Dialoog? Met wie dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:01 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een vrij grote dialoog laten losbarsten over islam; iets wat Obama en Clinton niet durven.
Daarna zullen hun lichamen als eerbetoon worden ingemetseld in The Wall!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Terminale patiënten moeten even doorbijten, ze moeten nog wel even op Trump stemmen over een maandjetwitter:statnews twitterde op donderdag 06-10-2016 om 22:00:31Trump to terminally ill voters: “I don’t care how sick you are. ... Hang out till November 8th." https://t.co/rO9rIk6qNO reageer retweet
quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:01 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een vrij grote dialoog laten losbarsten over islam; iets wat Obama en Clinton niet durven.
Het gaat al 15 jaar nergens anders over, maar dat ligt dus aan Trump?quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 01:01 schreef KrappeAuto het volgende:
[..]
twitter:thehill twitterde op vrijdag 07-10-2016 om 01:51:05Two boxes filled with Clinton's emails went missing during FBI probe: report https://t.co/3sP6NQtX56 https://t.co/RG1PSnj5QP reageer retweet
Dat had ze al gedaan voordat de republikeinen begonnen te jammeren. Die ads had ze een paar weken terug al gekocht. Het komt nogal over als gezocht zeuren over niets.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:33 schreef antiderivative het volgende:
Geinig ivm de situatie, maar na felle kritiek toch maar niet doen: Clinton pulls ads from the Weather Channel
Wat deze slimmerik natuurlijk heeft gedaan, is heel bewust foto's selecteren waardoor je het idee krijgt dat Clinton nauwelijks aanhangers heeft.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:53 schreef cb2013 het volgende:
Soms vraag ik mij af als de media de peilingen te rooskleuring weergeeft voor Hillary. Ik kan mij niet voorstellen dat Hillary er goed voor staat. De rallies zijn bij Trump altijd een event. Mogelijk dat onderstaand plaatje gemanipuleerd is. Alleen ik denk wel dat Trump een grotere volgeling heeft dan Hillary.
[ afbeelding ]
Ik begrijp heel goed wat jij bedoelt. Toch denk ik stiekem dat alleen vogels komen bij Hillaryquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat deze slimmerik natuurlijk heeft gedaan, is heel bewust foto's selecteren waardoor je het idee krijgt dat Clinton nauwelijks aanhangers heeft.
En uiteraard is het dan weer de schuld van de media. Die publiceren immers leugenachtige polls.
Tsja, zulke plaatjes kwamen ook voorbij toen het ging tussen Sanders en Clinton. Bernie zou veel meer volle zalen trekken, en de media blabla.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:58 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Ik begrijp heel goed wat jij bedoelt. Toch denk ik stiekem dat alleen vogels komen bij Hillary
Je hoeft niet bij iemands event te gaan kijken om op hem te gaan stemmen. Grote menigtes activeren is wat anders dan de meerderheid van het land overtuigen om op jou te stemmen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:53 schreef cb2013 het volgende:
Soms vraag ik mij af als de media de peilingen te rooskleuring weergeeft voor Hillary. Ik kan mij niet voorstellen dat Hillary er goed voor staat. De rallies zijn bij Trump altijd een event. Mogelijk dat onderstaand plaatje gemanipuleerd is. Alleen ik denk wel dat Trump een grotere volgeling heeft dan Hillary.
[ afbeelding ]
President Paul en Sanders vinden dit leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2016 12:53 schreef cb2013 het volgende:
[ afbeelding ]
Laten we maar rustig de verkiezingsavond zelf afwachten, we zien het vanzelf wel. Tenzij je het leuk vindt om te speculeren natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:46 schreef Mike het volgende:
Het campagneteam van Mitt Romney was er vier jaar geleden ook van overtuigd dat ze gingen winnen, ondanks de matige polls. Er kwamen steeds meer mensen naar de rally's en het kon niet anders dan dat dat een teken van succes was! Viel behoorlijk tegen toen, op de verkiezingsavond.
Mjah, Romney begon pas heel laat in oktober in de peilingen te stijgen toen hij het eerste debat won van Obama. Daarvoor liep hij lange tijd ver achter. Trump heeft al een aantal keren gelijk gestaan met Hillary in de polls. Daarnaast is het aantal undecided voters uitzonderlijk hoog vergeleken met de vorige verkiezingen. Nog steeds is ~10% undecided, een maand geleden nog ~20%.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:46 schreef Mike het volgende:
Het campagneteam van Mitt Romney was er vier jaar geleden ook van overtuigd dat ze gingen winnen, ondanks de matige polls. Er kwamen steeds meer mensen naar de rally's en het kon niet anders dan dat dat een teken van succes was! Viel behoorlijk tegen toen, op de verkiezingsavond.
Nee hoor, het eerste debat was in 2012 op 3 oktober en Romney kwam toen meteen langszij. Het bleef de hele maand dicht bij elkaar zitten. Daarvoor was Romney begin september trouwens ook al eens gelijk gekomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:59 schreef Nintex het volgende:
[..]
Mjah, Romney begon pas heel laat in oktober in de peilingen te stijgen toen hij het eerste debat won van Obama. Daarvoor liep hij lange tijd ver achter. Trump heeft al een aantal keren gelijk gestaan met Hillary in de polls. Daarnaast is het aantal undecided voters uitzonderlijk hoog vergeleken met de vorige verkiezingen. Nog steeds is ~10% undecided, een maand geleden nog ~20%.
Romney had in tegenstelling tot Obama veel moeite om mensen naar zijn toespraken te krijgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 13:46 schreef Mike het volgende:
Ook die foto's zeggen weer niks, want ik kan ook foto's vinden waarin je uitverkochte stadions ziet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Romney trok minder bezoekers naar zijn rally's dan Obama.
Ik denk dat het een veilige aanname is dat de rally's van Trump beter bezocht worden dan die van Romney destijds.quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 14:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Ook die foto's zeggen weer niks, want ik kan ook foto's vinden waarin je uitverkochte stadions ziet.
Het ging erom dat Romney's team zelf de enorme aantallen mensen in de laatste weken zag en daar dus hoop uit putte, die uiteindelijk ongegrond bleek. Net zoals nu bij Trump het geval zou kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |