SPOILER: Schema R2 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format
First Round - Best of three Sets
Second Round - Best of five Sets
Quarter-Finals - Best of five Sets
Semi-Finals - Best of seven Sets
Final - Best of nine Sets
Dubbel in Dubbel uit. Vanaf zondag. Thornton is de titelverdediger.
Als Van Gerwen stopt met darten worden de kansen wel groter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:31 schreef luckass het volgende:
"Zie jij Lewis nog wereldkampioen worden?"
bedankt hansquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als Van Gerwen stopt met darten worden de kansen wel groter.
Ach als het lot wat meegeholpen had was Kirk Shepherd wereldkampioen geworden dus ik sluit niets uit.
Pleur opquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jesse Klaver
Bert van Leeuwen
Joachim Dinkelman (Amsterdam Arena)
Jordy Riebeek
Groepje bejaarden.
BERTGODquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:33 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Jesse Klaver
Bert van Leeuwen
Joachim Dinkelman (Amsterdam Arena)
Jordy Riebeek
Groepje bejaarden.
Misschien zijn die oordopjes wel van suiker gemaakt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:34 schreef Szura het volgende:
Na de bril heeft Knarreveld ook de oordoppen weer afgezworen?Labielo
.
zak in elkaar johquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien zijn die oordopjes wel van suiker gemaakt?
#Suikerziekte
FOCUSquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld is #viesgeconcentreerd.
morgen weer kroketten tijdens de lunch als barngod dit wintquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heerlijke pot dit voor degene met de Febo-bril op.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 22:55 schreef TserrofEnoch het volgende:
Heerlijke pot dit voor degene met de Febo-bril op.
Joh?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vreemd hé met 12 openingsdubbels missen
Dit geloof ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt een negendarter gemist Tagliano
Darten moet weer leuk worden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:04 schreef Tagliano het volgende:
Is dit de definitieve vernieuwing van het tijdperk Van Barneveld?
''Hoe zal hij de volgende wedstrijd ingaan?''quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat zegt dit over de komende toernooien?
Zipportal probeerde het ook al in het Rijdende Rechtertopic en ook toen trapte ik er niet inquote:
Geeft dit vertrouwen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Hoe zal hij de volgende wedstrijd ingaan?''
Alleen Anderson kan hem behoeden. Van Gerwen krijgt een al een trauma als hij Van Barneveld op het podium ziet staan als hij opkomt.quote:
Speelt het vierde kwalificatierondje van het lokale toernooitje om de dartsbokaal van het dorp van afgelopen woensdagmiddag nog een rol?quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Is het anders om je kwartfinale tegen een landgenoot te spelen?''
Ik was even de Rijdende Rechter aan het kijken ouwe reusquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:07 schreef luckass het volgende:
[..]
JAAA JIJ BENT ER
Lewis gooit pudding
97.39quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:10 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Van Gerwen had gisteren nog wel hoger toch?
En zich dan op het WK lekker weer de PL in sperenquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld naar seed 13. Als de Hamster niet gek doet tegen Gerrie stijgt hij nog naar p12
#pieken zoals rondewim het graag ziet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
En zich dan op het WK lekker weer de PL in speren
Alleen eerste partijtje wel aardigquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is een zelfmoordwaardige avond.
Helaas heb ik dan de gehele avond niks te doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen is een zelfmoordwaardige avond.
Ik hou het op De Nor, Gurney, Van Gerwen en Chisnallquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen eerste partijtje wel aardig
Rest aids
Hij wint hem gewoon natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
En zich dan op het WK lekker weer de PL in speren
12 deelnemers genot best of 11 potjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Barry Hearn aan roer hoeft Barney zich geen zorgen te maken over plaatsing voor PL
quote:Invloed
Van grote invloed is de aanwezigheid en inbreng van Jaco van Bodegom, de man die hem in Londen met raad en daad bijstaat. Zijn adviezen neemt de vijfvoudig wereldkampioen ter harte. Zo moet de 48-jarige Nederlander - mede vanwege zijn diabetes - goed op zijn voeding letten. Tegenwoordig speelt hij met een apparaatje (de grootte van een twee euro munt) aan de achterkant van zijn bovenarm. Daarmee wordt continu zijn suikerlevel uitgemeten en weet hij wanneer er actie moet worden ondernomen. „Het gaat nu al een stuk beter”, onderstreepte hij eerder tijdens het WK.
Van Bodegom hamert bij Barney dus vooral op het voedingspatroon, het op tijd rust nemen en het tonen van een positieve instelling. Zo ontdekte hij ook een ’wondermiddeltje’, cheqio genaamd. Het voedingssupplement is in een drankje en een capsule te verkrijgen en speciaal voor precizie sporten als snooker, biljarten en darts ontwikkeld. „Dat middel helpt zeker”, bevestigt Van Bodegom. Bang voor een positieve dopingtest hoeft Van Barneveld niet te zijn, want het is gewoon legaal en zonder risico’s te gebruiken.
De placebo's deden hun werk uitstekend.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
De placebo's deden hun werk uitstekend.
twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 31-12-2015 om 15:20:00Be In The Moment ! Thanks #Cheqio for helping me keep my Focus ! https://t.co/0K6aJX3Zco reageer retweet
Hij heeft altijd van die placebo hulpmiddelen nodig om zijn vertrouwen op te krikken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2016 23:38 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 31-12-2015 om 15:20:00Be In The Moment ! Thanks #Cheqio for helping me keep my Focus ! https://t.co/0K6aJX3Zco reageer retweet
Ik denk dat placebo hulpmiddel eerder zijn bankrekening opkrikt.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 00:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij heeft altijd van die placebo hulpmiddelen nodig om zijn vertrouwen op te krikken.
Geen zorgen, ik kijkquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even afwezig in begin, maar ik zal vast niks missen
Zo krijgen ze de zendtijden wel vol jaquote:Op woensdag 5 oktober 2016 19:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu wel Stop! Politie met beelden uit '93
Ik pak de eerste en de laatste partij vandaag wel even mee.quote:
Past niet op de profilesquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:13 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat bij die profiles niet staat hoeveel kg ze wegen.
Norris was niet heel goed tegen Smith.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mm, Whitlock is sterker dan ik verwacht had. Had eerder Norris verwacht.
Whitlock gaat nog chokenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:19 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mm, Whitlock is sterker dan ik verwacht had. Had eerder Norris verwacht.
Zou mooi zijn, beetje diversiteit kan geen kwaad. Maar laat hem eerst nog maar even langere tijd een beetje op niveau gooien.quote:
Set 1 was fantastisch van Simonquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Matig tot nu toe.
Alleen MVG wordt genot.
Boh, wat een genot moet dat zijnquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bezig voor school, wat leuk allemaal.
Jij vond set 1 matig?quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Matig tot nu toe.
Alleen MVG wordt genot.
Ik ben toch blij dat ik die ongein niet heb hoeven doenquote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wondere wereld van een ondernemingsplan.
Leuk allen.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben bezig voor school, wat leuk allemaal.
Mja uitzondering. Verder zie ik het 'm niet doen.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2016 20:40 schreef Anoonumos het volgende:
Whitlock stond ook 2-0 voor tegen Rapid Ricky
2-0 2-0 zelfs
Ik vind het een onwijs gaar gifje. Iets beter je huiswerk doen.quote:
Dat weet je helemaal nog nietquote:Op woensdag 5 oktober 2016 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
De winnaar speelt tegen Em Vie Dzjie morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |