Daar tuin jij er toch mooi voor de tweede keer in dit toernooiquote:
Anusnoosmos.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:06 schreef Slobeend het volgende:
Anoonusmos had dit uitstekend voorspeld.
Ik ben een beetje ziekjes makkerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar tuin jij er toch mooi voor de tweede keer in dit toernooi
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beterschap ouwe reus. Mocht het aanhouden kom ik je wel even een fruitmandje brengen
Je bedoelt een FEBO Borrelbox?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beterschap ouwe reus. Mocht het aanhouden kom ik je wel even een fruitmandje brengen
Pro Tour OoMquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel de Palletsorteerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel Jeffrey de LakesidechokeGraaf en we moeten nog even schietgebedjes houden voor Kevin Painter.
Niet alleen zijn pijlenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Wat een afschuwelijke pijlen van De Dool.
Je bent van harte welkom ouwe reus en je hebt al een genotspot gemistquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:17 schreef Bolasie het volgende:
dit maar kijken dan, god wat een saaie tv-dag
Ik gun De Chis ook zeer zeker een finaleplaats tegen Raybar, dus wat dat aangaat is het geen totale ramp als De Dool hier onverhoopt zou verliezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Twee Dolanfans
Ik weet niet of ik dat volhoud
Van Barneveld gaat Van Gerwen een nieuw trauma bezorgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik gun De Chis ook zeer zeker een finaleplaats tegen Raybar, dus wat dat aangaat is het geen totale ramp als De Dool hier onverhoopt zou verliezen.
Ik schat dat niet direct in als een reëel scenario maar alles kan natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik gun De Chis ook zeer zeker een finaleplaats tegen Raybar, dus wat dat aangaat is het geen totale ramp als De Dool hier onverhoopt zou verliezen.
Dat wordt opgespaard voor het WK, dat weet jij ook #cheqioquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Barneveld gaat Van Gerwen een nieuw trauma bezorgen.
Dat je toen haar decolleté zag? Of wat.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar was ze in beeld
Vorige keer was de jurk erger
Die witte jurkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Dat je toen haar decolleté zag? Of wat.
Nee, dat kan ik niet opnieuw verdragen. Nee, nee, nee, nee, nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat wordt opgespaard voor het WK, dat weet jij ook.
Mocht dat gebeuren ben ik er voor je Stijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik niet opnieuw verdragen. Nee, nee, nee, nee, nee.
De vorige keer was ik twee uur in een shocktoestand.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mocht dat gebeuren ben ik er voor je Stijn
Misschien iemand even zijn hond loslaten bij Barn vlak voor de wedstrijd. Heeft in het verleden ook geholpen met Co.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb toen stiekem toch ook best genoten van dat potje. Mocht je nog leed willen delen, doe dat met alle liefdequote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vorige keer was ik twee uur in een shocktoestand.
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb toen stiekem toch ook best genoten van dat potje. Mocht je nog leed willen delen, doe dat met alle liefde
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn verstand niet bij. Na 6-0 Van Gerwen - Lewis speelt hij zijn beste setwedstrijd ooit en nog verliest hij.
Dit is echt niet te bevatten.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij speelde zo vreselijk goed en nog ligt hij er uit.
Hele wedstrijd niet onder de 105 gemiddeld, arme MvG.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb niet gejuicht maar geschreeuwd en jankend naar live.dartsdata.com gekeken.
quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Statistisch onmogelijke nederlaag dit.
Poeh, dit is toch eigenlijk best heftig zo en dat tijdens de feestdagen. Ik zal zorgen dat ik vrijwillige hulp kan bieden aan jou of mogelijk FMD die dat ook nog wel eens zou kunnen gebruikenquote:
Ik heb het nog steeds niet verwerkt. Nog steeds niet de laatste leg teruggekeken, uberhaupt gezien, het was me te wreed.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Poeh, dit is toch eigenlijk best heftig zo en dat tijdens de feestdagen. Ik zal zorgen dat ik vrijwillige hulp kan bieden aan jou of mogelijk FMD die dat ook nog wel eens zou kunnen gebruiken
Kun je een Smith die middels een sudden des van De Zwaan wint wel nog een keer verdragen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel eens last van spontane huilbuien? Dat je badend in het zweet wakker wordt?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet verwerkt. Nog steeds niet de laatste leg teruggekeken, uberhaupt gezien, het was me te wreed.
Dat maakte me niet zoveel uit, maar het was wel zonde.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun je een Smith die middels een sudden des van De Zwaan wint wel nog een keer verdragen?
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wel eens last van spontane huilbuien? Dat je badend in het zweet wakker wordt?
Ok. Het volgende gifje dat ik post moet je wel helemaal bekijken.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat maakte me niet zoveel uit, maar het was wel zonde.
NEE.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok. Het volgende gifje dat ik post moet je wel helemaal bekijken.
Dan kan ik vredig sterven.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat wordt opgespaard voor het WK, dat weet jij ook #cheqio
Doe die van Wenger, zijn we ook even van die jongen afquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ok. Het volgende gifje dat ik post moet je wel helemaal bekijken.
Dat kan een vervelende eigenschap zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.
Ik kan wel slecht tegen spanning.
Wenger? Hoezo dat nou weer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doe die van Wenger, zijn we ook even van die jongen af
Beide spelers raken sinds dat WK geen dubbel meer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kun je een Smith die middels een sudden des van De Zwaan wint wel nog een keer verdragen?
[ afbeelding ]
Die is erg langquote:
Dat heb ik puur en alleen bij de Klassieker en uiteindelijk wint niemand en is alles minder kut dan alle doemscenario's.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat kan een vervelende eigenschap zijn
Vaak gewoon kutwedstrijdenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb ik puur en alleen bij de Klassieker en uiteindelijk wint niemand en is alles minder kut dan alle doemscenario's.
Afschuwelijke worp. Awfschuwelijk hoofd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:16 schreef Slobeend het volgende:
Wat een afschuwelijke pijlen van De Dool.
Jij bent fan van maniak Pep.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zitten die pijlen van Dolan toch lelijk in het bord. Alles aan Dolan is lelijk. Zijn worp, zijn uitstraling, zijn imago, zijn shirt, zijn alles is lelijk. Dat je daar fan van kunt zijn, wat een hemeltergende leegheid.
Eigenlijk ben je maar gewoon een ongelofelijke druiloor.quote:
Wowquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je maar gewoon een ongelofelijke druiloor.
En oorlogsmisdadiger.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wow.
Wat jammer dat je niet meer respect op kunt brengen voor de Weense Barhouder.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je maar gewoon een ongelofelijke druiloor.
Doe jij eens iets leuks.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:48 schreef Tagliano het volgende:
Jongens, jongens. Het begon net gezellig en persoonlijk op een positieve manier te worden
Ik heb mijn gifjesdatabase helaas niet bij me, maar verder sta ik voor veel openquote:
sowquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb mijn gifjesdatabase helaas niet bij me, maar verder sta ik voor veel open
HUHquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Wel goed overigens dat de IJslandgimmick weer uit het darts verdwenen is
Helaas ben ik momenteel ook niet in Rotterdam (morgen wel)quote:
Ik krijg hier spijt van....quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Wel goed overigens dat de IJslandgimmick weer uit het darts verdwenen is
UH UH UH UH *klaptquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik krijg hier spijt van....
Wat?
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Helaas ben ik momenteel ook niet in Rotterdam (morgen wel)
Loraine Winstanley doet mij denken aan vrouwendarts doet mij denken aan Fallon Sherrockquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Die homoworp van Dolan doet mij denken aan Loraine Winstanley.
Edwin Max moet hier hartelijk om lachen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Die homoworp van Dolan doet mij denken aan Loraine Winstanley.
Dat is gewoon een nawee van gruwelijke dartitis.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Edwin Max moet hier hartelijk om lachen.
Ik luister helemaal nooit naar iemand hier.quote:
Zeer verstandig. Waarom volgen we eigenlijk niet allemaal jou?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik luister helemaal nooit naar iemand hier.
Ik ben gewoon te volgen op twitter.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeer verstandig. Waarom volgen we eigenlijk niet allemaal jou?
Die gooit tegenwoordig met een bril bovenop haar hoofd.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Loraine Winstanley doet mij denken aan vrouwendarts doet mij denken aan Fallon Sherrock
Dan wil ik toch graag even weten onder welk account jouw gevleugelde uitspraken te vinden zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon te volgen op twitter.
Dat zeg ik niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan wil ik toch graag even weten onder welk account jouw gevleugelde uitspraken te vinden zijn
Dit vind ik een curieus feitjequote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die gooit tegenwoordig met een bril bovenop haar hoofd.
Gelukkig weet ik het al. Dit was slechts om onze vriendschap te testenquote:
https://twitter.com/raykerckhoffsquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan wil ik toch graag even weten onder welk account jouw gevleugelde uitspraken te vinden zijn
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/mani89quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik het al. Dit was slechts om onze vriendschap te testen
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef luckass het volgende:
[..]
https://twitter.com/mani89
Mani is niet echt blij met zijn werk
Dit is het betere werktwitter:classicomano twitterde op donderdag 27-06-2013 om 23:05:44Free Johannes! @jvermeer3 reageer retweet
Ik geniet altijd van zijn wijze van copyrights.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://twitter.com/raykerckhoffs
Kom jij uit een ontbijtkoekfabriek?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:03 schreef Tagliano het volgende:
Chisnall moet vanaf nu alles op alles zetten om de komende leg te winnen
Mijn moeder mag dan niet de allermooiste zijn maar dit heb ik zelden gehoordquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Kom jij uit een ontbijtkoekfabriek?
Chizzyquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef Coco98 het volgende:
Wie was voor de wedstrijd favoriet om deze te winnen?
Chizzyquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:05 schreef Coco98 het volgende:
Wie was voor de wedstrijd favoriet om deze te winnen?
Dank, tijd lang geen darts gevolgd. En ben een leek.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Chizzy
is de nummer 10 v/d wereld
Het is hier een warm bad makkerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dank, tijd lang geen darts gevolgd. En ben een leek.
Ach, hoeveel verstand van darts kun je nou hebbenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:06 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dank, tijd lang geen darts gevolgd. En ben een leek.
Er is een dartshistoricusquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hoeveel verstand van darts kun je nou hebben
Laat Stijn het maar niet horen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, hoeveel verstand van darts kun je nou hebben
Maar dat maakt natuurlijk nog niet dat je kijk hebt op het spelletje ofzoquote:
*gooit woordje 'een' er nog tussen*quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dat maakt natuurlijk nog niet dat je kijk hebt op het spelletje ofzo
Wat ook niet echt kan imo
Het is herfst.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
Ik werd er wel koud van
Weet niet wat ik heb
Ik zit hier met een dikke trui en een warme broek onder een dikke deken met de verwarming aan en heb het koudquote:
Oei dan word je waarschijnlijk ziek. Check maar of je koorts hebt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit hier met een dikke trui en een warme broek onder een dikke deken met de verwarming aan en heb het koud
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef Zipportal het volgende:
VdV met zijn rugproblemen. Gewoon afvallen.
Ik ben al ziek geweest, erg vreemd ditquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:15 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Oei dan word je waarschijnlijk ziek. Check maar of je koorts hebt.
Ja dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit hier met een dikke trui en een warme broek onder een dikke deken met de verwarming aan en heb het koud
Misschien moet ik even langskomen met mijn warme... persoonlijkheidquote:
Jammer dat Pax geen darts kijkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien moet ik even langskomen met mijn warme... persoonlijkheid
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gister was hij er, maar vanavond heeft hij een leven naar ik begrijpquote:
Het wordt wel even tijd dat die Poepz0r weer op zijn plek wordt gezet jaquote:
Het is in ieder geval een Noord-Ier (Republikein; zij het in mindere mate dan Dolan).quote:
Toen Tony zich voor het afgelopen ET had geplaatst dachten ze dat het Steve was.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe West het op het WK gaat doen.
Welkequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:28 schreef Coco98 het volgende:
Hoe heet dat liedje dat ze steeds zingen?
Dan steken wij elkaar aanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Schijnt in Den Haag te wonen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Spreekt Steve West eigenlijk Nederlands? Woont al meer dan 6 jaar in Nederland toch?
Dat is zijn broer.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Spreekt Steve West eigenlijk Nederlands? Woont al meer dan 6 jaar in Nederland toch?
Ik zag laats bij de bdo zo gozer die opkwam met het nummer: sex met die kale. Dat is pas erg.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Die jaquote:
Niks mis mee die interlandjesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Stijn is narrig vanwege de interland periode.
Dan blijf je maar eigenwijs, stik erin.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Nee dat is een ander liedje die ze ook doen ja.
Tony woont ergens anders in Nederland, Steve in Den Haag. (maar weet niet of dit nog steeds zo is)quote:
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:36 schreef icloud het volgende:
[..]
Dan blijf je maar eigenwijs, stik erin.
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:36 schreef icloud het volgende:
[..]
Wow doodsbedreigingquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:36 schreef icloud het volgende:
[..]
Van Witlofgod?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hebt een ware genotspot gemist
Wat moet ik zondagmiddag doen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:35 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Stijn is narrig vanwege de interland periode.
Ik welquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik ken die hele Danny Noppert niet. Jullie wel?
Hopelijk gaat hij weer shinen op WKquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
10dartertje op het eind
Eerste set in 112 gemiddeld
Ik ken Danny Noppert.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Dat zou zeer leuk zijn jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk gaat hij weer shinen op WK
Ja. Ik wel.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit nog liever een heel jaar onschuldig in de gevangenis.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zondagmiddag gaat Stijn kijken naar FOX Sports 1 om 14.30 uur naar Koninklijke HFC - TEC VV
Hey ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:38 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik ga bijvoorbeeld hardlopen (mits niet ziek)
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou me niets verbazen als Steve West in Moerwijk woont.
Na het eten een partijtje voetbal in de tuin de ouders langs de lijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:39 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ik zou best nog wel een keertje net als vroeger in Moerwijk willen wonen
Ga je Johannes opzoeken in Groningen?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Ik ben zondag in het Hoge Noorden te vinden
Onder meerquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je Johannes opzoeken in Groningen?
Dat zullen Pax en Johannes waarderen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Dat hoop ik toch wel jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat zullen Pax en Johannes waarderen.
Zolang het geen bioscoop afspraak is kan er weinig mis gaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor zover ik weet staat die nog niet gepland maar wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Zolang het geen bioscoop afspraak is kan er weinig mis gaan.
Ik heb het gevoel dat ik dat vandaag al heb gedaanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga mij zondag voor een dag laten invriezen.
Het is maar wat je kwalificeert als misgaanquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan weinig misgaan bij Pathe Zuiderdiep
Dionnequote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:47 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
etnisch profileren
Danny Ghosen
Remy Bonjasky
Peter Slort
Dionne Abdoelhafiezkhan
tweede kamer
John de Wolf
boek
Gert-Jan Segers
Ik kijk niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:47 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
etnisch profileren
Danny Ghosen
Remy Bonjasky
Peter Slort
Dionne Abdoelhafiezkhan
tweede kamer
John de Wolf
boek
Gert-Jan Segers
Bv. niet komen opdagen @ GGMMquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is maar wat je kwalificeert als misgaan
Overigens ken jij Groningen op je duimpje merk ik
quote:
Ik ken het vrij aardig inderdaadquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is maar wat je kwalificeert als misgaan
Overigens ken jij Groningen op je duimpje merk ik
Pubquizje?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Daar heb je wel vaker last van jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat unibet loopt wel heel ver voor
Ik zal jou eens in je uni betten.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat unibet loopt wel heel ver voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |