+2 in Arizona is natuurlijk ook wel dramatisch voor een Republikein.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Hij mag ze allemaal hebben. Zolang Clinton Pennsylvania en/of Florida wint, zit het allemaal goed. Ik voorspel je trouwens nu bij deze dat deze vier staten overigens ook naar de Democraten gaan.
Dit is niet waar. Als ze alleen Penn wint, maar colorado verrliest en florida en nevada en NC, dan heeft ze verloren. Dusquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:05 schreef Falco het volgende:
[..]
Hij mag ze allemaal hebben. Zolang Clinton Pennsylvania en/of Florida wint, zit het allemaal goed. Ik voorspel je trouwens nu bij deze dat deze vier staten overigens ook naar de Democraten gaan.
Bij deze resulaten moeten ze toch onderhand nationaal ook naar de plus 8 gemiddeld gaan trekkenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
+2 in Arizona is natuurlijk ook wel dramatisch voor een Republikein.
Penn gaat naar Trump en Colorado en Nevada is ook voor Trump, NC is beetje twijfelachtig maar Florida gaat waarschijnlijk naar HC. Alhoewel met zo'n uitkomst Trump wel wint.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Als ze alleen Penn wint, maar colorado verrliest en florida en nevada en NC, dan heeft ze verloren. Dus
Hoe kom je er bij dat Penn naar Trump gaat? Toch niet op basis van die laatste poll vna UPI hoop ikquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Penn gaat naar Trump en Colorado en Nevada is ook voor Trump, NC is beetje twijfelachtig maar Florida gaat waarschijnlijk naar HC. Alhoewel met zo'n uitkomst Trump wel wint.
Wat allemaal leuke exercities zijn, maar zolang het nationale verschil iets van +5 is, kan je de electoral vote eigenlijk praktisch nooit verliezen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Als ze alleen Penn wint, maar colorado verrliest en florida en nevada en NC, dan heeft ze verloren. Dus
Ik schets ook geen reel scenario. Heb het meer over hoe je ceteris paribus naar de 270 toe gaan.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat allemaal leuke exercities zijn, maar zolang het nationale verschil iets van +5 is, kan je de electoral vote eigenlijk praktisch nooit verliezen.
Wensdenken. Je ziet het al aan bovenstaande selectieve geshop in de peilingen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat Penn naar Trump gaat? Toch niet op basis van die laatste poll vna UPI hoop ik
Nee maar Penn is een arbeidersstaat die zwaar veel banen heeft verloren aan Mexico etc. De families van de ontslagen arbeiders en sowieso arbeiders gaan wel op Trump stemmen. Ze zijn de trade deals meer dan zat. HC was nooit een persoon die het opnam voor de arbeiders, toen Trump erover begon kwam HC ook opeens met ''Ja we moeten arbeiders helpen en de deals zijn slecht!''quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat Penn naar Trump gaat? Toch niet op basis van die laatste poll vna UPI hoop ik
Ik raad je aan wat peilingen in te zien.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee maar Penn is een arbeidersstaat die zwaar veel banen heeft verloren aan Mexico etc. De families van de ontslagen arbeiders en sowieso arbeiders gaan wel op Trump stemmen. Ze zijn de trade deals meer dan zat.
Dat snap ik, maar dat veronderstelt feitelijk dat de uitslagen in de verschillende staten onderling onafhankelijk zijn en dat zijn ze dus niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik schets ook geen reel scenario. Heb het meer over hoe je ceteris paribus naar de 270 toe gaan.
Blijktquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wensdenken. Je ziet het al aan bovenstaande selectieve geshop in de peilingen.
Doe ik, het is allemaal bijna even. Dus er kan van alles gebeuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik raad je aan wat peilingen in te zien.
Nouja... eigenlijk is Penn best een outlier geweest. Ook in de dagen voor het debat waar Trump surgde in allerlei swing states, bleef Penn eigenwijs met een grote marge voor Clinton. Het is best in te denken dat hij die staten wint, maar Penn verliest.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat veronderstelt feitelijk dat de uitslagen in de verschillende staten onderling onafhankelijk zijn en dat zijn ze dus niet.
De Philidelphia suburbs zitten vol met moderate republicans, de typsiche Romney/Kasich kiezers die voor Clinton lijken te kiezen. Daar ligt het grootste deel van de populatie van Pennsylvaniaquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee maar Penn is een arbeidersstaat die zwaar veel banen heeft verloren aan Mexico etc. De families van de ontslagen arbeiders en sowieso arbeiders gaan wel op Trump stemmen. Ze zijn de trade deals meer dan zat.
http://projects.fivethirt(...)recast/pennsylvania/quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Doe ik, het is allemaal bijna even. Dus er kan van alles gebeuren.
Nep republicansquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:21 schreef L3gend het volgende:
[..]
De Philidelphia suburbs zitten vol met moderate republicans, de typsiche Romney/Kasich kiezers die voor Clinton lijken te kiezen. Daar ligt het grootste deel van de populatie van Pennsylvania
Als mensen niet van mening mogen veranderen dan hoeven ze ook niet iedere vier jaar naar de stembus, toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nep republicanswaarom zou je je partij gaan verraden en dan op de tegenstander gaan stemmen
Alleen om een punt duidelijk te maken.
Vraag me ook af waar die cijfers van vigen's plaatjes vandaan komen, ze komen niet overeen met de meeste pollsquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
http://projects.fivethirt(...)recast/pennsylvania/
Weinig evens aan
Wellicht omdat ze zelfs nog meer vertrouwen in de tegenstander hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nep republicanswaarom zou je je partij gaan verraden en dan op de tegenstander gaan stemmen
Alleen om een punt duidelijk te maken.
Zat net te checken maar Nevada moet ze wel hebben idd en misschien nog een staat. Maar goed ik zie het niet gebeuren en momenteel zeggen de forecasts dat ook staten als Nevada, NC en Florida voorClinton zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gewoon fototje van Trump's twitterquote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vraag me ook af waar die cijfers van vigen's plaatjes vandaan komen, ze komen niet overeen met de meeste polls
UPI poll, maar die gebruikt een aparte methodologie denk ik, krijg een slechte rating. Weet iemand miss waarom die rating zo laag is en zo afwijkt?quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:25 schreef Chewie het volgende:
[..]
Vraag me ook af waar die cijfers van vigen's plaatjes vandaan komen, ze komen niet overeen met de meeste polls
Waarschijnlijk is de rating zo laag omdat er geen bal van hun methode lijkt te kloppen.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 21:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
UPI poll, maar die gebruikt een aparte methodologie denk ik, krijg een slechte rating. Weet iemand miss waarom die rating zo laag is en zo afwijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |