Dialoog? Met wie dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:01 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een vrij grote dialoog laten losbarsten over islam; iets wat Obama en Clinton niet durven.
Daarna zullen hun lichamen als eerbetoon worden ingemetseld in The Wall!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Terminale patiënten moeten even doorbijten, ze moeten nog wel even op Trump stemmen over een maandjetwitter:statnews twitterde op donderdag 06-10-2016 om 22:00:31Trump to terminally ill voters: “I don’t care how sick you are. ... Hang out till November 8th." https://t.co/rO9rIk6qNO reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:01 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een vrij grote dialoog laten losbarsten over islam; iets wat Obama en Clinton niet durven.
Het gaat al 15 jaar nergens anders over, maar dat ligt dus aan Trump?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:01 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
twitter:thehill twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 01:51:05Two boxes filled with Clinton's emails went missing during FBI probe: report https://t.co/3sP6NQtX56 https://t.co/RG1PSnj5QP reageer retweet
Dat had ze al gedaan voordat de republikeinen begonnen te jammeren. Die ads had ze een paar weken terug al gekocht. Het komt nogal over als gezocht zeuren over niets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:33 schreef antiderivative het volgende:
Geinig ivm de situatie, maar na felle kritiek toch maar niet doen: Clinton pulls ads from the Weather Channel
Wat deze slimmerik natuurlijk heeft gedaan, is heel bewust foto's selecteren waardoor je het idee krijgt dat Clinton nauwelijks aanhangers heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:53 schreef cb2013 het volgende:
Soms vraag ik mij af als de media de peilingen te rooskleuring weergeeft voor Hillary. Ik kan mij niet voorstellen dat Hillary er goed voor staat. De rallies zijn bij Trump altijd een event. Mogelijk dat onderstaand plaatje gemanipuleerd is. Alleen ik denk wel dat Trump een grotere volgeling heeft dan Hillary.
[ afbeelding ]
Ik begrijp heel goed wat jij bedoelt. Toch denk ik stiekem dat alleen vogels komen bij Hillaryquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat deze slimmerik natuurlijk heeft gedaan, is heel bewust foto's selecteren waardoor je het idee krijgt dat Clinton nauwelijks aanhangers heeft.
En uiteraard is het dan weer de schuld van de media. Die publiceren immers leugenachtige polls.
Tsja, zulke plaatjes kwamen ook voorbij toen het ging tussen Sanders en Clinton. Bernie zou veel meer volle zalen trekken, en de media blabla.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:58 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat jij bedoelt. Toch denk ik stiekem dat alleen vogels komen bij Hillary
Je hoeft niet bij iemands event te gaan kijken om op hem te gaan stemmen. Grote menigtes activeren is wat anders dan de meerderheid van het land overtuigen om op jou te stemmen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:53 schreef cb2013 het volgende:
Soms vraag ik mij af als de media de peilingen te rooskleuring weergeeft voor Hillary. Ik kan mij niet voorstellen dat Hillary er goed voor staat. De rallies zijn bij Trump altijd een event. Mogelijk dat onderstaand plaatje gemanipuleerd is. Alleen ik denk wel dat Trump een grotere volgeling heeft dan Hillary.
[ afbeelding ]
President Paul en Sanders vinden dit leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:53 schreef cb2013 het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we maar rustig de verkiezingsavond zelf afwachten, we zien het vanzelf wel. Tenzij je het leuk vindt om te speculeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:46 schreef Mike het volgende:
Het campagneteam van Mitt Romney was er vier jaar geleden ook van overtuigd dat ze gingen winnen, ondanks de matige polls. Er kwamen steeds meer mensen naar de rally's en het kon niet anders dan dat dat een teken van succes was! Viel behoorlijk tegen toen, op de verkiezingsavond.
Mjah, Romney begon pas heel laat in oktober in de peilingen te stijgen toen hij het eerste debat won van Obama. Daarvoor liep hij lange tijd ver achter. Trump heeft al een aantal keren gelijk gestaan met Hillary in de polls. Daarnaast is het aantal undecided voters uitzonderlijk hoog vergeleken met de vorige verkiezingen. Nog steeds is ~10% undecided, een maand geleden nog ~20%.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:46 schreef Mike het volgende:
Het campagneteam van Mitt Romney was er vier jaar geleden ook van overtuigd dat ze gingen winnen, ondanks de matige polls. Er kwamen steeds meer mensen naar de rally's en het kon niet anders dan dat dat een teken van succes was! Viel behoorlijk tegen toen, op de verkiezingsavond.
Nee hoor, het eerste debat was in 2012 op 3 oktober en Romney kwam toen meteen langszij. Het bleef de hele maand dicht bij elkaar zitten. Daarvoor was Romney begin september trouwens ook al eens gelijk gekomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:59 schreef Nintex het volgende:
[..]
Mjah, Romney begon pas heel laat in oktober in de peilingen te stijgen toen hij het eerste debat won van Obama. Daarvoor liep hij lange tijd ver achter. Trump heeft al een aantal keren gelijk gestaan met Hillary in de polls. Daarnaast is het aantal undecided voters uitzonderlijk hoog vergeleken met de vorige verkiezingen. Nog steeds is ~10% undecided, een maand geleden nog ~20%.
Romney had in tegenstelling tot Obama veel moeite om mensen naar zijn toespraken te krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:46 schreef Mike het volgende:
Ook die foto's zeggen weer niks, want ik kan ook foto's vinden waarin je uitverkochte stadions ziet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Romney trok minder bezoekers naar zijn rally's dan Obama.
Ik denk dat het een veilige aanname is dat de rally's van Trump beter bezocht worden dan die van Romney destijds.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Ook die foto's zeggen weer niks, want ik kan ook foto's vinden waarin je uitverkochte stadions ziet.
Het ging erom dat Romney's team zelf de enorme aantallen mensen in de laatste weken zag en daar dus hoop uit putte, die uiteindelijk ongegrond bleek. Net zoals nu bij Trump het geval zou kunnen zijn.
Kan iemand foto's plaatsen van Hillary rallies. Want volgens mij is het aardig leeg...quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Ook die foto's zeggen weer niks, want ik kan ook foto's vinden waarin je uitverkochte stadions ziet.
Het ging erom dat Romney's team zelf de enorme aantallen mensen in de laatste weken zag en daar dus hoop uit putte, die uiteindelijk ongegrond bleek. Net zoals nu bij Trump het geval zou kunnen zijn.
Dat zou ik niet weten, maar daar ging het dus ook niet om. Het gaat erom dat je snel geneigd bent om te denken dat je erg populair bent (en misschien wel populairder dan je tegenstander) op basis van bezoekersaantallen bij rally's, terwijl dat uiteindelijk niet per se uit de uitslag naar voren komt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat het een veilige aanname is dat de rally's van Trump beter bezocht worden dan die van Romney destijds.
In Amerika? Islam en immigratie uit islamitische landen was helemaal geen hot topic daar voor Trump, hoor. Het is bij ons een hot topic geworden omdat moreel verwarde leiders islam toegelaten hebben steeds groter te worden. Dat was voor kort nog niet van toepassing in de VS.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 09:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het gaat al 15 jaar nergens anders over, maar dat ligt dus aan Trump?
In oktober ja, vrij laat in de race.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:03 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Nee hoor, het eerste debat was in 2012 op 3 oktober en Romney kwam toen meteen langszij. Het bleef de hele maand dicht bij elkaar zitten. Daarvoor was Romney begin september trouwens ook al eens gelijk gekomen.
twitter:NateSilver538 twitterde op donderdag 06-10-2016 om 01:50:45Each of these outcomes now about equally likely:—Clinton landslide (8+ point win)—Obamaish win (4-7 points)—Narrow Clinton win—Trump win reageer retweet
Verschuif die x-as in dat laatste grafiekje even naar 7 oktoberquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
In oktober ja, vrij laat in de race.
[ afbeelding ]
Trump daarentegen, vanaf zijn aankondiging al bijna direct in 1 x Hillary ingehaald, vervolgens lang 'flat' tot een grote convention swing en nu weer de weg naar boven gevonden.
[ afbeelding ]
Pollsters zijn ook maar aan het resamplen geslagen. Vooral Reuters heeft al 4x de methodiek aangepast om de Democrats voordeel te geven.
Dat valt reuze mee. Bij Hillary worden kindacteurs ingehuurd om haar zogenaamd een 'spontane' vraag te stellen of de interviewer krijgt van de campagne de vragen aangereikt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:56 schreef Ulx het volgende:
Bij Trump komen alleen maar jaknikkers binnen. Dus wat zegt dat nou helemaal? Twijfelaars wordt de toegang geweigerd of werden verwijderd uit de zaal.
http://www.nytimes.com/vi(...)d-trumps-crowds.htmlquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:59 schreef Nintex het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Bij Hillary worden kindacteurs ingehuurd om haar zogenaamd een 'spontane' vraag te stellen of de interviewer krijgt van de campagne de vragen aangereikt.
Bij Trump is het allemaal veel spontaner, worden er uiteraard ook fouten gemaakt, maar dat maakt het veel authentieker dan de perfect gereguleerde marketing meuk van oma Clinton
paywallquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:01 schreef Falco het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/vi(...)d-trumps-crowds.html
Doe mij dan minder authentiek ipv dit soort shizzle
quote:
Praat eens met wat Amerikanen zou ik zeggen. Als je denkt dat het publieke debat over structurele maatschappelijke veranderingen door islam en immigratie uit islamitische landen zich op dezelfde schaal in Amerika heeft afgespeeld als in Europa de laatste 15 jaar krijg je weinig mee van de wereld.quote:
Post eens een citaatje. D'r zit een paywall voor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:01 schreef Falco het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/vi(...)d-trumps-crowds.html
Doe mij dan minder authentiek ipv dit soort shizzle
Wat is dit voor bagger? Iedereen is welkom tenzij de beveiliging denkt dat je stennis gaat schoppen. Als je daadwerkelijk de boel gaat verstoren word je inderdaad verwijderd, ja. Lijkt me niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:56 schreef Ulx het volgende:
Bij Trump komen alleen maar jaknikkers binnen. Dus wat zegt dat nou helemaal? Twijfelaars wordt de toegang geweigerd of werden verwijderd uit de zaal.
Mensen werden verwijderd vanwege een verdachte huidskleur.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:08 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Wat is dit voor bagger? Iedereen is welkom tenzij de beveiliging denkt dat je stennis gaat schoppen. Als je daadwerkelijk de boel gaat verstoren word je inderdaad verwijderd, ja. Lijkt me niet meer dan normaal.
Trump is niet verantwoordelijk voor die mensen. Als mensen zich willen misdragen is aan hun. Vind niet zo schokkend.quote:
Niet iedereen leeft in jouw fantasiewereld gecreëerd door partijdige media, dus met dit soort absurde claims is het meestal wel handig om wat bronnen bij te voegen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:10 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mensen werden verwijderd vanwege een verdachte huidskleur.
Als Pence de frontrunner was dan had de media hem wel kapot gemaakt. De Democrats hebben zich onder de Clintons verkocht aan Wall Street en onder Obama aan de media. Dat werpt zijn vruchten af. De republikeinen kunnen alleen rekenen op Fox News en alternatieve nieuwsbronnen, zoals Breitbart (maar die zijn meer anti-establishment dan pro-republikeins). Naar Oekrains/Arabische Lente model hebben ze zelfs nog wat van die knokploegen op de Trump rallies afgestuurd, maar dat averechts effect dus dat doen ze niet meer. (weet je nog dat Trump rallies moest afblazen, omdat er vechtpartijen waren? Die zijn ineens verdwenen?)quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:05 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)-beat-clinton-229257
De GOP zag Pence en baalt nu enorm. Aangezien Pence een stadaard homohatende republikeinse havik is, hebben ze wel een probleem.
Er zijn miljoenen mensen bij zijn rallies geweest. Als hij daadwerkelijk de nieuwe Hitler is die alleen maar racisten, xenofoben en andere monsters aan trok, dan zijn dit toch ontzettend weinig incidenten? Het is een beetje hetzelfde als zeggen dat Trump supporters gewelddadig zijn als 1 op de 50000 supporters iemand die stennis schopt (terecht) een klap geeft.quote:
Als er 20.000 mensen naar een concert gaan, zijn er ook opstootjes. Veel kwalijker zijn die door Soros gesteunde knokploegen die onschuldige mensen in elkaar beuken, omdat ze niet op Hillary stemmen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 15:13 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Er zijn miljoenen mensen bij zijn rallies geweest. Als hij daadwerkelijk de nieuwe Hitler is die alleen maar racisten, xenofoben en andere monsters aan trok, dan zijn dit toch ontzettend weinig incidenten? Het is een beetje hetzelfde als zeggen dat Trump supporters gewelddadig zijn als 1 op de 50000 iemand die stennis schopt (terecht) een klap geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |