakt Hillary niet opeens geschikt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_165838141
Ik denk dat dit wel eens heel goed uit kan pakken voor Trump. Tot nu toe profiteerde hij van elk schandaal. Het is juist een probleem als het stil rond hem blijft.
  Moderator zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:14:57 #53
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165838142
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:12 schreef fixatoman het volgende:
Ben wel benieuwd of de 'teflon don' dit nog te boven kan komen. Er is al zo vaak gezegd 'dit is het einde van zijn campagne', maar nu lijkt het toch wel anders, zo vlak voor het debat en in de laatste weken van de race.
Morgen moet dit nieuws weer plaats maken voor het debat en als Trump het daar goed doet, dan zie ik 'm zo weer inlopen op Clinton. Volgens mij heeft Trump een redelijk vaste ondergrens en moet hij echt op beeld iets tegen de wet doen voor de steun verder afkalft.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_165838143
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:13 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat ze bij de republikeinen nu ook wel inzien dat ze dit nooit meer gaan winnen, maar dat ze nog gaan om een meerderheid in de Senaat te krijgen om wat tegenwicht te bieden voor Hillary. Dus gewoon de schade beperken en hopen dat Pence het wel voor elkaar krijgt om een fatsoenlijke presidentskandidaat te zijn voor de volgende verkiezingen.
Weer 4 of 8 jaar lang een gridlock, genieten. Misschien nog een shutdown erbij.
pi_165838173
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ze gaan het nooit meer winnen door die opmerking van Trump van meer dan tien jaar geleden? What about al die verdwenen e-mails van Hillary en haar continue leugens?

Misschien is Trump niet geschikt als president, maar dat maakt Hillary niet opeens geschikt.
Trump zou al nooit winnen.
pi_165838178
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik denk dat dit wel eens heel goed uit kan pakken voor Trump. Tot nu toe profiteerde hij van elk schandaal. Het is juist een probleem als het stil rond hem blijft.
ja precies, dit gaat hem de naamsbekendheid geven die hij nodig had.

4d chess zeker
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:17:17 #57
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_165838197
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:15 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Trump zou al nooit winnen.
Wat maakt dat je dat zegt? Het is nog altijd geen uitgemaakte zaak volgens mij.

Hij zou hij nooit de primaries winnen. Hij zou nooit worden gekozen als kandidaat. Tot nu toe kloppen veel voorspellingen over Trump niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_165838208
Je kunt zeggen wat je wil over mormonen maar het zijn in ieder geval geen hypocrieten. Bijna alle prominente mormoonse Republikeinen hebben naar aanleiding van deze uitspraken afstand van hem genomen: Gov. Herbert, Sen. Lee, Gov. Huntsman, Sen. Crapo, Rep. Stewart, Rep. Chaffetz, Sen. Flake, Rep. Love, ze staan allemaal vooraan. En Romney heeft zich sowieso altijd fel tegen Trump uitgesproken. Daar moet je toch meer respect voor hebben dan al die "family values" evangelicals als Carson en Pence die zulke uitspraken meteen met de mantel der liefde bedekken.
pi_165838212
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hij zou hij nooit de primaries winnen. Hij zou nooit worden gekozen als kandidaat. Tot nu toe kloppe veel voorspellingen over Trump niet.
peilingen kloppen vrij aardig
pi_165838242
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hij zou hij nooit de primaries winnen. Hij zou nooit worden gekozen als kandidaat. Tot nu toe kloppe veel voorspellingen over Trump niet.
Kijk naar de electorale kaart. Florida, Pennsylvania zijn must wins, die neigen allebei naar Clinton. Dan nog Virginia, Nevada die vrijwel zeker Democratisch worden. Nee, geen kans voor Trump.
pi_165838255
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:16 schreef skysherrif het volgende:

[..]

ja precies, dit gaat hem de naamsbekendheid geven die hij nodig had.

4d chess zeker
Het vergoot het contrast.
Clinton: saai en weer 8 jaar hetzelfde.
Trump: opwindend en change.
pi_165838259
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:14 schreef Mike het volgende:

[..]

Morgen moet dit nieuws weer plaats maken voor het debat en als Trump het daar goed doet, dan zie ik 'm zo weer inlopen op Clinton. Volgens mij heeft Trump een redelijk vaste ondergrens en moet hij echt op beeld iets tegen de wet doen voor de steun verder afkalft.
quote:

[..]

Ik ook, maar ik zie hem dan weer niet daadwerkelijk presteren in dat debat.
pi_165838260
Trump won de primaries door een fanatieke support, maar die was wel beperkt tot blanke mannen.
pi_165838281
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Als ik hem was zou ik mijn leuter laten zien tijdens het debat. "Ik ga ook gelijk voor secretaris-generaal van de NATO en de VN, jongens en meisjes!"
pi_165838295
quote:

[..]

Die vaste ondergrens is er normaliter feitelijk wel voor beide partijen. Trump is daar in mijn ogen al wel aardig doorheen gezakt. Je moet al terug naar 1992 om een kandidaat te vinden die onder de 40% scoorde. En toen deed Perot nog redelijk mee als third party kandidaat. In 1996 haalde Dole nog eens 41%, wederom met een redelijke prestatie van Perot. De afgelopen vier keer scoorde er niemand onder de 45%.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:20:51 #66
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165838298
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:19 schreef fixatoman het volgende:

[..]

[..]

Ik ook, maar ik zie hem dan weer niet daadwerkelijk presteren in dat debat.
Het wordt zeker weer smullen. Een town hall is toch heel anders dan het standaarddebat. Trump zit nu in de hoek waar de klappen vallen, dus hij kan wel eens extra fel uit de hoek komen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:21:09 #67
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_165838301
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:18 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Kijk naar de electorale kaart. Florida, Pennsylvania zijn must wins, die neigen allebei naar Clinton. Dan nog Virginia, Nevada die vrijwel zeker Democratisch worden. Nee, geen kans voor Trump.
Hoe kun je dat nou met zo'n grote stelligheid zeggen? Er komen nog twee debatten aan. Er is nog een maand te gaan tot de verkiezingen. Weten wij veel wat er gebeurt. Misschien dat mensen ook nog wat kritischer gaan kijken naar Hillary.
pi_165838319
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:20 schreef Mike het volgende:

[..]

Het wordt zeker weer smullen. Een town hall is toch heel anders dan het standaarddebat. Trump zit nu in de hoek waar de klappen vallen, dus hij kan wel eens extra fel uit de hoek komen.
Tegen het publiek zeker. Dat scoort punten!
pi_165838334
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:17 schreef Gambetta het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil over mormonen maar het zijn in ieder geval geen hypocrieten. Bijna alle prominente mormoonse Republikeinen hebben naar aanleiding van deze uitspraken afstand van hem genomen: Gov. Herbert, Sen. Lee, Gov. Huntsman, Sen. Crapo, Rep. Stewart, Rep. Chaffetz, Sen. Flake, Rep. Love, ze staan allemaal vooraan. En Romney heeft zich sowieso altijd fel tegen Trump uitgesproken. Daar moet je toch meer respect voor hebben dan al die "family values" evangelicals als Carson en Pence die zulke uitspraken meteen met de mantel der liefde bedekken.
Veel prominente evangelicals zijn in mijn ogen sowieso redelijk hypocriete engnekken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165838353
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou met zo'n grote stelligheid zeggen? Er komen nog twee debatten aan. Er is nog een maand te gaan tot de verkiezingen. Weten wij veel wat er gebeurt. Misschien dat mensen ook nog wat kritischer gaan kijken naar Hillary.
Trump is beroerd in debatten, hij heeft nog nooit een debat gewonnen. Ook in de primaries werd hij in de debatten al redelijk gesloopt.

Moderator zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:23:07 #71
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_165838359
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Die vaste ondergrens is er normaliter feitelijk wel voor beide partijen. Trump is daar in mijn ogen al wel aardig doorheen gezakt. Je moet al terug naar 1992 om een kandidaat te vinden die onder de 40% scoorde. En toen deed Perot nog redelijk mee als third party kandidaat. In 1996 haalde Dole nog eens 41%, wederom met een redelijke prestatie van Perot. De afgelopen vier keer scoorde er niemand onder de 45%.
Maar als er een jaar is dat je ook met een dergelijke lage steun kunt winnen, is het dit jaar. En ik denk dat Clinton zwaarder te lijden heeft onder slecht nieuws dan Trump. Wat dat betreft kan een maand nog lang duren.
pi_165838378
Btw is die Billy Bush family van Jeb Bush?

Als dat zo is, dan had de Bush family al lang materiaal dat Trump kon schaadden, maar wisten ze dat niet _O-
pi_165838392
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Veel prominente evangelicals zijn in mijn ogen sowieso redelijk hypocriete engnekken.
Falwell yuk
  zaterdag 8 oktober 2016 @ 21:24:09 #74
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_165838396
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:22 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Trump is beroerd in debatten, hij heeft nog nooit een debat gewonnen. Ook in de primaries werd hij in de debatten al redelijk gesloopt.

Ik ben bepaald geen expert, maar hij zag er wel het overtuigendst uit vond ik. Beetje als Pim Fortuyn tegen Melkert destijds.
pi_165838397
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2016 21:23 schreef Sunst0rm het volgende:
Btw is die Billy Bush family van Jeb Bush?

Als dat zo is, dan had de Bush family al lang materiaal dat Trump kon schaadden, maar wisten ze dat niet _O-
ja

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2016 21:25:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')