+2 in Arizona is natuurlijk ook wel dramatisch voor een Republikein.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Hij mag ze allemaal hebben. Zolang Clinton Pennsylvania en/of Florida wint, zit het allemaal goed. Ik voorspel je trouwens nu bij deze dat deze vier staten overigens ook naar de Democraten gaan.
Dit is niet waar. Als ze alleen Penn wint, maar colorado verrliest en florida en nevada en NC, dan heeft ze verloren. Dusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Hij mag ze allemaal hebben. Zolang Clinton Pennsylvania en/of Florida wint, zit het allemaal goed. Ik voorspel je trouwens nu bij deze dat deze vier staten overigens ook naar de Democraten gaan.
Bij deze resulaten moeten ze toch onderhand nationaal ook naar de plus 8 gemiddeld gaan trekkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
+2 in Arizona is natuurlijk ook wel dramatisch voor een Republikein.
Penn gaat naar Trump en Colorado en Nevada is ook voor Trump, NC is beetje twijfelachtig maar Florida gaat waarschijnlijk naar HC. Alhoewel met zo'n uitkomst Trump wel wint.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Als ze alleen Penn wint, maar colorado verrliest en florida en nevada en NC, dan heeft ze verloren. Dus
Hoe kom je er bij dat Penn naar Trump gaat? Toch niet op basis van die laatste poll vna UPI hoop ikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Penn gaat naar Trump en Colorado en Nevada is ook voor Trump, NC is beetje twijfelachtig maar Florida gaat waarschijnlijk naar HC. Alhoewel met zo'n uitkomst Trump wel wint.
Wat allemaal leuke exercities zijn, maar zolang het nationale verschil iets van +5 is, kan je de electoral vote eigenlijk praktisch nooit verliezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Als ze alleen Penn wint, maar colorado verrliest en florida en nevada en NC, dan heeft ze verloren. Dus
Ik schets ook geen reel scenario. Heb het meer over hoe je ceteris paribus naar de 270 toe gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat allemaal leuke exercities zijn, maar zolang het nationale verschil iets van +5 is, kan je de electoral vote eigenlijk praktisch nooit verliezen.
Wensdenken. Je ziet het al aan bovenstaande selectieve geshop in de peilingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat Penn naar Trump gaat? Toch niet op basis van die laatste poll vna UPI hoop ik
Nee maar Penn is een arbeidersstaat die zwaar veel banen heeft verloren aan Mexico etc. De families van de ontslagen arbeiders en sowieso arbeiders gaan wel op Trump stemmen. Ze zijn de trade deals meer dan zat. HC was nooit een persoon die het opnam voor de arbeiders, toen Trump erover begon kwam HC ook opeens met ''Ja we moeten arbeiders helpen en de deals zijn slecht!''quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat Penn naar Trump gaat? Toch niet op basis van die laatste poll vna UPI hoop ik
Ik raad je aan wat peilingen in te zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee maar Penn is een arbeidersstaat die zwaar veel banen heeft verloren aan Mexico etc. De families van de ontslagen arbeiders en sowieso arbeiders gaan wel op Trump stemmen. Ze zijn de trade deals meer dan zat.
Dat snap ik, maar dat veronderstelt feitelijk dat de uitslagen in de verschillende staten onderling onafhankelijk zijn en dat zijn ze dus niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik schets ook geen reel scenario. Heb het meer over hoe je ceteris paribus naar de 270 toe gaan.
Blijktquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wensdenken. Je ziet het al aan bovenstaande selectieve geshop in de peilingen.
Doe ik, het is allemaal bijna even. Dus er kan van alles gebeuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik raad je aan wat peilingen in te zien.
Nouja... eigenlijk is Penn best een outlier geweest. Ook in de dagen voor het debat waar Trump surgde in allerlei swing states, bleef Penn eigenwijs met een grote marge voor Clinton. Het is best in te denken dat hij die staten wint, maar Penn verliest.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat veronderstelt feitelijk dat de uitslagen in de verschillende staten onderling onafhankelijk zijn en dat zijn ze dus niet.
De Philidelphia suburbs zitten vol met moderate republicans, de typsiche Romney/Kasich kiezers die voor Clinton lijken te kiezen. Daar ligt het grootste deel van de populatie van Pennsylvaniaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee maar Penn is een arbeidersstaat die zwaar veel banen heeft verloren aan Mexico etc. De families van de ontslagen arbeiders en sowieso arbeiders gaan wel op Trump stemmen. Ze zijn de trade deals meer dan zat.
http://projects.fivethirt(...)recast/pennsylvania/quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Doe ik, het is allemaal bijna even. Dus er kan van alles gebeuren.
Nep republicansquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef L3gend het volgende:
[..]
De Philidelphia suburbs zitten vol met moderate republicans, de typsiche Romney/Kasich kiezers die voor Clinton lijken te kiezen. Daar ligt het grootste deel van de populatie van Pennsylvania
Als mensen niet van mening mogen veranderen dan hoeven ze ook niet iedere vier jaar naar de stembus, toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nep republicanswaarom zou je je partij gaan verraden en dan op de tegenstander gaan stemmen
Alleen om een punt duidelijk te maken.
Vraag me ook af waar die cijfers van vigen's plaatjes vandaan komen, ze komen niet overeen met de meeste pollsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://projects.fivethirt(...)recast/pennsylvania/
Weinig evens aan
Wellicht omdat ze zelfs nog meer vertrouwen in de tegenstander hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nep republicanswaarom zou je je partij gaan verraden en dan op de tegenstander gaan stemmen
Alleen om een punt duidelijk te maken.
Zat net te checken maar Nevada moet ze wel hebben idd en misschien nog een staat. Maar goed ik zie het niet gebeuren en momenteel zeggen de forecasts dat ook staten als Nevada, NC en Florida voorClinton zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon fototje van Trump's twitterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vraag me ook af waar die cijfers van vigen's plaatjes vandaan komen, ze komen niet overeen met de meeste polls
UPI poll, maar die gebruikt een aparte methodologie denk ik, krijg een slechte rating. Weet iemand miss waarom die rating zo laag is en zo afwijkt?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vraag me ook af waar die cijfers van vigen's plaatjes vandaan komen, ze komen niet overeen met de meeste polls
Waarschijnlijk is de rating zo laag omdat er geen bal van hun methode lijkt te kloppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
UPI poll, maar die gebruikt een aparte methodologie denk ik, krijg een slechte rating. Weet iemand miss waarom die rating zo laag is en zo afwijkt?
Ongetwijfeld klopt er iets niet he, maar watquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de rating zo laag omdat er geen bal van hun methode lijkt te kloppen.
Ze hoeft alleen Pennsylvania, Colorado, New Hampshire en Virginia vast te houden. De zogenaamde blue wallquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Zat net te checken maar Nevada moet ze wel hebben idd en misschien nog een staat. Maar goed ik zie het niet gebeuren en momenteel zeggen de forecasts dat ook staten als Nevada, NC en Florida voorClinton zijn
Gewoon selectief shoppen. Dat zie je wel bij meer users hier die nogal idolaat zijn van een kandidaat of partij.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Van een pro-Trump website vermoedelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat niet, wel gewoon een onafhankelijke pollster.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van een pro-Trump website vermoedelijk
Maar laten we zeggen dat ze Colorado, Nevada verliest. Wat dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:28 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen Pennsylvania, Colorado, New Hampshire en Virginia vast te houden. De zogenaamde blue wall
Gewoon van Trump's twitter alhoewel de polls wel onafhankelijk zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van een pro-Trump website vermoedelijk
Laten we zeggen dat Clinton texas wintquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:30 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar laten we zeggen dat ze Colorado, Nevada verliest. Wat dan?
Nee maar ff serieus he, als Trump Colorado en Nevada wint he, wie wint dan? Ik weet het nietquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat Clinton texas wint
Kwam laatst nog een poll tegen uit Texas wat aangaf dat die kans zelfs nog groter is, Maar weet niet hoe serieus die poll isquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als Clinton Florida wint, is het eigenlijk al overquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee maar ff serieus he, als Trump Colorado en Nevada wint he, wie wint dan? Ik weet het niet
Dit ja. Het is eigenlijk al over als hij penn plus elke andere swing staat verliest.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:33 schreef L3gend het volgende:
[..]
Als Clinton Florida wint, is het eigenlijk al over
Waarom??quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:33 schreef L3gend het volgende:
[..]
Als Clinton Florida wint, is het eigenlijk al over
Er is geen plausibele pad voor elk Republikein als hij Florida verliest. 29 electoral votes is niet goed te maken.quote:
Rubio is natuurlijk een heel ander persoon dan Trump, die gewoon een uitermate zwakke kandidaat is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef vigen98 het volgende:
Opvallend dat Rubio wel de senaat gaat winnen. Dus vind het wel raar als Trump daar gaat verliezen.
Mja zo'n NH zet met 4 EVs ook geen zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit ja. Het is eigenlijk al over als hij penn plus elke andere swing staat verliest.
Behalve als hij het presteert michigan, wisconsin of new hampshire oid weet te winnen.... wat niet echt likely is
Verschil is dat Trump afgeslacht wordt door de hispanic vote terwijl Rubio dat niet wordtquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:37 schreef vigen98 het volgende:
Opvallend dat Rubio wel de senaat gaat winnen. Dus vind het wel raar als Trump daar gaat verliezen.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:27 schreef L3gend het volgende:
Trump moet wel beter doen onder Hispanics wil die Colorado, Nevada of Florida willen winnen. Trump dreigt als eerste republikein om alle minority groepen te verliezen, de Vietnamese en Cuban Americans dreigen voor het eerst op een democraat te stemmen.
De latino tracker polls geven een dramatische beeld voor Trump na het debat en Machado/Cuban embargo gedoe
Latino USA tracker
Clinton 83%
Trump 11%
http://latinousa.org/2016(...)-clinton-83-support/
Latino Decisions
Clinton 82%
Trump 15%
http://www.latinodecision(...)tial-vote-on-record/
Asian America
Clinton 59%
Trump 16%
http://www.nbcnews.com/ne(...)ian-american-n659416
Mwuah er zijn situaties te bedenken waar die uitmaken, nog 1tje erbij van Maine second district en je hebt wat spelingquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja zo'n NH zet met 4 EVs ook geen zoden aan de dijk.
twitter:capbye twitterde op donderdag 06-10-2016 om 21:32:13New map show Trump landslideBased on Reuters/Ipsos UPI/CVoter⬆CO,NV,AZ,FL,NC,VA,PA,OH,IA↔NH,MI,WI↗(Within MOE)… https://t.co/DE2eg7H9xT reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:40 schreef skysherrif het volgende:
BREAKINGtwitter:capbye twitterde op donderdag 06-10-2016 om 21:32:13New map show Trump landslideBased on Reuters/Ipsos UPI/CVoter⬆CO,NV,AZ,FL,NC,VA,PA,OH,IA↔NH,MI,WI↗(Within MOE)… https://t.co/DE2eg7H9xT reageer retweet
Euhhh... ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BREAKINGtwitter:capbye twitterde op donderdag 06-10-2016 om 21:32:13New map show Trump landslideBased on Reuters/Ipsos UPI/CVoter⬆CO,NV,AZ,FL,NC,VA,PA,OH,IA↔NH,MI,WI↗(Within MOE)… https://t.co/DE2eg7H9xT reageer retweet
Ja je kan leuk spelen met die CNN interactive mapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En in Pennsylvania loopt hij eigenlijk al tijden achter de feiten aan: http://www.realclearpolit(...)n_vs_stein-5964.htmlquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit ja. Het is eigenlijk al over als hij penn plus elke andere swing staat verliest.
Behalve als hij het presteert michigan, wisconsin of new hampshire oid weet te winnen.... wat niet echt likely is
Die twitterpaginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter een knipoog dan een blauw oog
Terminale patiënten moeten even doorbijten, ze moeten nog wel even op Trump stemmen over een maandjetwitter:statnews twitterde op donderdag 06-10-2016 om 22:00:31Trump to terminally ill voters: “I don’t care how sick you are. ... Hang out till November 8th." https://t.co/rO9rIk6qNO reageer retweet
... Oké dit is echt een idioot. Hadden de republikeinen maar Rubio gekozenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Terminale patiënten moeten even doorbijten, ze moeten nog wel even op Trump stemmen over een maandjetwitter:statnews twitterde op donderdag 06-10-2016 om 22:00:31Trump to terminally ill voters: “I don’t care how sick you are. ... Hang out till November 8th." https://t.co/rO9rIk6qNO reageer retweet
In plaats van Vote or die!, Vote and die!quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef rubbereend het volgende:
In his defense, hij zei van te voren 'dit is een grapje, maar eigenlijk meen ik het wel'quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Valt nog mee dat hij het perfide Obamacare er niet bij haalt.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:11 schreef rubbereend het volgende:
Dat deed hij trouwens wel. Dat zie je terug in de volledige speech, Trump maakte een grap.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Valt nog mee dat hij het perfide Obamacare er niet bij haalt.
quote:Donald Trump heeft minste kans op Nobelprijs
Van de 376 genomineerden voor de Vredesnobelprijs maakt Donald Trump dit jaar de kleinste kans op die prijs. Dat blijkt uit cijfers van verschillende Engelse wedkantoren. Voor iedere Britse pond die je inlegt, krijg je rond de 1000 pond terug als Trump wel wint.
Het Noorse Nobelcomité maakt morgenochtend de winnaar van de felbegeerde Nobelprijs van de Vrede bekend. De grootste kanshebber is een groep Griekse eilandbewoners, voor hun rol in de vluchtelingencrisis. http://www.ad.nl/dossier-(...)nobelprijs~ab81d508/
Wacht. Hij was genomineerd !?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:28 schreef luxerobots het volgende:
Trump maakt ookal weinig kans op een nobelprijs. Die gaat waarschijnlijk naar mensen die wel lief zijn voor 'vluchtelingen'.
[..]
Wat heeft de man precies betekend voor de wereldvrede?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, samen met nog 376 anderen.
Hij wil zich met de VS meer concentreren op zijn eigen land.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat heeft de man precies betekend voor de wereldvrede?
je kan gewoon mensen aanmelden. Kim Jung Il is volgens mij ook weleens genomineerd.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nomineren is vrij eenvoudigquote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Da's niet wat ik bij het VP debat hoorde. Of loog Pence? Maar waarom dan die complimenten voor hem?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hij wil zich met de VS meer concentreren op zijn eigen land.
Goeie timing. Scoor je punten mee.quote:TALLAHASSEE — Florida Democrats are criticizing Sen. Marco Rubio for sending out a fundraising email as millions of Floridians face urgent danger from Hurricane Matthew.
The fundraising email from the Rubio campaign called it “critical” that readers stop what they’re doing and listen to the fundraising pitch.
“I hope you, after you finish listening to this message, will stand with me by making a critical donation to my campaign,” Rubio says in the email to prospective donors. “This is truly a hands on deck situation.”
On Monday, Gov. Rick Scott declared a state of emergency for all 67 counties in Florida as a precautionary move in advance of Hurricane Matthew.
Interessant is dat als het de Democraten zou lukken om de opkomst onder Latino's daar gelijk te trekken met african-Americans, Texas opeens erg competitief en een Battleground-state zou kunnen worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij heeft toch wel een vrij grote dialoog laten losbarsten over islam; iets wat Obama en Clinton niet durven.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:32 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
quote:He also a claimed to have seen a letter submitted by an unidentified US nominator who proposed Trump for “his vigorous peace through strength ideology, used as a threat weapon of deterrence against radical Islam, Isis, nuclear Iran and Communist China”. He did not list Trump as one of the candidates who actually has a chance of winning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |